Nová aktualizace 1.14 o velikosti 548 MB pro Gran Turismo 6 přinesla hromady novinek. Tou největší je funkce Komunita, kde mohou hráči vytvářet kluby, scházet se v klubových lobby, organizovat závody pro členy klubu a mnoho dalšího. Jedná se o jeden z chybějících prvků, které byly v předchozím díle, ale v GT6 se objevily až po roce od vydání hry. Tvůrci připravili též webovou variantu funkce Komunita. Sice z ní nejde závodit, můžete však vytvářet kluby a závody, upravovat jejich nastavení a k dispozici budete mít i stejné komunikační nástroje jako ve hře.
Jako tradičně aktualizace přinesla další koncept vozidla. Tentokrát se jedná o „Subaru VIZIV GT Vision Gran Turismo“. Jde o nejagresivnější sportovní vůz v historii Subaru, který se stále dobře řídí a ve kterém si jízdu užijete; uchovává si tedy všechny kvality, které od vozu Subaru očekáváte.
Návrhářský tým Subaru vyšel z konceptu „SUBARU VIZIV 2 Concept“ představeného v roce 2014 na březnové výstavě v Ženevě a modelu dodal solidní i dynamickou tvář. Jeho boční linie se táhne od přední hexagonální masky až dozadu. Robustní karoserie působí tak pevně, jako by byla vytesána z tvrdého kamene. Vystupující mohutné blatníky vizuálně vyjadřují touhu Subaru po bezpečí a potěšení z jízdy. Díky rozměrnému difuzoru, integrovanému střešnímu zadnímu spoileru a siluetě karoserie s hranatou zádí, jež vylepšuje aerodynamiku vozu, bude mezi ostatními vozy ve hře nepochybně vyčnívat.
Při navrhování karoserie byl velký důraz kladen na snížení hmotnosti, a proto byly všude využity uhlíkové materiály. Výsledkem této snahy je udržení hmotnosti vozu 1 380 kg, ačkoli je vybavený těžkými bateriemi i motory. Lehký vůz pohání legendární, horizontálně uložený 2litrový motor Subaru s protilehlými válci, který byl dlouholetými motoristickými zkušenostmi vyladěn k dokonalosti. Přeplňovaný motor s přímým vstřikováním má přepracované průměry restriktoru a v kombinaci s jedním vysoce výkonným motorem vpředu a dvěma vzadu je celkový výkon systému 600 HP a maximální točivý moment 800 Nm (82 kgm). Nezávislé řízení výkonu každého motoru drasticky zlepšilo schopnost zatáčení a světla zabudovaná do blatníků pak vizualizují jeho pohyb. Stejně jako u všech ostatní vozů Subaru i zde platí, že navzdory jeho extrémní výkonnosti dokáže vůz řídit opravdu každý.
Kromě konceptu Subaru do hry Gran Turismo 6 byl přidán vůz „BMW M4 M Performance Edition“ založený na BMW M4 M Performance Safety Car pochází z dílny severoamerické BMW. Na prezentaci na SEMA show ovšem byla představena verze se světýlky na střeše. Polyphony Digital následně potvrdili, že se jak střešní LED bar, tak i LED světla pod maskou objeví i ve hře.
Vůz Safety Car je postaven na modelu 2015 BMW M4 Coupé s jedinečnými polepy od 3M v barvách BMW Motorsport. Vůz je dále plně vybaven příslušenstvím z řady BMW M Performance pro M4: karbonovým systémem splitterů, bočními splittery, karbonovými kryty vnějších zpětných zrcátek, karbonovým zadním spoilerem, zadním karbonovým difuzorem, černou mřížkou chladiče, černými bočními průduchy a titanovým výfukovým systémem s karbonovými koncovkami výfuku. Vůz M4 Safety Car je dále doplněn sadou LED reflektorů v mřížce a LED světelným střešním pásem.
Trať Suzuka Circuit prošla zásadními úpravami mezi lety 2007 až 2009, jejichž cílem bylo zlepšení vybavenosti a bezpečnosti okruhu. Provedené změny byly do detailu zrekonstruovány ve verzi „Suzuka Circuit 2014“. Západní okruh tak dostal nový povrch, přibyly nové únikové zóny a bariéry, byla vyměněna ochranná svodidla a podle současné podoby byly aktualizovány i reklamní billboardy, budovy či zařízení. Autentický dojem ze závodů byl ještě dále prohlouben přidáním funkce střídání denní doby, takže si slavný japonský okruh můžete vychutnat na zcela nové úrovni realismu.
Kromě těchto zásadních novinek přinesla aktualizace i další věci. Do herního režimu „Sierra rallye na čas“ byl přidán nový závod „Výzva 4“. Na hlavní obrazovce byla přidána sekce Novinky. Data záznamu hry Gran Turismo 6 jsou nyní kompatibilní s analyzačním softwarem „i2 Pro“ společnosti MoTeC. Funkce „GPS vizualizace“ a „Záznamník dat“ jsou nyní kompatibilní se zařízením „NissanConnect Nismo Plus“. Došlo k rozšíření možností tuningu a přizpůsobení vozů BMW M4 ’14 a BMW M4 Coupé Frozen Black Metallic ’14.
Tvůrci na svých stránkách upozornili, že nedávno bylo zaznamenáno několik uživatelů, kteří v rámci on-line funkcí ve hře Gran Turismo 6 využívali nedovoleně modifikovaných herních dat; příslušným systémům PlayStation®3 těchto uživatelů byl proto následně zakázán přístup ke službám. Následkem toho nebudou moci uživatelé těchto systémů využívat jakýchkoliv on-line funkcí ve hře Gran Turismo 6.
ChevCheliosCZ: To řekni těm blbečkům se kterýma jezdím v multiplayeru, kteří to do mě v plné rychlosti narvou a sešrotujou. Já se v každé závodní hře snažím jet čistě.
dopitapetr: Tak proč furt bouráš
Malasnikov: Já mám pocit z jízdy v GRIDU víc než skvělej a co se týče mého virtuálního jezdeckého umění, na tom jsem myslím víc než dobře. Dokazují to i mé platinové trofeje ze závodních her.
Dopitapetr: To je jako by si prodal nějakou FPS střílečku protože když tě sejmou raketometem tak se nerozletíš na 500 kousků. GRID není o moc lepší, Autosport jsem sice nehrál ale u druhýho dílu jsem se musel přemlouvat abych pokračoval v hraní. Nulová motivace dál závodit. U Gran Turisma 6 se musím naopak přemlouvat abych skončil se závoděním. Ten pocit z jízdy je fakt skvělej. Vždycky se těším až si koupím nějaký nový, lepší auto podle vlastního výběru. V GRIDu si možná rozsračkuješ auto, ale proč kurva závodit? Nový auta za tebe vybere sama hra a jediný ocenenění jsou imaginární fanoušci. Řekl bych že závodní hra je o pocitu z jízdy a o motivaci zlepšovat svoje řidičský umění. Ne o tom jak moc dokážeš pomuchlat karoserii.
ChevCheliosCZ: To vím, a to je právě největší problém GT série. Když chci dobrou závodní hru, tak ji chci se vším všudy a né jezdit v nerozbitných plechovkách.
dopitapetr:
Většina automobilových znáček nechtěla vidět ve hře svá zničená auta proto GT udělalo kompromis.
Spíš tě zajímá jak se chová auto na draze než mimo ni.
Změna počasí tu je a tím pádem i zhoršení jízdních vlastnosti ve hře si musíš hlídat benzín a pneumatiky a nervy na maraton
Co chceš víc
dopitapetr: že tě to tak trápí tak tu hru prostě neřeš a hrej jiné je jich dost miliony lidí GT baví a ví co tam je a není i bez tebe.
Draper: Není potřeba? To si děláš srandu? Bez kolizního modelu je pak ta hra totálně nereálná. A neříkej mi prosím tě, jak to má reálný fyzikální model, to už tady bylo xkrát.
Kolizní model neni v tehle hře potřeba, rád se kocham pohledem na auta a ne na vraky, vzhledem k tomu jaký jsem řidič na dualshoku
Jinak už jste viděli? [ odkaz ] na to se hodně těším bude v prosinci laserem poháněnej běs Mimochodem to subaru viziv vision GT je super strašně dobře se s ním jezdí a má parádní zvuk
Evžen Detox : Vážim si tvoju slušnost a dobrú výchovu takže to berem jak uspokojivú odpoved…
dopitapetr: mám v GT6 najeto přes 20 000km ty jsi sám psal že jsi to zabalil po pár hodinách k čemu pak taková debata? nemá smysl řešit Hrej si GRID nikdo ti ho nebere já si dám GT stovky světelných let dál i bez destrukce
Já tvoji omluvu nepotřebuju důkaz je si můžeš dát sám zahrát si to.
Evžen Detox: Když si chci zahrát kvalitní závodní hru, tak ji chci se vším všudy, včetně toho kolizního modelu.
Už od června hraju GRID Autosport a i když nemá ani polovinu obsahu co GT 6, tak je pro mě prostě lepší. Jízdní model napůl simulace a napůl arkáda, luxusní AI která se chová jako živý hráč, a již zmiňovaný dost dobře udělaný kolizní a destrukční model. Moje vlastní uploady: [ odkaz ] , [ odkaz ]
Navíc sám vidíš že to 60 jede i na tom videu nikdo neříkal stabilních ale 60 to jede ty jsi psal o třiceti který tam prostě nejsou. Hraju GT6 skoro každý den od vydání žádný poklesy tam nejsou jen tearing při dešti z pohledu z kabiny se zapnutýma střeračema.