Protože my moc dobře víme, že vám dohrání nového Uncharted zničí hráčské srdce, budeme k vám šetrní a trochu vás povzbudíme nějakýma novinkami. To samozřejmě nedává takový smys,l jaký by mělo, ale budeme dělat, že je vše v pořádku.
Kreativní ředitel Neil Druckmann a jeho kolega Bruce Straley se při rozhovoru pro Game Informer totiž trochu rozpovídali o novém Uncharted. Dočkat se máme především pocitu ze sandboxového hraní, kdy v podstatě můžete dělat doslova, co chcete a lepších soubojů. Hlavní hrdina totiž může svým zevnějškem porážet nepřátele, zatímco třeba stylově sjíždí na šikmých plochách, anebo jak jsme mohli vidět v gameplay videu z E3, zhoupnout se na lase a někoho pořádně uzemnit.
„Přidáváme do Uncharted 4 několik věcí, které zajistí, že se hra nebude odehrávat pouze na rovinách, ale bude ve hře hrát roli i výška. Díky tomu jsme našli pravou podstatu hry. Pro nás Uncharted funguje nejlépe, když souboje odsýpají; když to není jen krčení se za překážkou a střílení, ale musíte taktizovat a zároveň když jste třeba obklíčení, tak seskočit dolů a najít další úkryt. To všechno dělá Uncharted tím, který chceme hrát.”
Kromě toho všeho, což už i tak zní úžasně, se navíc máme dočkat realistického světla smíchaného trochu s komiksovým stylem, AI companiona a multiplayeru.
Pro více informací o Uncharted 4 si přečtěte naše nedávné preview.
Některé urovně prostě budou otevřenější s více možnosti řešení. Uvítal bych víc pruzkumu a hádanek, než toliko jen tradičního pif paf, ale jinak v poho
Alangor: Sandbox a open world jsou 2 rozdílné věci. Open world je otevřený svět a v podstatě i sandbox, kdežto samotný sandbox akorát znamená, že si budeš na pískovišti dělat co chceš. Takže bych to čekal na nějakou uzavřenou mapu (level, pasáž) s tím, že můžeš asi jít kamkoliv chceš, budeš mít několik různých cest, několik způsobu projití, soubojů atd.
Skallagrim : je to taková kočka že jen ho nepřátele uvidí už se válej v křeči na zemi .
Jinak já se toho otevřenýho světa kapku bojim páč jsem ještě nenarazil na hru, která by ho mě a přitom měla kvalitní příběh.
"Pocitu ze sandboxového hraní, kdy v podstatě můžete dělat doslova, co chcete" – Takže to bude jen pocit, že můžeme dělat v podstatě, co chceme? Ale tohle mě pobavilo "Hlavní hrdina totiž může svým zevnějškem porážet nepřátele". Já bych chtěl vidět, jak je poráží svým vnitřkem.
Posloucha se to pekne, tak doufam ze to hosi dotahnou k dokonalosti.