Společnost Bohemia Interactive, tvůrci válečného simulátoru Arma, 27. září letošního roku vydá další svůj titul, tentokrát akční real-time strategii Carrier Command: Gaea Mission. Tu si v našem obchodě Xzone.cz můžete předobjednat za výhodných 778 Kč.
V Carrier Command: Gaea Mission usednete za kormidlo futuristické letadlové lodě, s níž budete prozkoumávat oceány a souostroví otevřeného světa na vzdálené planetě. Plánuj taktické útoky, vydávej příkazy nebo ovládej svoje jednotky přímo v boji. Využij akční a strategické dovednosti a překonej nebezpečného protivníka v rámci dvou samostatných kampaní.
2Lootmaster:
Takže Armu před DayZ hrála jen hrstka lidí? A ta samá hrstka lidí pro armu udělala mod, který kompletně hru předělává do WW2, další mod který přidává kompletní ČSLA, několik módů nahrazujících zvuky všech zbraní, tisíce misí a desítky kampaní?
Možná tobě přijde, že hra nebyla úspěšná, že o ní nikdo nevěděl, protože ty jsi o ní nevěděl, nebo tě nebavila, což je logické, protože tahle hra není jen tupá vypařovačka a vyžaduje zapojit trochu mozek.
Fakta jsou taková jaká jsou, já je rozhodně znám, spíš by mě zajímalo, kde ty osobně bereš konkrétní čísla, která tvrdí, že před DayZ hra nikoho nezajímala a v zahraničí byla vlažně přijata. O tom, že ArmA 2 měla úspěch u nás i v zahraničí odjakživa, svědčí už jenom samotná existence datadisku Operace Arrowhead a prvních dvou DLC. Bez těchto tří věcí by DayZ ani nezvniklo, to jen tak na okraj, a myslíš, že datadisk a dvě DLC dělali jenom proto, že si to koupilo pár lidí? Že to dělali jenom pro zábavu? Myslíš že by něco takového dělali, kdyby měla hra v roce 2010 a 2011 mizerné prodeje? Jasně, dayZ prodeje slušně zvedlo, především na Steamu, ale to na kvalitě a úspěchu hry samotné nic nemění. Ale jak se říká, haters gonna hate, tady už jsou všechny argumenty opravdu zbytečné
R2-D2: Multiplayer se právě zatím neplánuje vůbec, veškeré plány ohledně Carrier Command se zatím týkají výhtradně singleplayeru. Kdo ví, možná se v budoucnu nějakého multiplayeru dočkáme, ale zatím nikdo nic oficiálně ani neoficiálně neřekl
R2-D2: já přece mluvím o vlažném přijetí hry v zahraničí …takže je rozhodně nepopírám.
U Carrier Command to chápu tak , že se žádný multiplayer nechystá …, ale pro klid duše prolítnu večer stránky a fora třeba se něco změnilo byla by to pěkná změna u tehle hry by online klání byly moc fajn.
Je na místě zmínit, že díky DayZ vzrosltli prodeje. Samotnou Armu ale znali i v zahraničí, i bez tohoto přídavku, to si prosím uvědom Lootmaster.
Jinak bych se chtěl zeptat, čistě okolo Carrier Command. Ona bude hra rozdělena na další hru čistě na multiplayer? To by bylo nemilé.
Každý další komentář je zbytečný pokud ti dělají problémy kupecké počty…, ale spíš fakta ignoruješ prostě tě uráží , že je arma2 uspěšnou hrou až po DayZ ….
PS: armu2 mám zakoupenou jen ze slušnosti k BI při relasu …a vůbec mě ta hra nepřesvědčila (nejsem sám a nedivím se) po žádné stránce. Takže nebuď si tak jistej já sleduju všechno.
Nejde o zombíky, jako spíš o obtížnost, ovládání, herní principy a další věci, které nejsou arkádové ani ve snu. Zavadit o Armu 2 na Steamu nebyl před DayZ žádný problém, a nejen na Steamu, v tom případě je nějaká statistika úplně mimo mísu, protože žádná odpovídající neexistuje. Je opravdu naivní si myslet, že když je hra najednou tak populární, dřív o ní nikdo nezavadil. Něčemu takovému se vysměje snad každý, kdo si Armu 2 pořídil ještě před DayZ. Pokud jsi fakt Armu 2 před DayZ nesledoval, jako že zaručeně nesledoval, jinak bys tohle nenapsal, a spoléháš se jenom na fakt že je najednou Arma 2 mnohem prodávanější (nebo si taky myslíš, že díky DayZ je najednou samotná ArmA i mnohem líp hodnocená, protože o něco méně prodávaná hra prostě nemůže být kvalitní? ) , není se tady o čem dohadovat
Cvrnda: Alibismus? Normální statistika kdo sleduje steam nezavadil do vzniku dayZ o armu ani náhodou …takže arma 2 byla před DayZ uspěšná asi tak, že jsme o ni věděly tak možná my čecháčci a pak už jen hrstka náhodných hráčů…případně fandů ještě z dob OF…. teť trhá žebříčky to se ještě nikdy nestalo ani při relasu…. pokud mají zombíci s realitou něco společného potom je to simulátor…
Ahá, takže před DayZ (které je mimochodem taktéž dost realistické, do arkády to má sakra daleko) byla ta hra jenom šmejd, který nikdo neuznával a hrálo to jenom pár šílenců, než přišlo Dayz a spasilo svět. Jasně že jo. ArmA 2 byla hitem už od svého vydání, kdy získala obrovskou základnu hráčů. Že se pak díky DayZ ke hře dostalo mnohem širší publikum, je věc jiná, která s Armou samotnou nemá nic společného ani ji to nijak nemění, zvlášť když spousta prvků DayZ je s Armou shodná, ale to už samozřejmě leckdo nevidí, protože to nechce vidět. Tvrdit že se ArmA 2 stala úspěšnou díky DayZ je, bez urážky, vážně jenom alibismus, slepota nejvyššího kalibru a neznalost dané tématiky. Nezapomínej, že to, že tě hra nebaví ani nezajímá, neznamená, že to tak platí u ostatních. Naopak. Arma 2 byla obecně úspěšná, hratelnostně fantastická a uznávaná dávno před DayZ
Cvrnda: To ano , ale jak sám uznáváš tady si to o pořádnej MP ne-li rovnou online režim přímo říká…. je to nevyužitý potencial. Nic nového u Bohemia Interactive Arma 2 se stala hit až někdo jinej vymyslel zábavný ne-li rovnou arkádový gameplay ….
Ne každá hra potřebuje mutliplayer. Do světa Carrier Command by se určitě hodil, ale ze hry už jsem toho viděl tolik, že si troufám říct, že nakonec by teoreticky ani nemusel být MP potřeba, dostatečnou zábavu by určitě mohl obstarat singleplayer, zvlášť když se některé bitvy mohou protáhnout i na pár desítek hodin
Není multiplayer ? = půl hra …. sry kluci , ale poloviční cena by měla být samozřejmost.