Nový Hitman způsobil během svého představení dost kontroverze. Hra sice vypadá, že se vrací do kolejí Blood Money a bere si to nejlepší z Absolution, ale zároveň bude také pracovat na jakémsi hybridním Early Access epizodickém modelu. Ten se poté snažil šéf, Hannes Seifert, studia vysvětlit.
A tentokrát se snaží tentýž člověk při rozhovoru pro PC Gamer lidi přesvědčit, že hra bude opravdu velká a nemají se čeho bát, a zároveň odpovídal na otázku, co všechno bude ve hře v den vydání.
„To je správná otázka a budeme na ní detailně odpovídat krátce po Gamescomu. A důvod je takovýto: Víme, že když uděláme něco nového, lidé budou mít otázky… My chceme, aby bylo velmi jasné, co si budou moci užít, až hra vyjde,” prozradil.
„Nechci zatím prozrazovat ani slibovat žádné věci. Pro mě je to důležité. Je důležité, abychom slíbili to, co můžeme dodržet, jinak v nás pak lidé ztratí důvěru. Věci, které slibujeme, jsou věci, které dostanou a chceme si být sakra jistí, že to dodržíme. Proto žádáme ještě trochu trpělivosti.”
„Je férové, že lidé chtějí tohle vědět. Je to správně. Co vám mohu říct je to, že už jsme se dívali na data z Blood Money a Absolution a víme, jak dlouho trvalo lidem dohrát jednotlivé mise. Máme dobrou představu o tom, jak dlouhý HITMAN bude. Víme, že to bude daleko větší, než bylo Blood Money.”
„Singleplayerová část bude opravdu veliká hra. Do toho samozřejmě nezapočítávám online aspekty a mód Contracts. Jsme si dost jistí, že to máme všechno zmáknuté a půjde o největšího Hitmana, jakého jsme kdy udělali.”
Na další informace si zatím budeme muset počkat. Dle jeho slov bychom se měli dočkat už brzo. Pro úplnost jenom dodávám, že hra vyjde 8. prosince letošního roku pro PC, PS4 a Xbox One. Na závěr si ještě můžete užít čtveřici nových obrázků.
Každý Hitman byl dobrý a následovník snad ještě lepší. Absolution tento postup poprvé (u mě) zaškrtilo. Nebyl to špatný díl. Ale kdyby to nechali ve stylu BM, bylo by to mnohem lepší. Jinak ty vraždy jsem si užíval stejně, jako narážky na různě věci. Samozřejmostí je maximální obtížnost, takže zábava byla. Nebylo to ale úplně ono a mohlo to být ještě lepší. Tohle si ale asi už tvůrci uvědomili. Takže mě spíše zajímá co myslí tím dokončená/ nedokončená hra. Vidím v tom jen 2 možnosti.
1. Že se snaží najít jiný název pro hru + nějaký DLC či datáče, které potom vyjdou v celku v krabicovce.
2. Hra bude mít kompletní příběh s otevřeným koncem, který se pak bude dokončovat v průběhu měsíců a na informace o hraní a od fanoušků budou ten konec upravovat a vydávat stylem epizod.
No jsem zvědav s čím přijdou.
Absolution byla sračka.
Chci zabíjení na kontrakty, chci za to prachy, chci si vylepšovat arzenál zbraní a chci mít otevřenejší mapu a né pojebaný korridor. .
Blood Money bylo to pravé, tohle byl hnus.
Já bych si ho rád předobjednal, ale jen kvůli té betě. Neví někdo jestli už je přístupná?
Někde se psalo že od října, ale psali to jako že možná
Halali absolutne s tebou suhlasim absolution ma skvely kryci system a moznost prejst kazdu misiu bez prezliekania sa do ineho oblecenia co mi v inak vybornom blood money dost chybalo pretoze tam boli lokacie do ktorych si sa bez zmeny oblecenia nemohol nijako preplizit a ked si chcel navysit skore misie plus bonus za nepouzitie ineho oblecenia tak si sa musel po exekucii ciela vracat na miesto kde si oblek nechal a tiez mi vadil obmedzeny pocet sejvov podla obtiaznosti zase na druhej strane v Absolution neviem pochopit ani prepacit vyvojarom tu blbost s kontraktmi v ktorych ked hras a mas napr. 3 ciele tak po zabiti prveho sa ti zacne odratavat cas za ktory musis stihnut zabit ostatne ciele ved to je uplne proti principu stealth hry v ktorej mas moznost pomaleho plizenia a hladania co najefektivnejsej cesty za likvidaciou tvojho ciela a ta hra Ta zrazu znicoho nic prinuti sa ponahlat a dodrzat nejaky casovy limit? ? to co je za blbost? ak chcu motivovat hracov k co najlepsiemu zarobku za kontrakt mali to urobit urcite inak nez casovym limitom to v stealth hre nema co hladat
No já jsem hrál akorát Silent Assassin a Absolution a Absolution je určitě hodně povedený akorát trochu nedomyslely ten instinkt či co to bylo.
A na tento nový díl se těším akorát mám trochu obavy z těch náhodných kontraktů, které se objeví jen v určitou dobu.
Ratos jsem rád, že tu je taky někdo komu se víc líbily starší díly než absolution
Halalí – zrovna mise co si vyjmenoval mi přišly strašně jednoduchý ale hrál jsem na předposlední obtížnosti, tak možná na té poslední to bylo jiné, ale hrát bez HUDka fakt nebudu
Ja by som chcel gameplay …. Informácie o ktorých sa tu píše mi sú úplne ukradnuté … verím IO-Interactive, lebo osobne ma ešte nesklamali
Halalí: TPS Absolution je to dobré ale Hitman přeci jen získal v minulých dílech trošku jinou podobu, která ve výsledku všem seděla. Přechod na Absolution byl zajímavý krok a od předchozích titulů se v mnoha směrech odklonil.
Ja absolution prosel jako TPS prostrileno az k platine. Jako TPS prumer. Jako Hitman hruza.
Halali- vic moznosti? ! Ano ! blood money byl revolucni hitman. Absolution je proti tomu arkada… A to nemluvim o tech mini levlech.
Chapu se ti to asi libilo , ale pro me byl abolution zklamanim …
Ratos – Absolution byl výborný, některé mise byly dost těžký (třeba ten dětský špitál, jeptišky) a projít to na tichošlápka bylo zatraceně těžký, variabilní prostředí mnoho možností jak úkol splnit. Nemůžu si ztěžovat. "Krvavý prachy" byly asi trochu těžší, myslím s projítím na tichošlápka, měly asi i víc možností (třeba mise v opeře, nebo ten hotel) a v tomto s tebou souhlasím, že jsou nepřekonané, ale Absolution je důstojným a skvělým pokračováním.
To me nechava absolutne chladnym.
Absolution byl strasnej a vubec nejhorsi dil serie. Blood money uz neprekonaji….