Nezávislý vývojářský tým Campo Santo si už ve světě udělal jméno díky své hře Firewatch a na minulé E3 oznámeném In the Valley of Gods. Na pomezí víkendu však oznámili, že se připojují k Valve.
Jde rozhodně o velmi zajímavou, celkem náhodnou, rozhodně překvapivou a docela zvláštní zprávu, která přišla z ničeho nic. Podle všeho našli členové Campo Santo ve Valve podobně smýšlející lidi, kteří mají na věci podobný názor a po sérii konverzací jim bylo nabídnuto, jestli nechtějí svou práci odvádět právě u nich.
Podle blogového příspěvku se (alespoň zatím) nemá nic měnit. Na In the Valley of Gods se stále pracuje tak, jak se pracovalo i předtím, stále budou aktivní na svém blogu a stále budou podporovat Firewatch. Zdá se jen, že se pod těmito hrami začne podepisovat i Valve.
Zajímavou historkou v blogovém příspěvku je také to, že když byli na začátku roku 2015 u IGN, aby mluvili o své hře Firewatch, všimli si neotevřené a neposlané lahve šampaňského, které bylo věnované Valve v rámci ceny hra roku 2011 za Portal 2. Podle všeho si tu lahev prostě vzali a zapili s ní vydání jejich hry. Zdá se, že se teď bude lahev vracet do svého právoplatného domova.
Ze strany Valve jde přitom o poměrně tradiční krok. V minulosti spolklo například tvůrce Portalu, Team Fortress, Doty nebo Day of Defeat. I první Left 4 Dead vzniklo v cizím týmu, který se k Valve dočasně připojil. Vypadá to tedy, že se věci po letech zjevné nečinnosti zase vracejí do normálu a nedávný slib Gabea Newella o tom, že Valve bude vytvářet a také vydávat nové hry, se alespoň zčásti naplňuje.
neni to v poradi 3. hra od campo santo? …tak teda sbohem no…
Chtěl jsem napsat nějaký nejapný vtip na Half-Life 3, ale nejspíš jste už všichni všechny slyšeli. Takže jen podotknu, že poločas rozpadu mého hráčského života se nebezpečně blíží, a ještě, než zaklepu bačkorama, bych se rád dozvěděl, jak to himmelherrgottdonnerwetterkruzeisshelement s Gordonem dopadlo!
tak si precti ten blogpost jednoho z puvodnich scenaristu, i pokud by to bylo cely smysleny, je to velmi zajimavej namet half-life s dalsim naslapanym cliffhangerem pro ctvrtej dil
Já bych si to přece jen radši zahrál, na fóra se píšou kdejaký bludy.
No sbohem Valve nezná číslo 3 takže to budou mít tvůrci Firewatch velmi těžké, furt vymýšlet něco nového a jen na dvě části maximálně a ještě nejlépe když ta druhá část skončí na pokračování