Update
Na fóru ValveTime.net se od anonymního zdroje objevil další screenshot:
Původní zpráva
Už dlouho jsme tu neměli nějaké neskutečně zajímavé, ale nepotvrzené informace týkající se budoucích projektů Valve, že ano? Pokud vám to chybí, můžeme vás zklidnit. Nyní tu totiž máme něco obzvlášť zajímavého.
Na Neogaf fóru se uživatel CBOAT pochlubil zajímavými obrázky z údajné prezentace Valve, v níž můžeme vůbec poprvé vidět krásy Source 2 enginu, a to na předělané mapě Plantation z Left 4 Dead 2 (možná si vzpomínáte na tu vilu s kulometem na balkoně).
Jak už jsme naznačili v úvodu novinky, nejde zatím o nic zaručeně pravdivého, ale fanstránka ValveTime.net, která na vše upozornila, zdůrazňuje, že zmíněný CBOAT je známý důvěryhodnými úniky a informacemi. Ačkoliv za to tedy nedáme ruku do ohně, dá se předpokládat, že jsou materiály pravé.
Prezentace ukazuje lokaci v Plantation z mnoha úhlů, na nichž lze vidět především velmi propracovanou vegetaci a destrukci. Otázka však zní, co je na zbývajících slidech? Screenshot totiž ukazuje jen 7 z 20 slidů celé prezentace. To se asi jen tak nedozvíme. Na jednom mlhavě viditelném slidu jsou však i poznámky o vývojářských/modovacích nástrojích, informující o propracovaném GUI, jednoduché kompilaci obsahu a vyhledávači jednotlivých prvků.
Co myslíte? Dá se materiálům věřit? Dal by si nějaký vtipálek s něčím takovým práci? To už necháme na vás. Jak ale říkáme, zdroj, který materiály zveřejnil, se už v minulosti ukázal jako důvěryhodný. No a teď můžete zase rozjet ty spekulace, kdy se dočkáme Half-Life 3 a zda Left 4 Dead 3 není jenom L4D2 předělané do Source 2 enginu.
Doufám, že to není fake.
To mi je jasne, ale ten prvy z pacidlom vyzera podobne ako si predstavujem ze bude vyzerat HL3
Dotard: Obojí jsou jasný fake…
Sranda na FF cinematic mod ze niektore veci to dokaze vylepsit na vysoky standard ale zaroven naopak niektore vyzeraju horsie ako v zakladnej verzii, napriklad vacsina modelov postav.
Mal by robit len prostredie ^ _
@Maxiik, ten prvy fake praveze nevyzera, ten druhy uz ano
najlepsie boli aj tak tie 3 stare fake obrazky z HL3, stale nechapem odkial skutocne pochadzali
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Mr. Lolendo: Dobrej pokus Hl2 FakeFactory mod
[ odkaz ]
To stoprocentně není source engin 2.
Tohle je source engin 2
[ odkaz ]
[ odkaz ]
[ odkaz ]
samozřejmě že ne….
Martin Cvrček, mam taky pocit ze davnejsie malo Valve zaujem o technologiu ktora bola vyuzita v L. A Noire na realisticku mimiku tvari. zaujimalo by ma ci tam mozme ocakavat napriklad toto
Source engine fungoval už v době vydání HL2 ! ! ! Dodnes, 10 let po vydání patří k naprosté špičce a třeba protěžovaný Frostbite pohřbívá mávnutím chromého malíčku amputované nohy. Čistě vizuálně možná trochu stárne, ale všechno na 100% vynahrazuje svou funkčností. Vizuálně neočekávám takový skok jako před deseti lety, kdy Source a Doom3 engine byly narozdíl ode dneška skutečným next-genem, ale očekávám engine, se kterým bude radost si hrát:-)
Cvrnda: Mimika! ! Jak jen jsem mohl zapomenout! To byla dokonalost sama. Takova Alyx byla diky ni jako ziva, proste radost mit takovyho partaka
Mimochodem… pises skvely clanky a recenze! Moc hezky se to cte. Jen tak dal!
mattyy1hp: Viděl jsem to, ale zatím to nepokládám za něco, čemu přikládat váhu. Stejně to ani neozmanuje nic nového. Valve dělá na Source 2 enginu Half-Life 3 a Left 4 Dead 3, a možná dokonce nový Counter-Strike? S tím stejně už dávno všichni počítají
Zatím z toho nejde moc poznat. Třeba na tomto obrázku to vypadá dobře, ale takovou grafiku má už hodně dnešních her. Uvidíme jak to bude vypadat až ukážou nějaké oficiálně. Třeba to ještě doladí a bude to fotorealistické.
No Source 2 je potvrzený už možná rok, Valve má ve zvyku dělat takovéhle prezentace, kde porovnávají staré s novým, L4D2 je jejich oblíbená hra pro takovéhle exprimenty a ohlásily to celkem důvěryhodné zdroje, takže proč ne. Ale taky si mohl nějaký tro (t) l vypůjčit třeba CryEngine a předělat starou mapu.
Jen tak mimochodem, tohle se taky objevilo někde [ odkaz ]
Ardis: Tak ona i grafika Half-Life 2 prošla mnoha změnami, hlavně při vydání Orange Boxu, takže když si pustíš HL2 dnes, vypadá to mnohem líp než kdysi, ale i tak musím souhlasit, že třeba oproti CoD enginu i ta sará verze pořád vypadala víc věrohodně. Minimálně pokud jde o mimiku postav (právě to očekávám jako jednu z největších předností Source 2 enginu) , fyziku, jak zmínil Malasnikov, a nasvětlení. Žádné podělané lens flares, žádné přemrštěné odlesky, ale střízlivé, přirozené osvětlení. Nezbývá než doufat, že se Source 2. 0 bude držet toho samého receptu.
Osobně také očekávám, že Source 2. 0 bude už od píky dělaný na míru Virtuální reality. Do dosavadních enginů byla podpora VR vždy v podstatě násilím natlačená, ale aby vše fungovalo vážně přirozeně, musí se s VR počítat od začátku. To byla mimochodem jedna z hlavních myšlenek na Steam Dev Days, a právě proto čekám že se Source 2 vydá právě touhle cestou