AKTUALIZACE: Hlavní designer série, Mike Laidlaw, Eurogameru prozradil, že uvažují i nad multiplayerem. „V dlouhodobém měřítku je to něco, čeho bychom se rádi dobrali.“
„Absence multiplayer je skutečně velká škoda, na druhou stranu je k němu ale třeba přistupovat obezřetně. Pokud totiž není vymyšlen a vyvinut správně, je to k ničemu.“
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Na Twitteru to prozradil jeden z vývojářů, Alistair McNally, když se začal pídit po nějakém talentovaném vývojáři.
„Sháním výjimečného umělce přes prostředí, který by se ke mně připojil v edmontonské pobočce Bioware a pomohl mi s vývojem Dragon Age 3.“
Tuhle nabídku později převzala i Christina Norman z Mass Effectu týmu, což jí ještě dodalo na zajímavosti.
Overpowered ma pravdu. Na DA 1 a dlc knemu semi líbil a hlavně mě vtahl dote hry příběh ktery byl krasne propracovanej zato u DA2 nesrozumitelnej a naprosto dflaknutej , ale zas na druhou stranu akčnejší boje , které bohužel není to cojsem od DA2 očekaval. Očekaval jsem odní to že bude tak nak dlouha jako DA1 bohužel nebilo ani ten příběh i samotne DLC k DA1 Architekt byl lepe propracovaný , a také měl větší mapu otevřenější svět a dungeony byly každe jine a neže seto jako u DA2 pořad opakuje doufam že Biowar se zteto chyby poučil a uděla jako u DA1 příběh ktery vas vtahne doděje a nepustívás a přidaji ktomu efekty z combatu z DA2 a hlavne otevřenější mapu jako v DA1. pač u DA1 jsem se celkem zasekl u par věcí bylotam i něco na přemýšlení u čehož sem stvrdl asi 2cele dny ae zato u DA2 nic tamsemsito mohl vpohode projit a ani ne 1den a byl konec.
souhlasím s většinou argumentů overpowered
GamerCZ1: ano, DA2 není pro hardcore RPG hráče. Jenže jednička byla a na DA2 je vidět pokus udělat tu hru tak napůl. A to fungovat nebude. Jestli ti je u prdele neuvěřitelně omezené repetitivní, stereotypní a především neuvěřitelně odfláklé prostředí tak se nedivím že tě DA2 bavilo. Jenže já jsem asi trochu náročnější hráč a narozdíl od Origins bylo DA2 totální fail. Připadalo mě to jako matlanina kterou zvládli za jeden a půl roku. Questy jsem udělal úplně všechny mimochodem. Jestli jsi to hrál 60 hodin tak si asi někde dělal fakt velkou chybu A jestli máš rád ty hry co tady popisuješ tak si sežeň Zaklínače 1 a Zaklínače 2, je to podstatně lepší, je na tom vidět pečlivá neodfkláklá práce a je to na základě naprosto úžasných fantasy knížek, dospělý a kvalitní příběh je proto zaručen.
Overpowered: Mám na to střízlivý pohled nepotřebuju si nic sundávat. Hrál sem to 60hodin takže dlouhé to je dost. . Jestli si nedělal vedlejší questy atd. . pak tvuj problém, že si to projel tak rychle. . A je mi uplně u prdele, že jsem se pohyboval jenom v Kirkwallu a na pár dalších místech. . Mám rád akční hry z rpg prvky. Svižná hratelnost, komba a opět epický příběh a výborní partáci hlavně Merill A Varric. A taky mám rád klasiky Diablo 2! ! Na trojku se těším. A zopakuju co někdo psal na foru DA. . DA2 není pro hardcore rpg hráče co si každý den honí péro nad krabici Baldurs Gate 2.
GamerCZ1: Ano, vydalo se jiným směrem a naprostá většina fanoušků se shodla na tom, že špatným. Stačí sundat si růžové fanboyovské brýle a podívat se na hru alespoň trochu z kritičtějšího úhlu pohledu a najdeš neuvěřitelně moc podělaných věcí…DA: Origins bylo pravé oldschoolové RPGčko pro zaryté milovníky žánru a DA2 bylo odbyté konzolové zjednodušené RPGčko s extrémně krátkou herní dobou, nechutně repetitivním prostředím a odfláklým vývojem postav. Porovnání mých herních dob – 110h x 17h. To taky něco vypovídá. Abych ale nehledal jen chyby, líbilo se mě to že konečně byla hlavní postava nadabovaná. Víc fakt dobrého jsem tam bohužel nenašel. BioWare šláplo naprosto vedle a uspělo jen kvůli tomu že si konečně konzolisti našli aspoň trochu hratelné klasické RPGčko. Na PC to ale byla tragédie. Konzolové porty jsou svinstvo a nic dobrého nikdy nepřinesly a tady to platí obzvlášť. Jestli ti sedí právě taková zjednodušená konzolová RPGčka která vývojáři naprosto evidentně odflákli (tři modely dungeonů pro celou hru, to si z nás BioWare utahuje nebo co? ) tak budiž, ale oproti prvnímu dílu to je obrovské zklamání. Asi jsem náročnější hráč než ty, ale právě třeba ty tři skiny dungeonů mě šokovaly. Jestli tohle je podle tebe cesta moderních RPG, tak asi zůstanu u starých klasik.
Výborná zpráva
Jaker: Ale povedlo. . DA2 jde jinou cestou než první díl a daří se mu to skvěle. . Jestli bude trojka pokračovat podobně a přibudou tam i nějaká ta vylepšení. . tak budu spokojený. .
Doufám, že trojka sklidí větší úspěch než dvojka. Já dvojku nehrál, ale podle reakcí se to až tak napovedlo. Bioware je studio, které si zaslouží úspěchy, tak snad se zadaří.
Hmmm… Ako toto dopadne? No ved uvidime.
lol
hlavne nech to nieje FAIL ako dvojka
Amahara: většina lidí si ale myslí, že ME2 byla změna k lepšímu
Zajímalo by mě no, jak by to vypadalo s MP
hlavne nech sa stým poponáhľajú ešte viac jak z dvojkou a kvalita je zaručená …
Nechceme díky
ME2 ? Heh