Pamatujete si ještě, jak bylo u některých starších RPG možné projít celou hru prakticky bez toho, aby bylo nutné kohokoliv inteligentního zabít? Tak přesně to vám Starfield neumožní. Prohlásil to Will Shen během jednoho z Q&A. Bethesda sice zvažovala možnost podpory pacifistického průchodu, ale nakonec podle něj došla k závěru, že není reálné tuto myšlenku naplno převést do praxe. Mluvit se tu však podle Shena bude mluvit hodně, takže některé situace půjde vyřešit bez toho, aby hráč musel sáhnout po zbrani. Jak moc komplexní rozhovory budou je otázkou.
Snad bude jejich hloubka stejná jako v případě Baldur’s Gate 3, kde je protivníky za pomoci dialogů možné přimět i sebevraždě, či eliminaci jejich kumpánů. Jak moc komplexní v tomto ohledu Starfield bude se sami přesvědčíte už 6. září, kdy hra dorazí na PC a Xbox Series X/S.
Starfield isn't designed to support fully non-lethal playthroughs, but you can solve a lot of problems without murder, says Bethesda. https://t.co/fVkfbyMFxU
— PC Gamer (@pcgamer) August 17, 2023
Mluvit se tu však podle Shena bude mluvit hodně, takže některé situace půjde vyřešit bez toho, aby hráč musel sáhnout po zbrani.
Kdo tu dělá korektora? Asi nikdo, že
No, hlavně aby ty rozhovory nebyly jak ve Fallout 4, to byla fakt tragédie a to i Fallout 3 byl o dost lepší.
No je asi pravda, že po tom co si zvykám na BG3 to bude asi procitnutí.
Tobě se snad nelíbilo pomáhat osadám v nouzi?
Jakkoliv mírumilovný člověk se u produktů od Todda Howarda nevyhne násilí…