Na tvůrčím blogu to potvrdil přímo Dustin Browder s tím, že Heart of the Swarm je úplně jiná hra, než když ji hráči viděli naposledy. „Snad bude brzy v hratelné podobě, abyste si všechny změny mohli projít sami.“
Než se tak ale stane bude nám muset stačit prohlášení, že vývojáři dali sbohem terranské jednotce shredder, protože prý nebyla využívána tak jak bylo zamýšleno a ve finále kazila hratelnost. No a možná zmizí i warehound.
Co se Protossů týče, Oracle je za vodou, ale osud dostihl Replicanta, neb díky němu hráči údajně zapomínali na jiné jednotky. Tempest se pro změnu přetransformoval ze vzdušné jednotky se splash damage na obléhací zbraň s možností útoku země-vzduch.
Zergové přežili čistku relativně bez úhony, avšak z Vipera se stal čistý caster a Blizzard uvažuje nad pár změnami i v případě Nydus Worms.
PetasCzech: Stacilo , ak by ku kazdej rase pridali 2 jednotky….
Moc hezký a mnohem detailnější původní článek je zde: [ odkaz ]
tak to jsem zvedavej co poresej s tim nydus wormem, kzdp tesim se jak na sp tak mp
Skapco: No, v tom pripade by meli Terrane 3x vic jednotek, nez ostatni rasy. Ted budou mit zase mnoho (urcite jeste neoznamenych) jednotek zergove, a priste zase Protoss. Pak bych videl nadeji, ze se vsechno stretne v MP. Prozatim mensi mnozstvi jednotek dle meho uplne staci. Radeji mit par uzitecnych, nez hafo neuzitecnych.
To som teda zvedavy…. . Dufam ze to nebude take dokurvene ako SC2 , ze do multiplayeru nedali vsetky jednotky , ktore boli aj napr. v SP …. . Na moj vskus MP obsahuje fakt zalostne mnostvo bojovych jednotiek….