Důvodem je podle všeho „starý“ engine, jehož optimalizaci za ta léta na trhu dovedlo studio téměř k dokonalosti.
„Rozhodně hra poběží stabilně na šedesáti snímcích za vteřinu. To je pro nás klíčová záležitost,“ uvedl Robert Bowling.
Pro srovnání doplňme, že většina stříleček aktuálně běhá v průměru na 30 FPS. Dvojnásobná plynulost je tak jednou z věcí, za niž Call of Duty pravidelně slýchá chválu.
To je fajne
snad to dam na Intel i3 =) =)
No snáď to MW prežije
Ctira. d: Koupíš si jí kvůli jedný misi, kde bude Praha. Co na to říct? Snad jen, gratuluju.
Starej engine … žádná revoluce se nekoná, to je přesně to, čeho jsem se bál. pá pá CoDko!
60 FPS je dost hustý číslo. Na CoD4 mám nastavený com_maxfps na 250, a když to přepnu na nulu, tak mi FPS lítá mezi 600-750 FPS…
takze na PC to pude na full tak to je pecka protoze black ops sem mel na full a ani jeden sek
Tohle pojede skoro na všem 60fps, dokonce i na tom notebooku
Tak snad mi to na NB pojede minimálně 60FPS Ale já radši také kvalitu.
60 FPS hnusu nebo 30 FPS kvality? Já raději kvalitu
Aj BO ide stabilne na 60 FPS a je to katastrofa
coool hra
120hz televizomonitor
Holt se snaží segmentovat i Afriku.
No jo on chlapeček zjistí že má doma ušmudlanej 50 hz monitor kterej mu ani těch 60 fps nedá ale stejně je to jedno protože by rozdíl nepoznal