Původně se měl role režiséra ujmout Johan Renck, který mimo jiné stojí za úspěšnou minisérií Černobyl. Ten však kvůli časové vytíženosti seriál nakonec nepovede. Projektu se nově chopí ruský režisér Kantemir Balagov, jehož tvorba čítá filmy jako Closeness (v češtině Těsnota) nebo Beanpole (česky Vysoká dívka). Oba filmy byly uvedeny v rámci festivalu Cannes a dostalo se jim poměrně vřelého přijetí. V obou případech se navíc jedná o temná a těžkopádná dramata, seriálová adaptace se tedy nejspíš dostala do dobrých rukou.
Stopa Černobylu ale v seriálu zatím stále zůstává, o scénář The Last of Us se totiž postará scénárista a tvůrce Černobylu Craig Mazin. Toho, jak už víme, doplní Neil Druckmann, který se společně s Mazinem a zbytkem týmu bude pracovat na tom, aby příběh zapadl do již vytvořeného světa The Last of Us. Mazin a Druckmann se v květnovém rozhovoru pro GameInformer o spolupráci rozmluvili:
„Neil Druckmann je bez pochyb jeden z nejlepších vypravěčů v oblasti videoher a The Last of Us je jeho magnum opus. Adaptovat jeho dech beroucí dílo bylo roky mým snem, jsem tedy poctěn, že mohu s Neilem spolupracovat.“
V superlativech mluvil i Druckmann o Mazinovi:
„Už když jsem s Craigem mluvil poprvé, tak jsem byl ohromen jeho přístupem k vyprávění, láskou a pochopením světa The Last of Us.“
Seriálová adaptace od HBO bude znovu vyprávět příběh společné cesty Joela a Ellie z prvního dílu. Bude rozhodně zajímavé sledovat, co se pod hlavičkou Sony Pictures Television ve spolupráci s PlayStation Productions, Word Games, The Mighty Mint a Naughty Dog zrodí.
Look for the light. @clmazin and @Neil_Druckmann to develop the series adaptation of #TheLastOfUs, coming soon to HBO: https://t.co/z9c2h86EYw pic.twitter.com/AkT6fET4Im
— HBO (@HBO) March 5, 2020
Hrát hru je vždy lepší, jak ji jenom koukat na YouTube. Nejedna hra vypadala fakt nudně, ale při hraní to byl skvělý zážitek. Nebo naopak – gameplay dobře sestříhaný, tak tě to u toho sledování drželo, ale gameplay už byl nudný.
Já se na seriál těším. Jenom jsem zvědavý, či tam nechají ten začátek hry, nebo to nějak zcenzurujou. Přeci jenom to byl jeden z nejsilnějších momentů.
Nevím, co vám tak vadí na Abby? Ta postava byla napsaná dobře a na konci příběhu to byla kladnější postava, než Ellie s Joelem dohromady. Last of Us 2 je super hra, která ale trpí na to, že je až moc natahovaná a tak občas nudí, protože ne vždy to ten příběh dokáže utáhnout, jako např. v prvním díle.
Bezva teď už mě ten seroš tolik neláká. Snad to bude lepší než Tlou2.
Kontrolní otázka. Kolik z vás kdo nadáváte na Last of Us 2 máte vůbec Playstation? Jako jo, nemít možnost si zahrát hru roku tak jsem taky nasranej.
Příběh vidíš úplně stejnej na youtube, jako kdybys to hrál sám, ve hře nejsou žádný možnosti volby, je to celý lineární.
Jasně, proč ty hry vůbec hrát, když se můžeš na všechno podívat
demence toto. Z videa nepoznáš ten adrenalin, když po tobě jdou a cítíš za ty postavy odpovědnost, je to o tý imerzi. Koukej na filmy, hry se vždycky hráli pokud vím a vážně je to rozdíl na něco koukat pasivně a něčeho se přímo účastnit
Má pravdu, když tvrdí, že největší hateři to ani nehráli, tak to chodí 
Prej adrenalin. Ja jsem pocitoval jenom nudu z ty stereotypni hratelnosti, nudnyho pribehu a ultra nesympatickych postav. V pulce jsem to vzdal a zahodil.
Moje demence to není, nemůžu ani nechci mít všechny platformy, už jen z časových důvodů a pak z důvodu limitu fps na hranici hratelnosti. Tlou je hlavně o lineárním příběhu a ten si užiju úplně stejně, když to zkouknu jako film,jako kdybych sám hrál.
Prd o imerzi. Když sleduješ film, tak ti taky jde o imerzi?
Prostě jde o to, jak je hra napsaná. Když je napsaná dobře, což třeba první TLOU je, tak tě zasáhne i jako diváka a nemusíš v ruce držet ovladač.
Kolikrát jsem slyšel jak manželky hráčů, žraly TLOU. A to tu hru vůbec nehrály, jen seděly vedle a sledovaly co se děje na obrazovce, čímž se vůbec neliší od lidí, kteří to takhle vidí akorát na Youtube.
Já jsem takhle přes Youtube odehrál první RDR a stejně jsem u toho brečel jak malej.
Stejné je to s filmy. Když jsou postavy dobře napsané, měly by tě zajímat, měl by jsi o ně mít starost. Potom, jestli se jim něco bude dít na scéně, v tobě vytvoří ty emoce, popřípadě ten tvůj adrenalin lul.
Myslíš ten nudný gameplay podle šablony ND která je recyklovaná snad už od prvního uncharted – pokaždé jen s minimem změn ve stylu Ubisoftu? Adrenalinem to když ti řeknou že to byl poslední nepřítel a můžeš uprostřed ulice udělat párty protože jsi momentálně na nejbezpečnějším místě na světě? Nebo to že tvoje společnice skoro vůbec nestřílí, když chytne chlápka a ty se věnuješ dalším tak ti ten stejný chlápek začne střílet do zad protože ho nechala běžet? Nebo to jak ti všude blokuje cestu? Začal jsem jí nesnášet když jsem musel skočit ze střechy na balkon a ona se rozhodla mi vlézt do cesty takže jsem ztratil rychlost a rozmáznul se pod budovou. Na druhý pokus už si hleděla svého, přeskočil jsem to, vlezl jsem do bytu, šel myslím že do koupelny lootit a kdo mi tam začal blokovat dveře když jsem chtěl vylézt??? – to byla poslední kapka. Doufám že jí někdo oddělá když to nemůžu udělat sám. Co cítím já tak to je klaustrofobie protože ať stojíš kdekoliv tak vidíš hranice mapy což se dá překousnout ale to že vidíš jasnou cestu, do lokace vede jen jedna cesta a stejně tak z ní ven a i tu vidíš jen co do ní vlezeš tak to jako myslejí vážně? Na jednu stranu je to dobře protože když vidíš evidnentí cestu ven tak můžeš zkoumat mapu a lootovat beze strachu že tě utne cutscéna co ti tu mapu uzamkne jako u ostatních her ale nemyslím si že to tak je záměrně. Na první pohled vidíš kam můžeš a kam to nemá cenu ani zkoušet a nikdo se to ani nesnaží maskovat protože fandové jim sežerou všechno tak co se s tím obtěžovat. Ale musím pochválit že je to akčnější než první díl a svět tak působí živěji. Příběh hodnotit nemůžu. Ve dvojce jsem urazil zatím jen kolem osmi hodin a zatím tam prakticky žádný nebyl. Jen Tommy za mě škrtá lidi ze seznamu po rehashi scénky z Walking dead a já tam chodím prakticky jen lootovat ale doufám že se to změní. Teď jsem nechal svou přítěž v divadle takže se těším že konečně budu hrát chvilku sám a snad to tu hru trochu oživí. Už jsem to asi dva týdny nezapnul protože se k tomu nemůžu dokopat ale pořád doufám že to lepší mám před sebou protože tolik cen to nemohlo dostat za tohle. Jo ale muzeum se mi líbilo – mám taky rád dinosaury
Scénka v modulu byla celkem dojemná, jen škoda že to v pozdější části lokace k ničemu nevedlo protože tam byla zatím nejlepší atmosféra z které se vyklubal divočák… Ale možná lepší než kdyby z toho udělali klišé protože těch byla první hra plná a ve dvojce když tuším že se něco někde stane tak se to nakonec nestane a jsem překvapený že tohle klišé vynechali.
S těma společníkama máš pravdu, jinak jsi úplně mimo.
Můj bože :-/ Budu hádat, jsi generace Y? Je to tak?
Asi jsem nějakej zastarale asi přijde mi divný, sledovat 30-40 hodin na youtube někoho koho neznám nebo nedej bože blbce jako Agraelus a jim podobný individua, jak hraje místo abych ten čas trávil tím, že to bude hrát sám. Hold nový věk, nové tempo
Asi zůstanu u toho, že si radši špatnou hru zahraju a zhodnotím jí než koukat na hru co mi vlastně ani nestojí evidentně za to, abych jí chtěl hrát a pak na ní všude psat hejty.
AsuraCzech Přesně tak, lépe bych to nenapsal.
5 hodin všechny cutscény a důležitý rozhovory a doma, kde můžu něco pařit, jsem si tím samozřejmě čas neplýtval.
To RDR jsem koukal nejspíš na kanále MKIceAndFire, kde to bylo bez komentáře. Člověk se tak lépe soustředí na hru.
V té době jsem taky neměl peníze na hru, natož na hardware, a ještě jsem ani nevydělával, ale byl jsem na RDR nahypovaný jak sviň, protože to byla hra od tvůrců GTA, které jsem miloval, tak jsem se na RDR koukl na Youtube.
Vím, že kdybych si to zahrál, měl bych ze hry daleko lepší zážitek, ale i takhle jsem si užil ten skvělý příběh a poznal, proč ta hra dostává tak vysoká hodnocení.
Nebudu tady nic předstírat a řeknu to narovinu. Kdyby místo namakaný Abby udělali normálního heterosexuálního chlapika, tak bych hru hodnotil 10/10. Se scénářem jsem absolutně neměl problém, ale politický korektnosti tam bylo přehnaně moc. Vývojáři ND by se měli především zaměřovat na hráče, který jejich tituly opravdu hrajou a ne na hlasitou menšinu.
A na seriál se fakt těším. Doufám, že do role Joela obsaděj Nikolaje Costera Waldaua. Ten by na charakter Joela sednul úplně parádně.
Co dodat, je to tady jen samej teplej nerd. 😏
Já radši aby makali na DLC pro TLOU2. Seriály a filmy se nikdy nevyrovnaj hrám.
Kámo TLOU2 nebude mit MP ani DLC nerad ti kazím radost ale ND nemá lidi Neil je vyhazel protože to nejsou lesby atd a mĕli jiné nazory proč mysliš že ND zase schaní lidi v tom studiu skoro nikdo neni však je leden a ani update na PS5 nikde jak slibovali LOL
Ježíš to jsou zas žvásty …..
Lidi jsou už dlouho zavření, leze jim to na mozek a tak tráví čas třeba takovým plácáním. Souhlasím, že jde o slušný výblit.
Už to začiná se vsadím ze se zmĕní ještĕ tak 3xkrát a casting taky XD a nakonec z toho bude shit story jako celej 2 díl
To bude na jedničku že? Já už se těšil na tu silnou, sebevědomou ženu, která to ukáže všem chlapům.
Nechapu proc zrovna o Abby vsichni mluvi. I kdyby jeji fyzicka zdatnost nebyla dosahnutelna v TLOU2 tak to je to nejmensi na co bych si stezoval. Co takhle naprosto debilni sled udalosti v pribehu? Kdyby hraci hrali od zacatku hry za Abby a konec by byl trosku jiny a ve trojce se to napriklad vratilo zpatky k Ellie tak by to bylo mnohem lepsi. Jenze vsichni mluvi o tom jak je Abby silna, sebevedoma zena, ktera to ukaze vsem chlapum. To je opravdu jedina vec co ti tak strasne vadilo na TLOU2?
Raději bych viděl Red Dead Redemption seriál…Nebo Mafii a GTA.
Ale chápu že pro HBO nebo Netflix se daleko lépe uchopí Last of Us, hádejte proč…
Protože to má například kvalitní storytelling?
První díl určitě ano.
Druhý taky, ne-li lepší.
Druhý díl má asi tak kvalitní storytelling jako mají Star Wars sequely a osmá série Game of Thrones
nebo druhá série The Boys
Tvůj boj, za mě osobně dokázal druhý díl vyvolat skutečný emoce, stejně jako před lety ten první.
Takže kvalitní storytelling se pozná podle toho jestli u někoho probudí emoce ? Tak v tom případě je Avengers Endgame jedním z nejlepších filmů v historii kinematografie. Emoce jsou jen tvoje a rozhodně neurčují jestli něco kvalitně napsané.
Rack: Rozhoduj si to jak chceš, pro mě osobně ano i emoce mají svou váhu, protože špatně vyprávěný příběh ti je jen málokdy dokáže zprostředkovat. Když nebudu postavy milovat, nenávidět nebo zatracovat tak mi jejich osud je ukradený a dá se jen těžko říct, že jsou dobře napsaný atd. Tím ale končím, pokud se ti nelíbí hold tvůj problém, já se těším už na třetí průchod na PS5.
Asi tak kvalitní příběh, že ten konec je tak neuchopitelný, že seriály musí brát z jiného období a hádejte koho vrátí zpět…
Kdyby ta hra dostala od novinářů 11/10 už bych se ani nedivil tož tak. Sledoval jsem to a fakt jsem si připadal jak z říše snů, ale nebudu se do toho víc pouštět protože se ta hra nesmí kritizovat…
Někomu se ten příběh líbil, někomu ne. S tím by se konečně měly obě strany smířit.
Takové GTA by jsme v dnešní době nedostali , akorát by nás to sralo,už jenom že si Rockstar moc nedělá servítky a některé mise , se dost dotýkají “citlivých” témat SJW, feminismus, apod..
On někde Dan Houser říkal že není schopný vymyslet další GTA ze současnosti, protože realita se vyrovnala té jeho fantazii a překonala ji.
Pak vyšlo RDR2 které bylo v době prosté těch nesmyslů a za nějakou dobu odešel z R* i on. Ten jeho rukopis je tam znát v těch hrách. Já se teda obávám že šestka jestli bude v tomhle desetiletí už bude jiná. Ona ta online dlc jsou taky velký maras…
Já osobně doufám, že před svým odchodem ještě stihnul napsat scénář k GTA VI.
Ta hra se nesměla a nesmí kritizovat, protože obsahuje všechny ingredience které se nesmí kritizovat mainstreamem v tuto dobu.
Všichni dělali tanečky aby náhodou hra neměla špatné hodnocení od hráčů a klasika byla že to je review bombing, taková univerzální odpověď. Jako když řeknete jiný názor tak hned šíříte dezinformace.
Ať se napíše cokoliv, tak každý najde nějakou tu správnou fobii na ten váš názor. Nebo aspoň řeknou klasiky jako závidíš, hru nemáš tak nesmíš kritizovat a jiné perličky.
Nic podobného jsem nezažil sakra dlouho v herním světě…Normalizace se vrací a někteří to ani neví, protože netuší co to bylo.
Pokud jde o diskuze na Zingu, nikomu v kritice TLOU2 nebráníme.
Co jsme ale mazali ve velkém, to byly vulgární příspěvky a neoznačené spoilery.
Obzvlášť té vulgarity z nějakého důvodu tahle hra přitáhla obrovské množství (největší, co jsem kdy zažil).
Rozdílné názory a diskuze jsou zdravé a obohacující, ale je potřeba udržet nějakou jejich úroveň, jinak se z toho stane jen zbytečná žumpa, která postupně všechny odpudí.
Jen je nech ať se ztrapňují, je to jejich vizitka ne Zingu.
Vulgarismy mazat, to jo, ale spoilery? Však kdo chtěl, tak už tu hru hrál a kdo ne, tak už jí ani nebude hrát a pravděpodobně už mu internet všechno podstatné prozradil.
Myslíš stejně jako CP77?
Ono si nevybereš, mě třeba baví sledovat teď youtubery kteří se za každou cenu snaží teď obhájit a vymýšlet konspirace, jak mohlo TLoU2 získat 80 ocenění GOTY od hráčů, když neustále hlásali jaký je to vlastně odpad, jak ta hra má ne metacritiku špatný user score, a hráči tu hru nenávidí
A skutek utekl a jsou taky jen ve výsledku ukřičená minorita.
Jo a ještě se vytahovalo kolik to dostalo cen a desítek
.
Prostě to nesmíš kritizovat! Rozumíš! Tvůj názor není nic oproti názoru novináře
. Novinář se nesmí kritizovat, protože je to útok na demokracii a svobodu slova.
Jak s oskary, když to má oskara tak je to nejlepší film na světě…
Těch 80 GOTY cen bylo přímo od hráčů, ne od novinářů.
S kritikou novinářů nemám já ani kolegové žádný problém, jen musí zůstat v mezích slušnosti (ne vulgarity ani vášnivé výkřiky bez argumentů).
Tady je to ještě v pohodě, celkově herní weby u nás ještě ujdou, ale jak to sleduji na západ od nás tak katastrofa.
Zprávy nejsou zprávy, ale návod jak na problematiku se dívat. To přebírají i herní weby. Některé osobní názory předkladatelů jsou takové drsné a podněcující, že u nás by to bylo i na trestné stíhání.
Kdo to sleduje tak ví… U nás už jsou tendence taky, bohužel se zatím nehlásí k jedné straně cíleně a to je snad ještě horší.
Největší radost mám, když nepotřebuji vidět zprávy a sem tam sjedu hry a korona doba mne v tom jenom utvrdila…
Je to Johan Renck, ne Reck. A na čem vlastně teďka dělá? Nemůžu nic najít, asi je to tajný, nebo se mu do toho nechce, ani bych se mu nedivil.
Edit: Už vidím, dělá na filmu Spaceman of Bohemia, adaptace scifi knihy od českého autora, tak to je samozřejmě mnohem zajímavější než americká SJW ptákovina.
Vim o tom, jedná se o nechtěný překlep. Každopádně díky za upozornění!
Je tam taky potvrzený Adam Sandler v hlavní roli, buď ten film bude geniální, nebo odpad.
Já už jsem se lekl, že je Adam Sandler potvrzený do hlavní role v The Last of Us, než mi to došlo, že je řeč o tom druhém filmu, co má nový režisér na starost
Ale je fakt, že třeba v roli Davida bych si ho uměl přestavit 
Omlouvám se za případný infarkt.
Nebojte, ten bastard Druckmann dohlidne, aby to bylo poradne sjw. Vsadim se, ze tam nebude ani jeden bilej chlap
Naštěstí si HBO a ani Netflix kupovat nemusím, takže to neřeším. Bohužel Českou televizi a rozhlas musíme platit všichni…
Najdi si, prosím, definici SJW, moc prosím.
A jaká ta definice vlastně je?
Mě to přijde jako lidé snažící se najít problém ve společnosti tam kde není a pak ho neustále řešit a rozčilovat se že není řešení…