Vampire: Masquerade – Bloodlines je dodnes považován za jednu z nejvýraznějších upířích her, které je možné na trhu nalézt, za což může jak výborný příběh a zpracování světa, tak i hráčská komunita, která na něm aktivně pracuje a zlepšuje jej. Spoluzakladatel Troika Games Tim Cain o tomto díle nedávno promluvil ve svém videu, kde přišel s dvěma dokumenty s návrhy dvou možných pokračování příběhu základní hry. Ano, čtete správně. Ve hře byla také pokračování Vampire: Masquerade – Bloodlines, jejichž návrh nechal podle Caina vytvořit Activision.
Sám jejich existenci prezentoval takto: „Dva dokumenty, které jsem našel k pokračování, jsou datovány přibližně do doby, kdy jsem nastoupil, tedy do konce podzimu 2003. Jsem si docela jistý, že byly vytvořeny na přání, že Activision řekl: ‚Hele, až skončíš, co myslíš, že budeš dělat potom? Oba designové dokumenty jsou nedokončené.“ První z nich má popisovat titul Exodus navazující na události první hry. Hráč v ní měl utíkat před zlem, které bylo vypuštěno do světa v Vampire: Masquerade – Bloodlines. Celá hra se měla odehrávat v Barstow, kde měl hlavní hrdina bojovat o přežití s dalšími upíry, jimž se také stalo útočištěm.
Druhý návrh nesl název Bloodhunt a startovat měl v Barstow. Cain jeho děj popisuje takto: „Snažíte se dostat do Las Vegas a poslali jste před sebe své ghúly. Do Vegas se nedostali. Dostanete se na zastávku kamionů u Barstow, kde na vás zaútočí spousta klanů z Vegas, všechny ty, které jste naštvali. Takže ten měl navržené jen první dějství, takže by možná pokračoval do Vegas později.“
Nákresy příběhu jsou však v podstatě tím jediným, co dokumenty obsahují. Mechanikám nebyl dán příliš prostor, protože se nad pokračováními přemýšlelo asi rok před vydáním originální hry, o čemž svědčí i komentář Caina: „Obojí je velmi vágní, ale myslím, že je zajímavé, že jsme udělali dva různé návrhy a oba jsou v Barstow, ale už jsme začali přemýšlet o pokračování pokračování, takže jsme o tom už přemýšleli ve smyslu trilogie.“
Je trošku škoda, že k realizaci konceptů nikdy nedošlo. Cain je však rád za to, že se týmu vůbec povedlo realizovat Vampire: Masquerade – Bloodlines. To by mělo v následujících letech dostat pokračování. Jeho budoucnost je však aktuálně dosti nejistá.