Polské studio Flying Wild Hog (vytvořilo Shadow Warrior) potichoučku připravuje PlayStation 4 a Xbox One verze sci-fi střílečky Hard Reset. Hra vyšla v září 2011 na PC a u nás v recenzi si vysloužila 7/10 za slušnou atmosféru, perfektní nepřátelé, skvělou grafiku a celkovou retro hratelnost.
O rok později potom vyšla Extended edice se čtyřmi novými nepřáteli a jedním novým bossem, pěti levely pro kampaň, dvěma úrovněmi pro survival mód a vylepšeným grafickým kabátkem.
Konzolové verze titulu Hard Reset odhalila německá ratingová organizace, kde Hard Reset: Redux obdrželo doporučení od 18 let. Na podrobnosti si musíme ještě počkat.
Pro konzole existuje spousta kvalitních stříleček z pohledu první osoby, ale retro sci-fi akce by mohla majitele PS4/Xboxu One příjemně překvapit. Pokud máte rádi klasiky, tak Hard Reset bude právě pro vás.
„Hard Reset se v podstatě skládá z řady koridorových levelů, v nichž se postavíte rozsáhlým hordám robotických nepřátel. Ti sice neoplývají kdovíjak zázračnou inteligencí, nicméně téměř ve všech případech je tento nedostatek vyvážen jejich počtem, eventuálně hrozivým vzhledem. Každou chvíli tak na vás vyskočí drobní robůtci s pilou na čele, další druh má zase pilu nahrazenou vrtulí, často potkáte i obrovité hranaté mechanoidy, kteří na vás neustále nabíhají a mají v oblibě mlácení do země, a občas přijde na řadu i menší extrém, jako třeba obrovitý robot neustále střílející granáty a rakety, a to s docela slušnou přesností. A nikdy jich není dost. Nikdy. Díky tomu máte pořád o zábavu postaráno a hra ani na okamžik nepůsobí nějak prázdným dojmem. Vždycky je do čeho střílet. Kromě toho jejich vzhled občas dokáže pobavit, a to také není špatná vlastnost,“ dočtete se v recenzi.
Retro aneb stará hra, případně replika staré hry, respektive způsob, stará grafika apod, prostě jak to bylo kdysi.
Je to jako si koupit Retro Vintage Zippo, taky tam nehodí "moderní" lebku/ grafiku.
Old School hra, která je udělaná na starých principech ač osvedšených.
Tak bych to bral já
To: Maestrodk
Však ano ale někteří to nechápou že pokud po sobě nestřílíš čtveračkami tak to není retro.
Spíš jestli by se nehodilo označení "old school". Retro se mi vybaví nějaká nová hra s pixelovou grafikou.
Pořád lepší než nová střílečka pro retro konzole
Retro z důvodu stylu, je to takový Unreal Tournament a Quake. Uvádí to sami vývojáři v tiskových zprávách, tak v tom nevidím problém.
No nevím jak na konzoli, ale na PC to zase tak hrozná hra nebyla, navíc když vemu že jsem ji koupil na Steamu za asi 90Kč ve slevě, tak myslím za ty prachy celkem v pohodě. Sci-fi ano, ale retro? nevím tedy čím je to retro, protože hordy nepřátel máme v každé druhé střílečce, ale na 5-6 hodin bezduchého střílení všho co se pohne je to docela dobré. Pokud navíc remasterovanou verzi alespoň nějak obohatí o nový obsah.
Retro? Rozhodně tak stará hra to není. To by musel i crysis apod. .
Spojeni slov retro a klasiky vytvari divnou pachut slovickareni nad lejnem. .
Redukujó omg
Hra má jednu zásadní krpu. Výbuch vás může zabít u přes metr tlustou betonovou zeď. Dokud to vývojáři nespraví tak hra nejde dohrát na nejtěžší obtížnost a tedy nemám zájem to ani na jinou dohrávat. Je to sci-fi Painkiller dobrej ale vybalancování hry je nesmyslné.
Optimalizace a grafika je dobrá. Ve hře funguje reálná fyzika takže proto jsou nároky na cpu vysoké.
Obtížnost budou muset hodně degradovat aby to konzolisti na gamepadu uhráli. Je to oldschool HC hra tedy skill and mouse only
Taky jsem to na PC nedohrál. Po pár levelech jsem se unudil. To radši starého Dooma.
Hra proslulá svou špatnou optimalizací a ano i nezáživnou hratelností.
Proč ne, na PC jsem hru nedohrál, ale nebyla špatná. Jenom se po nějaké době dostavil stereotyp.