Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
RedMasterSK
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
To je preto, aby si tam mohli dat nalepku "photorealistic graphics" : P
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Grafika super a i optimalizaci bude sakra dobrá , když to má v sobě Frostbite engine myslím.
Lidé by si s optimalizací tohoto enginu měli brát přiklad. Nikdy jsem s tím enginem neměl problem rozjed plynule na 60 snímků.
Komunita
Draczeq
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Skoda ze mi prvni Mirror’s Edge zpusoboval silenou motion sickness, takze to pro me bylo nehratelne.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
OMG to je hnus teda. Nic tak není skoro vidět jak vše je rozpatlané. Aji starý komunistický foťák zachytí kvalitnější fotky (po barevné úpravě samozřejmě, jinak by to bylo černobílé) než tento hnus.
Vignetting, Motion blur, Deep of Field, Film Grain, chromatic aberation, Bloom a depth of sharpness. Jsou ty Post-Processing efekty které se projevují při nekvalitních kamerách, fotoaparátech a špatném manipulaci s nimi. Jsou to defekty obrazu se kterými fotografové bojují od počátku prvních fotoaparátů.
Proč to tedy uměle vytvářet ve hrách? ! To mi fakt logika nebere a navíc jak se to muže někomu líbit. Důvod proč se tohle dělá je prostý. Vývojáři tak zamaskují technicky i designově odfláklou grafiku a k tomu laika lehce přesvědčí že na tyto efekty potřebuje SLI GTX980TI.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
To je preto, aby si tam mohli dat nalepku "photorealistic graphics" : P
Grafika super a i optimalizaci bude sakra dobrá , když to má v sobě Frostbite engine myslím.
Lidé by si s optimalizací tohoto enginu měli brát přiklad. Nikdy jsem s tím enginem neměl problem rozjed plynule na 60 snímků.
Skoda ze mi prvni Mirror’s Edge zpusoboval silenou motion sickness, takze to pro me bylo nehratelne.
OMG to je hnus teda. Nic tak není skoro vidět jak vše je rozpatlané. Aji starý komunistický foťák zachytí kvalitnější fotky (po barevné úpravě samozřejmě, jinak by to bylo černobílé) než tento hnus.
Vignetting, Motion blur, Deep of Field, Film Grain, chromatic aberation, Bloom a depth of sharpness. Jsou ty Post-Processing efekty které se projevují při nekvalitních kamerách, fotoaparátech a špatném manipulaci s nimi. Jsou to defekty obrazu se kterými fotografové bojují od počátku prvních fotoaparátů.
Proč to tedy uměle vytvářet ve hrách? ! To mi fakt logika nebere a navíc jak se to muže někomu líbit. Důvod proč se tohle dělá je prostý. Vývojáři tak zamaskují technicky i designově odfláklou grafiku a k tomu laika lehce přesvědčí že na tyto efekty potřebuje SLI GTX980TI.
Mazec! : 3
Paráda