Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided v průběhu dnešního dne značně rozšířili obrazovou galerii na oficiálním webu hry, díky čemuž máme k dispozici řadu nových obrázků, především artworků lokací, postav a augmentací.
V této novince ale najdete i screenshoty, které jste mohli vidět dříve. Pokud zapátráte v naší galerii, určitě je najdete, ale teprve nyní máme mnoho z nich k dispozici v pořádném rozlišení, takže bude moudré na ně upozornit znovu, když jsou konečně v řádné kvalitě.
Všimněte si, že některé koncepty lokací postrádají zlatavý nádech tolik charakteristický pro Human Revolution. Některé mají dokonce tak namodralý tón, že připomínají spíše artworky původního Deus Ex z roku 2000.
Je tedy možné, že se Mankind Divided od vizuálního stylu Human Revolution částečně oprostí, ačkoliv je zjevné, že pokud k nějaké změně z hlediska vizuálu opravdu dojde, bude vážně jen částečná.
Když už je řeč o původním Deus Ex, za zmínku stojí i nové video zaměřené právě na tuto legendu. Pokud máte hodinu času a nevíte co s ní, můžete se podívat na průchod hrou doprovázený komentářem otce série Warrena Spectora a dalších dvou vývojářů.
Tohle je jasna volba tesim se na edice:)
Mě to trochu připomíná Killzone shadow fall.
Hlavně ty artworky jsou peckový . Hned bych si z toho udělal nějaký parádní plakát
Dobrý no, datum vydání ještě není ani známo a vy už řešíte, jak to bude doopravdy vypadat. Podle mě skvěle. Stejně jak HR.
Raylo: Všechno nejsou artworky a je to napsáno aji v nadpise. Ty co nejsou artworky tak sou upravený což děla snad skoro každej
Zuta vytvarela az duchovni atmosferu, ale vem to cert. . po falloutu 4 dalsi topovka
hlupáček: Snad ti nemusím vysvětlovat, co znamená slovo "Artwork"
Raylo: snad si nemyslíš že ta hra bude vypadat jak na těch obrázcích? jestli jo pak jsi hlupáček ty
hlupáček: Tvůj komentář skvěle odpovídá tvé přezdívce.
Jinak nechápu proč neukážou in-game screenshoty a ukazují jakési obrázky upravené ve fotoshopu
Mě se ten žlutý podtón v Human Revolution líbil a nijak mi to hraní nezkazilo, ale stejně si myslím, že je úplně jedno jaký to bude mít podtón. Snad ten svět bude více otevřenější
"Pastva" pro oči!
metal odstíny? [ odkaz ]
Ono bylo to, že to nebude úplně čistě žlutočerné vidět už i z předešlých artworků a i ze samotného traileru a E3 gameplaye. Teď je to spíš celé v metalických odstínech. taky může ten přechod na modrou být tím, že nastupují na scénu nanotechnologie a, jak se říká v článku, vizuál tím má navodit přechod ze světa DE: HR do původního DE, což není vůbec špatné