„Vyvíjíme hry na PC, tak to děláme,“ řekl pro Rezzed. „Nicméně, jsme vývojáři a spoustu věcí bereme jako samozřejmost a spousta z nás se nezabývá síťovým nastavením, nebo podobnými věcmi. Takže to prostě uděláme a nebudeme se starat o konzole. Co jsme si ale po vydání Borderlands 1 uvědomili je, že lidé co hrají na PC, očekávají lepší podmínky pro hraní.“
„S Borderlands 1 i Borderland 2 jsme se naučili několik věcí. Nejen, že na PC vypadají obě hry nejlépe, ale důležité jsou detaily, které dělají hru daleko lepší.“
V Borderlands 2 se tedy dočkáme lepší podpory pro PC uživatele. Už teď se můžete těšit na lepší ovládání, nastavení, matchmaking, snadnější ovládání s myší, achievementy, seznamu přátel, Cloud save, podpory klávesnic Logitech a LANu (včetně v off-line režimu).
„Je to skoro jako zázrak, co jsme dokázali – je to velký risk, vybudovat novou IP,“ pokračoval Pitchford. „Využili jsme každý dolar, který jsme měli pro tuto hru a ačkoli jsme měli dobrý rozpočet, stále jsme byli omezeni tím, být racionální a zodpovědní za to, co se stane.“
„Naštěstí byl Borderlands 1 velmi úspěšný, miliony prodaných kopií. V dnešní době máme prodáno před 6 milionu kopií a to je dost, na úplně novou IP – opravdu nezvyklé.“
„Takže nyní se nebojíme do Borderlands 2 dát takové peníze, jaké si hra zaslouží.“
Takže od Borderlands 2 můžeme očekávat jen to dobré. Pitchford také prozradil pár dalších věcí.
„Chvíli po vydání Borderlands 1, jsme přemýšleli o vydání oficiálního SDK, ale nedlouho na to jsme zjistili, že co by šlo v SDK udělat, bylo dávno vytvořeno komunitou.“
Komunita se dokázala dostat do souborů hry, což dovolovalo měnit zbraně a další věci.
„Nejlepší věc, co můžeme pro komunitu udělat je, že na Borderlands 2 vůbec děláme. Představte si, kdybychom ještě rok dělali na SDK pro Borderlands 2.“
Pitchford stále doufá, že komunita vytvoří takové věci, jako v případě prvního dílu a určitě není sám. Takže i když nebude SDK vytvořeno oficiálně, stále je zde komunita, která určitě vytvoří super módy.
Pro úplnost dodejme, že Borderlands vychází již toto záři pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Tak, kvůli tomu jsem si koupil nový pc… Vysol to na mě baby
Je to pěkný, že myslí i na PC, ale že by to byly nějaké velké výhody to zas ne…
zase nám firma říká že to bude dlouhá hra spomínám si na bf 3 taky nám tohle slibovali ale mě ta hrací doba stačí
tullvan: Prostě lepší podpora pro PC oproti prvnímu dílu, achievementy, hladší ovládání, podpora více kláves, lepší optimalizace, více nastavení, …
tullvan: přečti si kdo ten článek napsal.
"Článek" vypovídá o tom, že první díl Borderlands byl pro PC prasácký (Ne, nebylo to špatná hra, ba naopak, ale podpora pro PC byla prostě strašná) a tak se nám to tvůrci snaží vynahradit.
Ty PC výhody jsou uplně k ničemu já to pořád nechápu ?
Honzas4400: pravda svatá.
bart201: Ještě takové Valve… Ale jako, je přesně vidět, jak konzolisti hned nadávají, že hned nebudou něco mít… Njn, nikdo si neuvědomuje co má, dokud to neztratí
cha cha cha konzole gearbox myslí na pc a to je dobře
Konečně studio které na pc s prominutím nesere.
th0ca: na konzolích není co zprasit. Pokud bych pustil konzolovou verzi na PC tak bych se asi pozvracel z toho jak to je hnusný. Největší problém konvzerzí z konzolí je hned po mizernej úrovni grafiky neskutečně blbý ovládání. Kruhový volení je dobrý na analogový páčky, ale ne na klávesnici a myš. A to nemluvím o tom jak blbě se v některých hrách chová myš.
je dobre ze to bude lepsi na PC ne ze bych mel neco proti konzolim taky mam jednu ale PC forever
blbecek se chlubi 6MIO prodanych kopii prvniho dilu ve stejnem odstavci co pise ze PC verze bude nejlepsi? Asi by si mel sundat pytel pres hlavu a uvedomit si, ze o ten prodany pocet maji zasluhy predevsim konzole! Takze by se meli snazit aby hra byla zabavna predevsim na konzolich.
jam mam jenom vault hunters me staci