Vydání Crysis 2 je za rohem. Již příští týden se budete moci vypořádat s mimozemšťany ve střílečce Crysis 2. Tentokrát však ne na tropickém ostrově, ale v New Yorku. Nicméně, krátce před vydáním Crysis 2 se německý vývojářské studio Crytek a vydavatelská společnost Electronic Arts nedokážou shodnout na otázce, kdy si PC hráči budou moci užívat CryENGINE 3 na plné detaily s podporou DirectX 11.
Nedávno se výkonný producent Nathan Camarillo nechal slyšet, že aktualizace s podporou DX11 oznámí již brzy, žádná tisková zpráva však do dnešního dne nedorazila.
Všichni si tak mysleli, že se podpory DX11 dočkáme společně s prvním patchem. Teď to ale vypadá, že to bude trvat o něco déle. Nasvědčují tomu oficiální internetové stránky výrobce grafických karet Nvidia, které již nelákají na Crysis 2 s DX11, a také samotné detaily o prvním opravném balíčku, jenž bude dostupný při vydání hry. I když, Cry-Tom upozorňuje, že se nejedná o finální poznámky k prvnímu patchi. Naděje tu tedy stále je.
První patch pro Crysis 2 zahrne změny a vylepšení, které jsou založeny hlavně na zpětné vazbě od komunity při hraní počítačového multiplayerového dema.
Rozpracovaný návrh první aktualizace pro PC verzi Crysis 2:
– Změní se nápis na úvodní obrazovce „Stisknutím tlačítka Start začnete“ na „Stiskněte Enter pro start“
– Odstraněn bude filtr textu z chatu při výchozím nastavení
– Odstraní se všechny pomůcky asistence při multiplayeru
– Zlepší se USB kompatibilita
– Vyřeší se problémy s přihlášením do hry více hráčů
– Zobrazovat se bude přesný ping
– Ikonka hologramu zůstane na obrazovce i poté, co je hologram využit
– Opraveny budou tlačítka přátel v uživatelském prostředí
adamiskos: přesně tak, bylo to vidět už z nastavení grafiky, kde byli jenom ty úrovně, ale žádný podrobný nastavení, prostě já to teď ještě nehodnotim, jediný co řeknu je to, příští úterý už to budu mít doma a že už se na to fakt nehorázně těšim
Overpowered: Ani betu ani demo bych ještě nijak nehodnotil, protože beta rozhodně není finální produkt a demo byla jenom konverze z konzolí, aby si lidi představili, jak to asi bude vypadat v MP (a to podle mě dost dobře) . Takže radši bych ještě těch pár dní počkal.
Přesunu tu diskuzi do soukromých zpráv
Overpowered: V pořádku hratelná? Ale jdi ty. Vždyť tam všude proskakovali textury, umělá inteligence místy jen tak stála a někde věci úplně nebyli až od podlahy. Jestli tohle nazýváš něčím, co přirovnáváš k plné verzi tak tě lituji. Čágo.
Jo, jsem warezák, no a co? Já si kupuji hry, který za to stojí, a není jich málo. Grafický kabátek hodnotit můžu, za prvé an to mám právo a za druhé jsem hrál multiplayerové demo, které má vzhled identický s finální verzí hry. A ačkoliv ta hra byla v betě, byla v pořádku hratelná a neměla žádné vady na které lidi z EA odkazovali, aby odradili lidi od stáhnutí. DX11 změní v podstatě jen nasvícení, to je vše.
Smůla, mohla ta hra být docela dobrá.
Overpowered: Tím, že jsi Crysis 2 dohrál jsi se přiznal – warezáku. Dohrál jsi pouze betu takže grafický kabátek hodnotit ještě nemůžeš. Smůla.
Já bych řekl, že Frostbite 2 je rozhodně lepší. BF3 jsem samozřejmě ještě nehrál, ale gameplay trailer mi stačil. Crysis 2 jsem dohrál a není to žádný zázrak jako byl ve své době Crysis 1
Bela: Zajímává otázka taky by mě zajímalo, který z nich bude lepší.
Dúfam, že si to EA dobre zrátalo, toto prípadnému licencovaniu Cryenginu veľmi nepomôže. Škoda, mnohí sme dúfali v grafické orgie. Žeby Frostbite tohto roku porazil Cryengine a stal sa jednotkou ?
A o dx11 na konzolích slyším teda prvně. Jinak mám crytek rád u jedničky ukázali že umí perfekt grafiku. Měli to radši odložit než toto
Hmmm podle Jakera mužem byt teda rádi a byt spokojení že to vypadá líp než far cry. OOO díky crytek. Už si pro to běžím. Prostě to vydávaj nedodělaný! ! ! To sem zvědavej na ty bugy
JakER: taky se nechci hádat, ale engine má prostě na víc, už podle tech videí, C2 má být vlajková loď Cryteku, tak jsem očekával prostě víc.
Dree: Už se nechci hádat. Ale proč asi jsou textury low res. ? A proč je vše tak mázlé? A proč vypadal Crysis 2 – PC exkluzivita kde nebyli nijak omezování lépe?
JakER: ještě bych zapoměl, třeba Metro 2033 vypadá výborně a graficky uvěřitelněji než C2 a problém s DX11 nemá. Souhlasím s Belou, EA uspěchalo datum vydání.
JakER: hra zas tak nádherně nevypadá, zastávám ten názor, že jednička byla hezčí, dvojka se mě prostě tolik nelíbí, je z ní cítit taková konzolovost, celé takové mázlé a neostré, některé textury jsou moc low res. Snad bude v plné možnost nastavit vyšší rozlišení textur, třeba pak změním názor, protože zatím se mi hra po grafické stránce moc nepozdává ( je to jen můj subjektivní názor, nikomu ho tu nechci vnucovat ) .