Japonský designér Hideo Kojima včera začal novou výzvu, znovu vybuduje studio Kojima Productions a ve spolupráci se Sony se pustí do nového titulu, který vyjde nejprve pro PlayStation 4 a poté i pro PC. Má jít o něco zbrusu nového, ale zároveň o něco, co fanoušci tohoto uznávaného vývojáře očekávají. Hideo Kojima tak stojí před těžkým úkolem a rozhodně to nebude mít jednoduché. Mnohem těžší to má ale společnost Konami, která s Kojimou rozvázala pracovní poměr poté, co mu zrušila Silent Hills. Kromě Kojimy z Konami odešli i další schopní vývojáři.
Právě Konami za Kojimu začalo hledat náhradu, stejně tak další zkušené tvůrce, kteří společně vytvoří další Metal Gear. Vydavatel chce do svých řad lidi, kteří mají nekonečnou fantazii a nové vzrušující nápady. Dále silnou vášeň k vytváření her.
Není to poprvé, co Konami veřejně zmiňuje další Metal Gear. Otázkou je, jak to celé dopadne a zda budou noví vývojáři schopni navázat na úspěch Hidea Kojimy. Stejně tak bude zajímavé sledovat, zda fanoušci Metal Gear podpoří Konami nebo si raději nový díl odpustí a budou s Kojimou.
KONAMI – hledej šmudlo .
Proboha, ať radši už nic nedělají. A nový díl MGS bez Kojimy? Nevím, nevím.
Doufám, že nikoho takového jako byl Kojima, nenajdou. Za to zrušení Silent Hills bych je nejradši zadupal do země.
BůhOnty: No a když ani Kojima nevěděl co dělá. tak co si s tím počne někdo úplně cizí? Ta série už skončila, stejně jako Assassin’s Creed po dvojce.
rawneox: Abych pravdu řek, myslím že ani sám Kojima nevěděl co dělá a vymýšlel píčoviny
Já bych najal na scénář Uwe Bolla ať tu parodii dotáhnou do konce.
věřim tomu, že o tom bude další Del Torův film
rawneox: Že ty jsi tam chtěl pracovat… ?
Rawneox-tak ty jsi se dobre rozepsal:) . uplne sem si to promitl v hlave:) )
raw:
Hideo Kojima vymyslel celej příběh, postavy, zápletky, prostředí, design atd. Vůbec ALE vůbec nezávidim tomu, kdo usedne na jeho křeslo. . Kledba! ! Tvl to bude křeslo smrti, už to vidim jak desátej uchazeč příjde do toho kanclu, ucejtí závan zdechliny, rozhlídne se a uvidí podivný skvrny na zdech, pak si sedne do ledovýho koženýho křesla a všimne si drápance od nechtů na stole, pak bude stovky hodin číst scénáře všech MGS, potom si vezme tužku a další desítky hodin bude vymejšlet něco co by mohlo do toho zapadnout a bude se snažit bejt zároveň originální a pak PRÁSK! Střelí se do hlavy a udělá originální skvrnu na zdi. Konami přemaluje, uklidí a přijde jedenáctej Takhle to vidim já. .
Dobře jim tak! To jak se k němu zachovali a chovají doteď je pro mě naprosto nepochopitelné a zvlášť v Japonsku. Ode mě neuvidí ani korunu a může to být tisíckrát hra roku.
"… a zda budou noví vývojáři schopni navázat na úspěch Hidea Kojimy. " – nebudou , Hidea prostě nenahradí… už se těm rádoby vývojářům v konami jen směji
Hledat můžou, náhradu nenajdou, leda by by ho naklonovali
Tady nejde ani tak o kvalitu jako takovou, jeho rukopis se do MGS vyrazne zapecetil a je jasny jak facka, ze bez nej to bude jina hra… To ale pochopi jen Ti hraci, co se v tom univerzu pohybuji od pocatku a ostatni budou jen nevericne mluvit do vetru ….