Matt Booty, šéf Xbox Game Studios, v rozhovoru pro magazín Axios zopakoval, že značka Halo zůstává doma ve studiu 343 Industries. Stěhovat se nemá navzdory propouštění, odchodům důležitých vývojářů ani problémům s Halo Infinite. Na obsahu pro akční sci-fi sérii se ale budou podílet další týmy.
„Mám důvěru ve vedení týmu, ale tým, který nás dostal až sem, pravděpodobně není ten samý tým, který nás posune dál,“ řekl Booty. Připustil také, že pokud by se podařilo uzavřít nákup Activisionu, jeho studia by se mohla do vývoje značky zapojit. „Pokud by k něčemu takovému mělo dojít, musela by s tím přijít studia. Je nepravděpodobné, že bychom to nařídili shora,“ dodává.
Už teď vzniká obsah pro Halo ve studiu Certain Affinity. Má jít o multiplayerový režim na způsob battle royale, který údajně pohání Unreal Engine 5 – narozdíl od Halo Infinity, které běží na propritárním enginu Slipspace. Ve 343 Industries v současnosti nemá vznikat žádný singleplayerový obsah, pouze multiplayerové režimy pro Infinite.