Rozsah Baldur’s Gate 3 je už nyní dechberoucí. Co však bylo prezentováno dosud nebylo vše. Podle rozhovoru pro Fextralife, který byl veden Chrystal Ding to vypadá tak, že rozměr tohoto díla bude ve finále epický. Hra totiž hráčům nabídne 17 tisíc variant zakončení, dvaadvacet podtříd, formovatelné noviny a 174 hodin filmečků. Pokud vám vzalo číslo prezentující počet konců dech, tak je třeba si uvědomit, že se bude jednat o alternativy disponující často minimálním počtem odlišností, takže rozhodně nelze počítat s tím, že by každý ze závěrů byl 100 % odlišný od toho předchozího. Počítat lze spíše s odlišeními prezentovanými skrze epilog.
I tak je to však lákavá myšlenka. Baldur’s Gate 3 jasně ukazuje, že je možné i v současnosti vytvářet impozantní RPG, která se mohou klidně prezentovat jako AAAA tituly. Už aby tu byla finální verze. Ta dorazí 3. srpna na PC a PS5.
⭐#BaldursGate3 – How BIG Is It?⭐
We'll explain why #BG3 is the biggest #RPG EVER made, what the replayability is like, and plenty more!https://t.co/smR9CFDI4c@larianstudios @baldursgate3 pic.twitter.com/SWvFiQnOzL
— Fextralife (@Fextralife) July 17, 2023
Tak snad při té všechné kvantitě nezapomněli taky na kvalitu-originálnost..
mne by spis zajimal realny pocet zakonceni a ne kombinace vaseho slozeni party a odkud prileti moucha pri endingu
Všichni se celou dobu hrozně divili, proč jim ten EA tak dlouho trvá a oni zatím vytvářeli tuhle šílenost :D. Je jasný že 90% z toho budou jenom detaili ale i tak. Co jsem četl, tak hra může mít tři průchodem naprosto odlišný, což je něco co nemá žádná hra. On už jenom výběr rasy a povolání dělá samo hodně.
Doufám že i přes to, že BG3 není hra která bude prodávat tolik jako hry typu Elden ring, Diablo CP77, tak bude mít dostatečnej úspěch, aby Larian pokračoval v podobné práci i dál. Doufám i v DLC, protože svět D&D má obrovskou rozsah a byla by škoda nevyužít to co už teď mají vytvořené.
Doufám, že bude 17 000 achievmentů.
Tesim se jak malej Jardik
tak to je vazne awesome