ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo

    Madfinger Games předává své legendární mobilní tituly studiu DECA Games

    Dead Island 2

    Dead Island 2 láká ve filmové ukázce na zasazení do Los Angeles

    Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

    Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

    Horizon Forbidden West: Burning Shores

    Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Resident Evil 4 Remake

    Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo

    Madfinger Games předává své legendární mobilní tituly studiu DECA Games

    Dead Island 2

    Dead Island 2 láká ve filmové ukázce na zasazení do Los Angeles

    Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

    Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

    Horizon Forbidden West: Burning Shores

    Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

    Resident Evil 4 Remake

    Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2

Ivan Jeziorek autor: Ivan Jeziorek
28. 4. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2 11803
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Tak jsem tady zase, abych vás opět otravoval se svými rodičovskými postřehy. A protože jistě rádi posloucháte moje „Co bylo za Marie Terezie“, ochutnatnáte dnes trochu toho nevtipného rodinného dění.

Ve čtvrtek 27. ledna léta páně 2011 vyšel Dead Space 2 a taky nový virový kmen chřipky s lokalizací pro Českou republiku. No doma se mi objevil už 25. února v úterý (Myslím Dead Space 2, ne chřipkový vir!) a natěšený jako malé děcko jsem ho hned nainstaloval (Opět mluvím o DS2 a ne o viru chřipky!) a… A víte co? Nic! On totiž v té době existoval nějaký Windows Live a to byla, přátelé moji, děsně kouzelná službička. Ta hru prostě nedovolila pustit dříve, než je jaksi povoleno. Jasně, chápu, ale proč to teda na konzolích jela už od toho zatraceného úterka? Kdyby to starý dobrý Ježek věděl, vzal by si tehdy PS3 verzi. V tu chvíli to vypadalo tak že to budou mít konzolisti dohrané dřív, než já stihnu vykouzlit na tváři prvnímu necromorphovi úsměv plasma cutterem.

Jak by řekl Judge Dredd: „Drokk!“

 

1 z 1
- +
Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2 11803

1.

No nic, aspoň jsem si tehdy myslel, že znovu stihnu dohrát jedničku. Jedničku, která přinesla do zatuchlých vod hororových her nový, svěží vánek, plný železitě krvavého odéru. Jednička, která ukázala, že atmosféra prvního alienního filmu může být přenesena i na monitory před zraky hráčů. Právě ta tíživá atmosféra, parádní ozvučení, totální zmar kolem a šílenost několika málo přeživších na USG Ishimuře, vytvářely při hraní v noci nádherný pocit mrazení. Příběh byl pěkně ucelený a abych řekl pravdu, pokračování jsem nečekal. Skvosty mají zůstat na piedestalu samy. No nakonec se pokračování objevilo, piedestal se ale nerozšířil a první díl na něm zůstal stát osamocen. (Proč, to vysvětlím níže v retrominirecenzi.)

Ale co já, zvrácená dušička, libující si v masakrech a krvavých lázních jak herního tak filmového charakteru. Připadal jsem si jako myška se kterou si pohazuje odporná kočka jménem Win Live. Jenom jsem tiše úpěl, rozháněl myšlenky pročítání diskuzí a koukal na ingame screenshoty. Na průchody hrou raději ne, nemám rád spoilery.

A největší paradox těch dní? Dcera každou noc usínala v klidu již před půl osmou večer a tak jsem měl času na hraní kupodivu opravdu hodně. Nechtě jsem se ty dva dny plácal mezi prvním Dead Space a úžasným hack’n’slash RPG Lokim, který je mimochodem svým masochistickým způsobem bezvadný a nedoceněný.

Ale co jsem měl dělat přes den? Co v práci? Opravdu jsem se tehdy přistihl, že myslím jen na to, až budu moci spustit DS2 a že prďka určitě dodrží zákony prevíta (Kdo nezná doporučuji knížku Simona Bretta Prevítem snadno a rychle. Hlavně nastávajícím rodičům.) a bude chodit spát pěkně pozdě a mi tak zůstane na herní extázi tristních 20 nočních minut denně.

 

1 z 1
- +
Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2 11801

1.

Drokk podruhé!

Pak tedy přišel očekávaný čtvrtek a já si sednul ke kompu s blaženým úsměvem na rtu. Dušička se mi tetelila jako v peříčku. Začal jsem hrát a užívat si. Atmosféra (ne)příjemná, mrazení v zátylku bylo (ne)příjemně zpět a lekaček taky všude dost. I když byly vesměs v pohodě a ne moc děsivé, tak jednou jsem se lekl tak moc, že jsem vystrašil i svou milovanou choť a to tak moc, že velmi.

Pak v době, kdy recenze hlásily konec herní doby, jsem se já začal úspěšně nudit. Dokonce jsem se do hraní místy až nutil. Po 15 a půl hodinách čistého herního času na mne blikl nápis se začátkem kapitoly patnácté, jenže ten večer toho už bylo dost, takže jsem dal hru „do save“ a šel do hajan. Ale jako správného zvědavece mne zajímalo, jak dlouho ještě budu pobíhat po Sprawlu? Jak ještě dlouho než dojedu do konce. Drokk!

Zabijte mne, ale já se prostě musel podívat na youtube a k mému překvapení to bylo nějakých lehkých 12 minut! Rozhodl jsem se že večer bude Marker můj!

Ale s přírodními zákonitostmi si zahrávat neradno a do mojí hry vstoupila druhá žhavá novinka těch dní, zvyný nový vir chřipkovitý, zmutovaný a silnější. Když jsem si večer loadnul poslední uloženou pozici, tak si prďolka souběžně loadnula rýmu a skoro 40°C horečky. Můžu vám s klidem říct, že celý první a druhý Dead Space je slaboulinký čajíček proti hororu, ve kterém se snažíte aspoň trochu srazit teplotu a pomoci tak vašemu drobečkovi, který je tak malý, že ani nechápe co se s ním děje. Veškeré skilly za healování jsou vám k ničemu. Ten den jsme šli spát hodně pozdě. Nebo hodně brzo, záleží na úhlu pohledu.

Dead Space 2 jsem dohrál až někdy za 3 dny.

 

 

1 z 1
- +
Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2 11805

1.

Retrominirecenze

Dohrání DS2 mi trvalo to děsných 16,2 hodiny čistého herního času. Ano, jsem člověk, který rád prochází všechna zákoutí, podívá se i tam, kam vůbec nemusí. Prostě když už si s tím vývojáři/level designeři dali práci, tak to někdo musí vidět a ocenit…

Při prvním spuštění jsem vzdal díky lidem z Visceral games, že všechno nechali tak, jak bylo. Dva dny před dvojkou jsem si dal znovu jedničku a ovládání, obchody, inventáře, všechno důležité bylo stejné. Až na chybějící mapu, která mi osobně nechyběla. Zbraně zůstaly, nové jsem ocenil, ale využil z nich jen pokladač min. Jinak jsem šáhnul po zaručeném kombu plasmová řezačka + provazová pistole (na anglický název si nemůžu vzpomenout). Nepřátelé přibyli, příjemně překvapili, ikdyž už tak neznechutili. Spíše zatopili svou rychlostí a počtem, v jakém se na Vás v průběhu hraní valí. Takže ikdyž jsem v jedničce stázi prakticky nepoužíval, tady jsem ji musel využívt hojně.

Prostředí mi sedlo. Tady fakt musím zase ocenit tým tvůrců DS2. Bavilo mne číst vzkazy na nástěnkách (viz screen někde tady kolem), plakáty, dokonce každá rohožka v obytné čtvrti byla jiná, u některých dokonce stály boty a i ty se nikde neopakovaly. Jako relativně čestvému otci pak nedělala dobře část v jesličkách. Nebál jsem se, ale ten pocit byl opravdu hnusný. Výlety do otevřeného vesmíru měly něco do sebe, chyběly nějaké trošku težší puzzly.

 

1 z 1
- +
Deník herního táty aneb jak jsem hrál Dead Space 2 11802

1.

Atmosféra si pak zaslouží mou největší kritiku. Ať si kdo chce co chce říká, ta je prostě v háji. Tíživý pocit z malých, úzkých prostorů je pryč. Je pryč čekání co se objeví za dalším rohem. Schválně píšu co, ne kdo. Takhle prostě víte, že na každé velké náměstí se stane arénou ala Painkiller a až nakopete všem necromorphům ruce a nohy, tak můžete dál. Ne, tohle mi prostě nesedlo. A kýžený zvrat v 7 kapitole o kterém každý mluví? Zvrat kdy začne jízda? Jaká? Vždyť na Vás hra jenom začne valit tuny masa na porážku a z Dead Space se stane Dantes Inferno. Dokonce jsem se přistihl, že kolem 9 levelu jsem se do hraní nutil. Takže jediný mrazivý level je návrat na Ishimuru.

Na druhou stranu příběh je něco, co DS2 zase vytahuje na světlo. Kdybych se ke konci nemusel tak moc start o vlastní přežití, tak bych si rád vychutnal finální scény, které jsou prostě monumentální. Scénář si jednoznačně zaslouží potlesk!

A ještě postřeh k DS: Aftermath. Film nějak postrádal šťávu prvního filmu DS: Downfall. Příběh sice krásně doplňuje samotnou hru a pokud se na něj podíváte až po dohráníní, budete i trochu překvapeni, kdo je vlastně kdo.

Příště: Split/Second: Velocity z nuly do konce za 4 hodiny.

Předchozí článek

Sony pověřila své studio vývojem westernového titulu

Další článek

PlayStation 4 nezastavuje, ani nezpomaluje

Související články

Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo
Novinky

Madfinger Games předává své legendární mobilní tituly studiu DECA Games

před 11 minutami
Dead Island 2
Novinky

Dead Island 2 láká ve filmové ukázce na zasazení do Los Angeles

před 1 hodinou
Video průvodce školou v Hogwarts Legacy
Novinky

Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

před 2 hodinami
Další článek
PlayStation 4 nezastavuje, ani nezpomaluje 31610 ps4

PlayStation 4 nezastavuje, ani nezpomaluje

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      PlayStation Plus

      Známe první hru z dubnové nabídky PlayStation Plus

      14. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      76
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      49
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Českému studiu Madfinger Games se v minulém roce moc nevedlo

      Madfinger Games předává své legendární mobilní tituly studiu DECA Games

      22. 3. 2023
      Dead Island 2

      Dead Island 2 láká ve filmové ukázce na zasazení do Los Angeles

      22. 3. 2023
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      22. 3. 2023
      Horizon Forbidden West: Burning Shores

      Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

      22. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Johny: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      • weskerumbrella: Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky
      • Melneor: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      • Melneor: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      • skylines: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      • Mates: Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy
      Battlefield

      EA stahuje z prodeje starší díly série Battlefield

      22. 3. 2023
      Suicide Squad: Kill The Justice League

      Suicide Squad: Kill The Justice League by nakonec mohlo vyjít až v roce 2024

      18. 3. 2023
      Drsná akce Abyss World : Apocalypse ukazuje formát bitev

      Drsná akce Abyss World : Apocalypse ukazuje formát bitev

      17. 3. 2023
      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      Taktické RPG Miasma Chronicles má datum vydání

      21. 3. 2023
      Project Sirius

      Vývoj nového Zaklínače s označením „Project Sirius“ byl restartován

      21. 3. 2023
      Horizon Forbidden West: Burning Shores

      Horizon Forbidden West: Burning Shores ukázalo nový trailer a spustilo předobjednávky

      22. 3. 2023
      Texas Chain Saw Massacre

      Texas Chain Saw Massacre odhaluje datum vydání

      16. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář