Studio Zipper Interactive pracovalo na dvou neohlášených titulech před tím, než se Sony rozhodla tvůrčí celek zavřít. Jednou z her měla být first-person střílečka pro next-gen konzoli PlayStation 4.
Podle bývalého designéra z profilu na LinkedIn se tvůrci SOCOM: US Navy Seals věnovali dvěma projektům, přičemž tou tajemnou FPS měla být zbrusu nová značka.
Posledním titulem Zipper Interactive byla střílečka Unit 13 pro handheld Vita, která vyšla tři týdny před zavřením studia (březen 2012). Nejvíce se ale vývojáři proslavili vývojem taktických third-person stříleček ze série SOCOM a FPS MAG.
Další detaily odhaleny nebyly. Myslíte, že Sony vývoj nového FPS titulu pro PS4 přidělila jinému studiu?
Lukkys je az neuveritelne co dokazes napsat, fakt sila.
Riskantní je to možná u nových studií, která nemají dostatek zkušeností.
Chepa – Právěže konverze na jiné platformy není tak náročná a drahá jako celý vývoj a vyplatí se. Dělat hru jen na jednu platformu je riskantní.
Lukkys – ale hovno, kdyby jim to nevydelavalo tak to asi neprovozujou … A prave kdyz se hra dela na jenom jednu platformu o to vic je ta hra kvalitnejsi … protoze vyvojari se mohou soustredit na hru a ne na porty na ostatni platformy.
Lukkys: Jen ve tvých sladkých snech.
MAG mě tehdy docela bavilo. Grafika sice nebyla úplně nejlepší, ale zábava byla velká.
Lukkys: S prominutím, drž už hubu…
Vývoj pro jednu uzavřenou platformu je srazil na kolena. Hry si na sebe nevydělaly a SONY už to dotování nebaví, stačí, že se musí dotovat PS 3 a co teprve balík za PS 4, čeká to více konzolových studií.