Aktualizace:
K situaci se následně vyjádřilo také současné vedení studia Boomer Games: „Zdravíčko, nebudeme chodit kolem horké kaše. Poslední post hovořil pravdu a Tonda odchází ze své pozice v Boomer Games. Ale neřešíme minulost a soustředíme se na budoucnost a chceme začít novou etapu Boomer Games a hry Last Holiday. Pevně věříme, že i po ne úplně vydařeném startu můžeme vytáhnout hru do podoby, která byla od počátku zamýšlena. S tímto se samozřejmě pojí i napravení reputace a důvěry, která byla bohužel pošramocena naší nekomunikací a řešením interních problémů.
Za to a stav hry při launchy se upřímně omlouváme, ale dělali jsme, co jsme mohli a uměli. Momentálně se dáváme dohromady, připravujeme další kroky a poté se vrhneme do práce. Tento proces budeme pravidelně komunikovat jakmile se rozběhne a budeme se snažit o maximální transparentnost. Toť z naší strany prozatím vše. Věříme, že v budoucnu hru dostaneme opět na nohy a že všichni fanoušci, kteří v nás vložili důvěru si nakonec budou moci užít super hru z prostředí venkova. Držte nám palce, my věříme, že se nám restart povede a uděláme pro to maximum!“
Původní zpráva:
České studio Boomer Games vydalo v květnu letošního roku v programu předběžného přístupu na Steamu titul Last Holiday. Navzdory technickým nedostatkům u nás hra vzbudila slušnou pozornost. Hráče zaujalo především zasazení do české vesnice, sázka na humor a přítomnost českého dabingu.
Čerstvé zprávy ale naznačují, že budoucnost projektu je nejistá nebo minimálně stojí na pomyslném rozcestí. Vývoj hry totiž opouští jeden z hlavních autorů Antonín Capoušek, který z pozice producenta, scénáristy a dabingového režiséra stál za samotnou myšlenkou, volbou zasazení a příběhem Last Holiday. Jako důvod odchodu uvedl na facebookové stránce hry neshody s investory o budoucím směřování projektu. Celé jeho vyjádření si můžete přečíst níže.
Nerad bych vývojářům křivdil, ale hry v otevřeném prostředí na styl GTA nebo KingdomCome jsou většinou pro ty nejambicioznější týmy. Několik Indie vývojářů se s tím může popasovat jen stěží.. Stejně tak to podle mě bude i s tím Velvetist i Vivat Slovakia. Buď ty hry vyjdou bez obsahu, zabugované, nebo se na ně zapomene ještě než oficiálně vyjdou. Ale rád bych se mýlil.
To je tak kdyz udelate rozbitou hru a v early accesu si reknete 30 ecek. Takze me osobne to “opravdu velmi prekvapuje”.
Informativní hodnota tohoto článku je: “u chodníku v parku v trávě leží lejno a do žlutých popelnic se házejí plasty”
Kdo čekal něco jiného od tohoto “projektu” tak je fakt debil a nebo investor 🤣 tak jako tak je mi Vás líto
To je jako kdyby jste psali o odchodu vývojáře který dělal na flappybird 🤣🤣🤣
tohle nevěstí nikdy nic dobrého co si budeme 🙂