Po příchodu nové generace PlayStation a Xbox se neustále řeší jaká konzole je lepší. V současné době dokáže lépe využít výkon ve hrách PS4 a nabídnout alespoň rozlišení 1080p při 30fps, zatímco u Xbox One mají vývojáři stále problémy a mluví spíše o 900p při 30fps.
Vývojáře z Turtle Rock už unavují války, která konzole je lepší. Proto se rozhodli, že všechny tři verze Evolve budou totožné.
„Všechny tři verze Evolve jsou stejné. Myslím, že je to opravdu užitečné. Tímhle se trochu uklidní diskuze, že jedna je lepší než druhá. Chceme, aby šlo o stejný zážitek… konzolové války jsou tak únavné,“ tvrdí producent Chloe Skew v rozhovoru pro Gamingbol.
Každopádně vyjádření je dosti nešťastné, kdo hrát betu, tak jistě ví, že PC verze vypadá lépe, než hra na konzolích.
Tj jeden z mála rozumných lidí tady
Mr. Lolendo: Já opět děkuji za včerpávající informace …. mám to potřebu napsat. Pro mě to je uplně výživná voda po těch nesmyslech co tu čtu každý den.
to: karliczekk23
Nesmysly? !
Dnes to je o ochotě, prachách a licencích. Tak co je nesmysl?
to: já to věděl
Kilčo jsem psal o hrách na telefony/tablety pokud na to narážíš. Tam nevím jakou jinou cenovku bys chtěl.
Jinak ano. Koupím si za kilčo hru na steamu protože u každé hry musím řešit externí nastavování apod. kterých v PC verzi má být a není. Nehledě na bugy a nefunkční DLC.
Např. jsem dokoupil 3 DLC do DarkSiders 2 z čehož jedno jde dohrát. Druhé po otevření dveří na jednom místě padne hra a třetí spadne hra hned po načtení po 5 vteřinách.
"přízeň herních studií" Ta mě je uprdele pokud Microsoft nespraví API a vývojáři nezačnou splňovat standart PC platformy. To mě akorát nasere pokud pustím hru a nedá se mířit kvůli sp1čené akceleraci myši apod. To ať si tu hru radši nechají jen na konzolách. Aspoň ušetřím čas. peníze a nervy. Nervy si mám na hrách spravit a né dodělat. Na PC je a vždy bylo víc her než na všech konzolách dohromady. Ano nejsou to ale ty pře-hipsterovaná rádoby 3-áčkový hry za 50éček a více ale spousta indie her je daleko zábavnějších a lépe zpracovanějších.
Mr. Lolendo vývojáři už dávno moc dobře pochopili, že musí dělat hru nejprve na konzoli. přesně o tobě je ten článek , tak si nezapomeň koupit něco na steamu za kilčo a volej o přízeň herních studií
Pěkný že sis dal takovou práci napsat takový sloh, ale všechno co jsi ze sebe dostal jsou naprostý sračky a očividně o daných problémech nic nevíš.
Bohužel pokud vývojáři nepochopí že mají dělat hru nejprve na PC tak tahle fraška bude pokračovat. Tam udělat rozsah nastavení grafiky a potom jednoduše vybrat grafické nastavení pro vybranou konzoly. Plus menší úpravy které by se zvládly udělat např. u UT3 hře přes config. Průměrný moder by tohle zvládl a to rychle.
Většina dnešních moderů má větší kvalifikaci na dělání her než samotní vývojáři.
Současné konzole nemají nijak zvlášť exotický HW jak ty staré. Jsou v podstatě běžným PC. Optimalizace není zas tak velký problém na PC. Vývojáři hry se starají jen o jejich chod enginu na API. Potom výrobce API se stará o kompatibilitu s ovladačema/řadičema HW a musí samozřejmě výrobce HW komunikovat s výrobcem API o chodu a optimalizacích. Což s Microsoftem komunikace není žádná od dob DX10.
Prostě ekosystém vývoje je špatný a bohužel tady má hlavní slovo/diktát vlastník API. Je blbé API tak budou trpět všichni nebo jen vybrána skupina. Jak se Microsoftu zlíbí.
V digitálním světě slovo "nejde" neexistuje, protože vše je možné.
Podívejte se kolik je typů SmartPhonů/tabletů. Přesně jejich verzí GPU. Dělají se nějaké update ovladače? ! Instalujete snad na androidu update ovladače GPU? ! Ne. Tam vytvořená hra musí univerzálně jet na API a to univerzálně na GPU. Nedělají se zde žádné optimalizace na low levlu programovaní. Vše už musí být předem odladěné a funkční. Ale tady máte tu možnost do všeho zasahovat ale samozřejmě kdo by se s tím sral když za hru dostane tak kilo. Maximálně z důvodu podpory značky za úplatek.
Co tím chci říct že hry na telefony a tablety mají lepší úroveň v optimalizaci a pokud ne tak si za to vývojář hry může sám.
Jinak vydávání nových ovladačů pro grafiky by se dalo nazvat projevem dobré vůle než nutností. API a ovladače musí splňovat kompatibilitu/standart na čemž tomu se má herní engin přizpůsobit. Bohužel to v praxi takhle nefunguje takže hlavně návrhář HW má obrovské problémy s tvorbou ovladačů protože se jednak standart nedodržuje a paradox toho že vlastně nikdo neví jaký by to měl být standart.
Intel a AMD dříve dělalo i optimalizace na své procesory. Dnes se na to prcá když to nějak jede prostě.
TomN: Protože informace dostupné na internetu jsou vždy objektivní!
já to věděl: Tady ten super chytrej článek sem četl no už sem dlouho nečetl nic tak kouzelného
Autor sám tam řadu věcí pozapomněl zmínit
já to věděl: prostě člověk co nemá peníze a myslí si, že všichni jsou stejní jako on a že si nedokážou koupit hru za plnou cenu, lol
proste nikdo nechce pit caj z 10x vylouhovanyho pytliku, nechapu cemu se porad divej…
Všichni říkají jak na PC se stahuje, jak jsou tam malé zisky, přitom nikde nejsou žádná čísla. Navíc dobrá hra se prodá jak bylo řečeno, viz Starcraft, World of Warcraft (Guild Wars) , Civilizace, Indie hry, které zabaví na stejnou dobu jako jiné kvalitní hry. Hra není přece jen o kvalitě, ale i jak mě zabaví! Amnézie. Total War již vychází mnoho let a Civilizace také.
Není málo platících, je málo potenciálních hráčů.
Navíc obrovský problém vývojářů, je přístup ke hře a ke hře na PC a ke komunitě.
Vaše starosti bych chtěl mít. Však počkejte až začnete makat, přijde přítelkyně atd. To pak budete rádi, že si zahrajete aspoň 2 hry ročně a na nějaké fps atd. rychle zapomenete
Zlobo: tak jistě že je zbytečný dělat lepší vzhled hry když to lidi stejně kupujou, ale proč teda prezentujou hry v lepší grafice (většinu na PC co se tváří jako konzole, i když to na PC nevyjde, jako třeba Forza 5) a pak vydaj osekanou verzi? Ať rovnou ukazujou ty hry tak jak vypadaj. Oh wait, to se vlastně vymyká jejich marketingu
Aneb lžete veřejnosti ať si myslí že to vypadá líp, hlavně že budou předobjednávat. Klasickej přístup.
TomN : Tak ty si mě pobavil. Vážně tomu věříš? Není to jen tím ze jsou to lenoši kteří nedokážou poradne optimalizovat hru na PC, na co by dělali ještě lepší vzhled hry, proč by se s tím měli ještě více dělat, když ví že si to stejně od takových firem většina lidí koupí a tím jim vlastně řeknou že to byla dobrá hra a ať udělají klidne další díl Jak tak sleduju, tak tady umí spousta lidí akorát brečet místo toho aby se zamysleli nad tím co tou koupí vlastně dělají a co tu pak píší…
Lord_Of_Warez: vývojáři omezujou hry na PC aby nevypadaly o moc líp než jejich konzoloví protějšci.
Sice je to možná těžký to přijmout, ale je to tak. Viz Watch_Dogs nebo The Division u kterýho je i z novějších videí patrnej downgrade.