O plánovaném Call of Cthulhu jsme naposledy slyšeli hlavně v souvislosti s odkladem na rok 2018. Teď však máme k dispozici další informace, a to díky rozhovoru s Romainem Wiartem, lead level designerem studia Cyanide, který najdeme v březnovém čísle magazínu Official PlayStation Magazine UK.
Wiart přiblížil zejména mechaniku rozumu, na níž mají dopad rozhodnutí, která můžete během hraní činit. Vaše postava postupem času o rozum přichází, ale když budete činit správné volby, o rozum zcela nepřijde a až do konce hry si udrží kontrolu nad svým vědomím. Stav mysli přitom tak jako tak ovlivní konec příběhu, ať jste se rozhodovali jakkoliv a ať jste zažili cokoliv.
Call of Cthulhu tedy disponuje hned několika konci, ale když hlavní postava zešílí, budete mít k dispozici méně možností, protože hrdina nemůže činit racionální rozhodnutí. Volby navíc ovlivňují některé části hry, například možnosti a cesty během určitých misí. Jinými slovy, vaše rozhodování vám některé cesty zpřístupní, zatímco jiné uzavře před nosem.
Ke konci hry přitom můžete dospět zhruba za 12 až 15 hodin hraní, ale s ohledem na různé aktivity a činnosti se samozřejmě herní doba může protáhnout. A jestli chcete vidět Call of Cthulhu, může vám posloužit čerstvé gameplay video.
Zdroj: WccfTech.com
Už je to i v češtině:
[ odkaz ]
Call of cthulhu: Dark Corners of the Earth miluji tak doufám že tohle bude podobná pecka. Jako fanoušek Lovecraft jsem nedočkavý.
To jsem na to tedy zvědavej.
Odpověď na komentář uživatele
fabioozo86
Všechny tři verze vyjdou společně, někdy v průběhu letošního roku.
a uz se vi kdy to bude na konzole ? ?
Doufal sem, že by to mohlo být delší, ale uvidíme. Gameplay vypadal zajímavě