Když je teď v módě to vyhlašování her roku, tak jsem si řekl, že se taktéž podělím o můj názor se světem.
Začněme tedy s těmi nejlepšími hrami.
1.DmC:Devil may Cry–Na prvním místě se u mě umístil díky peckoidnímu OST,skvělém bojovém systému a chytlavým příběhem.Samozřejmě se nesmí zapomenout na skvělou stylizaci světa.Když totiž dojde ke paralelnímu světu jménem Limbo tak oči padají z důlku.A celkem mě mrzí, že tahle hra celkem zapadla a neměla moc dobré prodeje.Každopádně já sem si jí užil plnými doušky a doufám v druhý díl.
2.The Last of Us-Dlouho sem se rozhodoval jestli ho nedát na místo první, ale nakonec sem se rozhodl ho dát na druhé, ikdyž vím, že mi to asi hodně lidí bude vyčítat.Každopádně LoU mě oslovil hlavně příběhem,atmosférou Post-apo světa a znova skvělým OST.Technická stránka hry je samozřejmě také špičková, ale do není od Naughty Dog vůbec žádné překvapení.Pro mnohé je samozřejmě problém dostupnost hry, která je pouze dostupná na PS3.Já jelikož sem si díkybohu PS3 pořídil minulé Vánoce tak jsem si hru mohl užít.Pro ostatní co nemají PS3 je to stále velký důvod proč koupit a to i přestom, že je venku PS4.
3. Bioshock Infinite-Nový Bioshock je pecka to se už ví od března co hra vyšla.Neoslnila grafikou, ale svojí osobitostí.Dále také příběhem po jehož konci prakticky nechápete co se právě stalo.Samozřejmě poté dokonalým OST (ano znova OST 😀 ) a neopakovatelnou stylizací vzdušné Kolumbie.Kdo nehrál neví o co přichází a to i přesto, že střílecí pasáže byly vyloženě protivné.
4. Metro Last Light-Rozhodně nejlepší střílečka roku s velmi kvalitním příběhem a naprosto dechberoucím audiovizuálním zpracováním.Opět atmosféra post-apo Ruska byla hustá, že by se dala krájet, ostatně už jako v předchozím díle.Dále hru pefektně umocňující ruský dabing je fenomenální.
5: Deadpool-Vím, že zde asi hodně lidí semnou nebude souhlasit, ale je to takové čestné umístění.U této hry sem se řezal smíchy od začátku do konce.Áno gameplay jako takový nebyl nic extra, ale mě to vůbec nevadilo, protože jsem se perfektně bavil, i přes tyto neduhy.
A nyní se dostáváme do té horší kategorie a to her nejhorších.Zde to bude hodně kontroverzní a mnoho lidí semnou nebude souhlasit, ale což každý má svůj názor.
Crysis 3- Áno očekávám hate od Dariuse ale což :D. Takže Crysis 3 je opravdu špatná hra.Jedinný světlý bod této hry je ta hyper grafika, ale páni z Cryteku by si měli uvědomit, že grafika není vše.Gameplay je naprosto banální a maximálně nudný.Příběh ten tam snad ani není.Áno OST je poměrě pěkný to se musí nechat.Délka hry (ano to je diskutabilní,protože dneska je skoro vše krátké) a nezábavný multiplayer.U posledního bodu se asi budu s hodně lidma rozcházet, ale mě naprosto nebavil.
Dead Space 3– Ikdyž se této hře nemůže upřít pohledná grafika a zábavná kooperace, tak mě stejně tato hra neskutečně zklamala.Po skvělých prvních dvou dílech přišla naprosto nudná a repetetivní střílečka,kterou sem od půlky už jenom speed runoval.
Rain– Rain není nejhorší hra, ale spíše velké zklamání.Od této hry sem očekával hodně (bohužel to je asi ta chyba), ale moc sem toho nedostal.Je to pěkná hra s nápadem, ale přesto sem necítil to uspokojení jaké bych měl cítit z hry.
X Rebirth-Já jako milovník vesmírných simulátorů a této série sem byl vysloveně nasr…,když vyšel nový díl této skvělé série.Byl plný bugů, které bránili postupu ve hře a naprostá neoptimalizace hry mě donutila jí ihned smazat, ačkoliv sem za ní utratil plnou cenu a to se mi často nestává.
FUSE– Na novou hru od Insomniacu sem se hrozně těšil, protože Resistance sérii naprosto miluji, ale co vyšlo byla děs a hrůza.Opět hra zaměřená primárně na coop,frenetická nepřehledná střílečka s podivným příběhem a stylizací.Nemůže se upřít pár skvělých nápadů co hra má, ale hra jako taková byla hrozná.
Tím bych tento článek ukončil a pokud máte připomínky nebo byste chtěli říci své hry roku, dizkuse pod článkem je vám plně k dispozici.