Původně měly být závody DriveClub od Evolution Studios (tvůrci série MotorStorm) připraveny zároveň s uvedením konzole PlayStation 4. Vývojáři si ale vyžádali více času, aby mohli hru doladit. Dnes se podělili s informací, že díky odkladu se DriveClub pochlubí velmi detailními tratěmi a okolním prostředím. Nezapomene se pochopitelně i na automobily. Ty se skládají z 250 tisíc polygonů.
Aby toho nebylo málo, tak každá trať má být vymodelována podle skutečného místa a být co nejvíce realistickou a přesnou. To znamená, že na trati budou růst i květiny, které tam můžete ve skutečnosti naleznout.
Otázkou také zůstává, zda DriveClub při takových detailech zvládne běžet na PS4 při 60 snímcích za sekundu.
Datum vydání Sony stále neoznámila.
Ta grafika vypadá fakt dobře.
MotorStorm byla super série, Apocalypse totál pecka, tak věřím že se jim to povede, jelikož už dokázali že auta skutečně dělat umí. Jde o to, jaké divadlo dokáží zahrát bez explozí a detonací baráků
Na kytky jim sere pes. Hlavně ať se povede samotný ježdění.
Děkuju, celkově na mě ten next next gen dělá dojem, že nemá cenu si ho pořizovat, dokud se neposune celé odvětví. . viz Battlefield který je i pro starší konzole, Tomb raider, Assasin…. a jde o to o kolik, protože snad ze všech stran slyšim a čtu jak je to nafouklá bublina. . Faktem je že jsem si ještě na PS či ONE nezahrál
Už se těším až si to zahraji No myslim si že PS4 to v pohodě dá na 60fps a1080p. Otázkou je jestli to zvládnou vývojáři, ale myslím si že ano
No auta jsou o třetinu lepší než ve Forze 3 což není zrovna skok
pe2ek: Každý model ve hře se skládá z trojúhelníků. Polygon je jeden trojúhelníček.
pe2ek: Polygony se používají jako jedna ze součástí 3D počítačového modelu. Společně s vertexy, hranami, stranami, povrchy, vykreslují a zobrazují 3D model. Vykreslování polygonového modelu je méně náročné na vykreslení, než plně vystínovaný model a proto se používá hlavně při editaci 3D modelu, kdy by dlouhé vykreslovací (renderovací) časy zpomalovaly práci.
Může někdo znalejší přiblížit negramotovi ty polygony ? nějak si nedovedu představit. . třeba kolik jich používá GT6 nebo co to znamená. . Děkuju za poučení
Jednoznačně moje první závodní hra na PS4.
martin2133: To já si okolí v závodních hrách zas všímám hodně. Obzvlášt‘ když se jezdí v tak pěkném prostředí jako je tady.
Prej květiny co tam opravdu rostou, spíš by měli říct, že to ty květiny vytrhá ze země až tam tudy proletí nějaký Koenigsegg. Na okolí jsem nikdy moc nehleděl u závodních her. Vypadá to ovšem ale dobře.
JonikCZ: Přesně tak Nejdřív říkali, že vývojáři budou mít s Next-Genem spoustu možností a teď takovýhle obavy?
"Otázkou také zůstává, zda DriveClub při takových detailech zvládne běžet na PS4 při 60 snímcích za sekundu. " tyhle věty mě vždy pobaví, to je ten slavný next-gen