Shift 2: Unleashed klade velký důraz na zábavný a akční zážitek z jízdy, k čemuž má dopomoci speciální pohled umístěn na přilbě řidiče.
Jak nové Need for Speed vypadá, si můžete prohlédnout v gameplay záběrech níže.
Recenzi NFS Shift 2: Unleashed vám přineseme již 29. března aktuálního kalendářního roku, kdy padne celosvětové embargo na vydávání recenzí.
Já to myslel tak, že ani tyhle odbočky dělat neměli a měli se držet arkádových speedů.
Barricade: vždyť oni u toho zůstávají, Shift je jen taková odbočka k realismu ale měli by i vydávat normální arkádové díly, na které jsme od série zvyklí, zatím ale ani nevím zda bylo něco oznámeného, teď má vyjít zatím pravda pouze Shift.
K Need for Speedům se moc oficialní závody moc nehodí, spíš by měli zůstat u tuningu a volným pohybu po městech (třeba by těch měst bylo víc a byly by mnohem větší a propracovanější) ale co naděláme.
Jde hlavně o to, že se serie NFS zaryla lidem pod kůži jako série arkádových her, kde se můžou prostě vyblbnout a na to byla zvyklá většina hráčů, nikdo nebyl moc připravený na nějáký simulátor, druhá hlavní věc taky je, že hratelnost prvních Shiftů nikoho nějak zvlášť neoslovila a proto se volá po změnách a revolučnějších principech hraní. V první řadě jde o zábavnost a ta se chtě nechtě prostě nemusí vždy slučovat s tolik touženou realisticitou a tak to prostě je.
O tomhle se vedla diskuze již dříve, kdy mělo vyjít první Shift a také spoustu lidí nadávalo hned od oznámení, kdy bylo známo pouze pár obrázků a prvotní informace. Hráči (především ti mladí, do 15 let) na NFS Shift nadávali, že to nebudou hrát apod. , a to jen kvůli tomu, že je to Need for Speed. Takže máš pravdu, kdyby se to jmenovalo jinak a EA by zajistili, že to nebude s NFS sérii spojováno, pak by se na to tolik nenadávalo, ale zase by nebyly prodeje – značka NFS se prodává sama o sobě velmi dobře, proto od ní EA neupustí.
a je fakt kdzby se to jmenovalo "nebezpečná rychlost" a měl to vydavatel …. tak by to hodnotili lidi jinak.
sry za chyby , ale už mi přeskakují písmenka
pennwise: máš pravdu ale jsou tu i idí, ktří tomu rozumí. A je to tak plácnu. Koupíš si nejmenované aouto z Německa akceleraci to 0-100 to má za 10, 00 a máš tonejlepší, ale přitom newjmenované auto z Francie je levnější má to třeba akceleraci 0-100 za 5, 00 a je to "křáp". Je to jen příklad a nemusí to být pravda
Já jel v Audi RS6 Avant – nerychlejší kombi na světě a je pravda že hlava se od páteře v prudkých zatáčkách trhá a chce vyletět oknem jako by vychlastala litry Red Bullu
Rocket: neřeš ty lidi tady, ona ta hra má v názvu NFS a to lidem stačí na to, aby tu hru dostatečně kvalitně ohodnotili podle jejich gusta…
*ne lehčí ale těžší
radegabi: ja jel v evolution VIII a amg a věř mi, že ti je jako by se ti hlava měla utrhnout a připadáš si o 50 kilo lehčí a jáky inovace by jste si představovali zajímá mě váš nazor já nevím co ještě kromě realičnosti chcete, protože pokud chcete mít s toho opravdový zážitek tak si kupte zavodní sedačku s volantem a 3 stejne obrazovky což výjde cca na 50k Kč.
Radagabi: jel jsem v subaru impreza a chová se to víc než podobně
Vypadá to pěkně. Jen se bojim (spíš v to i věřím) , že to bude zase hra na oko. Shift 1 jsem ani nedohrál, jak mě to přestalo bavit.
Jinak no offense…ale prostě pořád mi to připadá příliš podobné na jedničku, ale netvrdím, že tam není dost změn které nejsou na tomto gameplayi vidět…