Polské studio Techland se rozhodlo změnit plány s připravovaným akčním kooperačním RPG Hellraid, které mělo vyjít v letošním roce pro PC, PS3 a Xbox 360. Od včerejška je ale vše jinak, Techland oznámil, že PS3 a X360 verze byly zrušeny, místo toho dorazí Hellraid pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Vývojáři se tak rozhodli, aby mohli využít nový engine pro lepší zpracování nejen grafiky, ale také fyziky, efektů a dalších věcí.
,,Od loňského roku, kdy jsme Hellraid odhalili, se toho hodně změnilo. Díky zpětné vazbě od hráčů jsme hru postupně vylepšovali a zdokonalovali. Stále půjde o kooperativní slasher hraní z pohledu první osoby. Vše bude obohaceno o nové funkce a technologie, které vám ukazujeme ve zbrusu novém traileru,“ dočteme se v tiskové zprávě.
Hellraid nabídne tři různé herní módy. Kromě klasického příběhu, kde budete objevovat svět a snažit se odrážet pekelné síly, bude připraven Mission Mode s možností zahrát si každou misi v arkádovém stylu, kde se budete snažit umístit co nejvýše v žebříčku. Toho dostáhnete vytvářením dlouhých komb a poražením největšího počtu nemilosrdných protivníků.
Třetím a zároveň posledním představeným režimem je Arena Mode s přežíváním. Budete postaveni před vlny smrtících démonických protivníků, které budete muset zlikvidovat. Všechny módy budou hratelné v singleplayeru a kooperaci pro dva až čtyři hráče.
Než se pustíte do bitev, vytvoříte si vlastní postavu a přizpůsobíte si ji podle svého. Zvolit si budete moci brnění, oblečení a různé doplňky, včetně amuletu. Postupem hraní se bude váš bojovník zlepšovat a vy si jeho schopnosti budete vylepšovat podle svého uvážení.
Ve videu níže si můžete všimnout, že Techland vylepšil bojový systém nabízející nyní obouruční zbraně na blízko, štíty, magické hole a střelné zbraně. Dále se kupředu posunulo interaktivní prostředí, zničitelné objekty a nejrůznější pasti, stejně tak má být náročnější a adaptivní umělá inteligence nepřátel.
Hra v současné době běží na Chrome Engine 6. Jde o nejnovější verzi patentované technologie Techlandu, která byla použita i pro next-gen zombie survival horor Dying Light.
Hellraid vyjde v roce 2015 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. V průběhu podzimu by se měla na Steamu objevit rozpracovaná verze, která bude dále vylepšovaná a obohacovaná o nové věci v souladu se zpětnou vazbou od hráčů.
No deadisland byl super držím palce.
Ježiš to je valná hromada
dopitapetr: Fuuuu! ! Tak to ne
RockMax: No nevím nevím. Podívej se sem [ odkaz ]
Jinak hra vypadá mega dobře! Těším se jak malej cip
dopitapetr: Dying light je už asi dodělaný, myslím, že to už nezmění. Každopádně proč to znovu předělávaj na PC je mi divný
Docela jsem se na to těšil ale když to zrušili pro X360 tak ať si to nechaji.
Já si říkal, že je o tom až moc velké ticho. Podle mě stejný osud čeká i Dying Light, který pro PS3 a X360 nevyjde taky.
Anciabl: je byl to Chrome Engine 5 a ted to pojede na Chrome Engine 6
Na tuhle rubačku se nehorázně těším !
Ale ten původní engine je ten co valil na Dead Island ne ? Jinak je dobře že to předělávají to je mělo napadnout hned od začátku
Pravděpodobně zatím dělali jen na PC verzi a zjistili, že to nerozběhnou na staré generaci konzolí.
Se s tím dělali a pak to prostě hodili do koše? Tolik hodin práce
100% koupě
To ať si nechají