Současná generace je totiž dle Codemasters hodně blízko svého technického stropu a vývojáři tak musí vymýšlet oblouky, aby z hardwaru vytlačili co nejvíce. Po prvním „wow“ faktoru tak chce studio tlačit hranice ještě dál.
Na otázku, zda současná generace konzolí začíná dosahovat svého limitu, vedoucí herní designér Stephen Hood odpověděl: „Určitě. Na začátku každé generace se hráči diví, kolik paměti a výkonu nové konzole nabízí, jak silný je procesor atd.“
„To se ale rychle zažije a když už začínáte tlačit limit konzolí, musíte být rok od roku chytřejší, abyste z mála vyždímali hodně,“ dodal Hood.
Dobrým příkladem jsou například posádky a boxy.
„Jednou z největších výzev původní hry byly posádky závodníků a boxy, kdy se v depu objevilo naráz 15 animovaných postav. To zabíralo hodně paměti. Takže jsme museli chytře vymýšlet, jak šetřit pamětí a střídat jejich přítomnost na dráze a v garáži. Během závodu přece hráč nevidí vše, a tak je třeba to rychle kombinovat, aby se uvolňovala nepotřebná paměť.“
I letošní formule budou technicky o další ždibec dál, takže se můžeme těšit na mnoho novinek a vylepšení.
To by bylo téma pro Novu! " Hráče zabila jeho vlastní hrací konzole! Hra totiž byla příliš náročná a konzole ji nezvládla a vzala s sebou i svého majitele! Ano, další názorný příklad, jaké je herní průmysl zlo " …. bla bla bla… A Střepiny by to dorazily…
karabinieri?
Pořád se žvástá jak vymáčknou z konzolí maximum, a pak se zjistí že nevyužijou ani polovinu
uz sa tesim nech to uz vydaju a nespravi tie iste blbe chibicky ako v 2010
To už jsem někde slyšel. .
to bude muj xbox porat zavarenej
Koukám, že je to dnes docela oblíbená fráze: "Vymáčkneme z konzolí maximum! "
Libor Jary to jsi zabil
už by konečně mohly vybouchnout když je pořád vymačkávají
A máme tu další oznámení, že něco vymáčkne konzole úplně
Jako zkoro každá nová hra v poslední době….