Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
yesman
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
dubisek: chces mi rict ze DA1 a 2 nebylo takticke rpg?
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
No líbí se mi že se z toho stává spíše taktické rpg a ne bezhlavá sekačka…. Protože opravdu silné rpg s příběhem a potřebou taktizovat jsem neviděl od dob Baldurs Gate
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
silent: je fakt ze clovek by musel mit pekne dlouhy ruce aby dokazal vytahnout z pouzdra takovejhle gigant. ale treba v zaklinacovi ma na zadech pochvu na mec (myslim dokonce obourucak) z ktery ho vytahuje a jestli si to dobre pamatuju tak to vypadalo celkem prirozene. tam ale obecne zbrane vypadaj prirozene. ne jak tyhle prehnany monstra (i kdyz tady je to jeste furt unosny) . skoro to az na me pusobi ze se pokousej napodobit naky japonsky anime se kterym uz jsem se sice naucil zit ale porad s tim mam trochu problem. kilometr siroky nekolika tunovy desky s kterejma postava mava jak kdyby to nevazilo nic jsou pro me porad nezkousnutelny.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) . Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.
Komunita
Turokman87
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Skyrimák: Borcům co posuzujou rpg na ukor grafiky (která vypadá dobře a stále se může zlepšit) musim pogratulovat, protože jsou případy pro chocholouška. Arument typu Witcher 3 ROZDUPE DAI protože vypadá líp je tak hloupý.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
anciabl: to mas pravdu ale rek bych ze dodelat ke zbranim naky pouzdra a pasy je furt mensi problem nez vyresit kam nacpat vsechny zbrane. obecne ale u her hodne ocenuju kdyz vsechny zbrane co ma postava u sebe jsou nak videt na tele. v gta bych ocenil spis moznost 1 bouchacka, 1 zbran na blizko a 1 velka zbran nebo tak neco. v rockstaru hlavni postava nosila zbrane na blizko zastrceny za nakym paskem pres zada a vypadalo to skvele
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Skyrimák: "Hrát DA pro grafiku" už jen to spojení mě nutí do smíchu Ale pro tentokrát to vypadá, že si hru budeme moct vychutnat i po této stránce O příběh a rozhodování se moc nebojím. Přece jen to jsou základní prvky, které BW přinesly jejich úspěh. Na to už si pozor dají.
Komunita
Skyrimák
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Myslím, že grafika je u RPEgečka ta poslední věc… Pro mne je hlavní, ať to má kvalitní příbeh/rozhodovací systém a gameplay systém+obtížnost jako u prvního dílu…. ^^ Ten kdo hrál Dragon Age pro grafiku asi nemá co dělat v hráčské komunitě.
Komunita
jetti
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
dragon age a witcher jsou jedine hry, na ktere se fakt tesim, zbytek her je mi u (_/_)
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To samé demo jako na Paxu ze září. Opravdu se mi líbí jakým směrem se hra ubírá, zatim tam vidim nejlepší prvky z obou DA+ souboje dost připomínaji Dark Souls. Tady ta hra bude čistý fan service. Taky doufám že uvolní tools ke tvorbě vlastního obsahu. Řákali že v tomto ohledu nic neslibují ale že by mohli být volné pár měsíců po vydání hry
Komunita
Norbi001
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Já prostě říkám to co vždy. Jestli je tohle pre-Alpha, tak opravdu klobouk dólu a bude to vypadat opravdu nádherně ve finální verzi. Požadavků se nebojím. Hry od Bioware se vyznačovaly velmi dobrou optimalizací a pokud je tohle pre-Alpha, tak nemám důvod pochybovat, že to zvládnou doladit.
Komunita
Sherlock161
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jsem zvědavej na HW nároky, víc jak BF4 to snad mít nemůže.
Komunita
mattrich
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jak pise Sherlock161 ta voda jeste neni doladena stejne to bylo v BF4 bete
Jinak to vypada perfektne uz se nemuzu dockat Na tohle a ME 4 sem nateseny jak maly dite
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypadá to opravdu pěkně, sice mě se ta voda moc nelíbí, protože je to taková šedá břečka, co se vlní
dubisek: chces mi rict ze DA1 a 2 nebylo takticke rpg?
No líbí se mi že se z toho stává spíše taktické rpg a ne bezhlavá sekačka…. Protože opravdu silné rpg s příběhem a potřebou taktizovat jsem neviděl od dob Baldurs Gate
silent: je fakt ze clovek by musel mit pekne dlouhy ruce aby dokazal vytahnout z pouzdra takovejhle gigant. ale treba v zaklinacovi ma na zadech pochvu na mec (myslim dokonce obourucak) z ktery ho vytahuje a jestli si to dobre pamatuju tak to vypadalo celkem prirozene. tam ale obecne zbrane vypadaj prirozene. ne jak tyhle prehnany monstra (i kdyz tady je to jeste furt unosny) . skoro to az na me pusobi ze se pokousej napodobit naky japonsky anime se kterym uz jsem se sice naucil zit ale porad s tim mam trochu problem. kilometr siroky nekolika tunovy desky s kterejma postava mava jak kdyby to nevazilo nic jsou pro me porad nezkousnutelny.
Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) . Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.
: O Nádhera ! ! ! !
Skyrimák: Borcům co posuzujou rpg na ukor grafiky (která vypadá dobře a stále se může zlepšit) musim pogratulovat, protože jsou případy pro chocholouška. Arument typu Witcher 3 ROZDUPE DAI protože vypadá líp je tak hloupý.
anciabl: to mas pravdu ale rek bych ze dodelat ke zbranim naky pouzdra a pasy je furt mensi problem nez vyresit kam nacpat vsechny zbrane. obecne ale u her hodne ocenuju kdyz vsechny zbrane co ma postava u sebe jsou nak videt na tele. v gta bych ocenil spis moznost 1 bouchacka, 1 zbran na blizko a 1 velka zbran nebo tak neco. v rockstaru hlavni postava nosila zbrane na blizko zastrceny za nakym paskem pres zada a vypadalo to skvele
Skyrimák: "Hrát DA pro grafiku" už jen to spojení mě nutí do smíchu Ale pro tentokrát to vypadá, že si hru budeme moct vychutnat i po této stránce O příběh a rozhodování se moc nebojím. Přece jen to jsou základní prvky, které BW přinesly jejich úspěh. Na to už si pozor dají.
Myslím, že grafika je u RPEgečka ta poslední věc… Pro mne je hlavní, ať to má kvalitní příbeh/rozhodovací systém a gameplay systém+obtížnost jako u prvního dílu…. ^^ Ten kdo hrál Dragon Age pro grafiku asi nemá co dělat v hráčské komunitě.
dragon age a witcher jsou jedine hry, na ktere se fakt tesim, zbytek her je mi u (_/_)
To samé demo jako na Paxu ze září. Opravdu se mi líbí jakým směrem se hra ubírá, zatim tam vidim nejlepší prvky z obou DA+ souboje dost připomínaji Dark Souls. Tady ta hra bude čistý fan service. Taky doufám že uvolní tools ke tvorbě vlastního obsahu. Řákali že v tomto ohledu nic neslibují ale že by mohli být volné pár měsíců po vydání hry
Já prostě říkám to co vždy. Jestli je tohle pre-Alpha, tak opravdu klobouk dólu a bude to vypadat opravdu nádherně ve finální verzi. Požadavků se nebojím. Hry od Bioware se vyznačovaly velmi dobrou optimalizací a pokud je tohle pre-Alpha, tak nemám důvod pochybovat, že to zvládnou doladit.
Jsem zvědavej na HW nároky, víc jak BF4 to snad mít nemůže.
Jak pise Sherlock161 ta voda jeste neni doladena stejne to bylo v BF4 bete
Jinak to vypada perfektne uz se nemuzu dockat Na tohle a ME 4 sem nateseny jak maly dite
Vypadá to opravdu pěkně, sice mě se ta voda moc nelíbí, protože je to taková šedá břečka, co se vlní