Dnes v deset hodin večer našeho času byl představen letošní Battlefield. Švédské studio DICE předloni přineslo Battlefield 1 s méně profláklou první světovou válkou. Letos se vývojáři vrací do období druhé světové války s Battlefieldem V. V bohužel neodkazuje na Vietnam, jenž by si hráči přáli, jde pouze o římskou číslovku. Klidně tak můžete říkat Battlefield 5, stejně jako tvůrci v živém přenosu při představení hry.
Battlefield V se pochlubí singleplayerovou kampaní v podobě War Stories, kterou jsme zažili již v Battlefieldu 1. Některým hráčům se tato podoba příběhové kampaně s několika hratelnými postavami líbila, zatímco jiní jí nepřišli na chuť. Uvidíme, jak si s druhým pokusem poradí DICE. Další novinkou je kooperace, nové multiplayerové módy, možnost opevnit budovu a hlavně žádný Premium Pass. Dodatečné multiplayerové mapy budou zdarma pro všechny, což je velké překvapení, nemyslíte?
Boje na nečekaných místech
„Namísto míst známých z Battlefieldu 1942 jsme se rozhodli dát prostor jiným lokacím a příběhům, které možná nejsou v obecném povědomí tak známé,“ začal vyprávět Lars Gustavsson. „V Battlefieldu V se bitvy režimu více hráčů budou odehrávat na polích, v močálech, na mostech a kolem říčních kanálů a v troskách zničených měst. Ať už vás válka zavede kamkoliv, bude se jednat o klíčová, ale zároveň polozapomenutá místa.“
„Upoutávka vydaná k představení hry, zobrazující boje v severní Francii v méně známé době na počátku války, je toho dobrým příkladem. Zažijete ikonické momenty druhé světové války, jako jsou výsadky vojáků u kriticky důležitého mostu. Tentokrát se ale jedná o součást německé ofenzívy proti britským silám podél řeky Šeldy, což byla předehra pozdějších dramatických událostí u Dunkerku.“
„Nečekané lokace jsou jedním ze základních kamenů také v kampani pro jednoho hráče. Battlefield V vznikal ve švédském Stockholmu, a proto jedna z prvních voleb exotičtějších lokací padla na sousední Norsko. Budeme svědky příběhu mladého norského bojovníka během německé okupace. V pozadí příběhu nestojí téma boje za záchranu světa, ale intimní perspektiva někoho, kdo bojuje za své nejbližší. Pro každý z příběhů jsme zvolili jiný úhel pohledu, jiné vyjadřovací prostředky a jiné herní prvky, abyste nikdy předem nevěděli, co vás čeká.“
„A tyto lokace jsou jenom začátek. Battlefield V bude postupně růst a s tím se budou otevírat další mapy a zážitky na mnoha frontách druhé světové války.“
Podívejte se na oznamovací trailer s gameplay záběry. Níže pokračujeme s dalšími detaily.
Kooperace, Grand Operations a další
Velkým lákadlem Battlefieldu V je podle DICE novinka v podobě kooperativního módu Combined Arms pro čtyři hráče, kteří se postaví umělé inteligenci – co-op má být dobrý na trénování, než se pustíte do hry více hráčů. Nepůjde o bezhlavé střílení, v Combined Arms na vás čekají specifické cíle s postupně se zvyšující obtížností, kde bude zásadní týmová spolupráce. Když budete příliš riskovat, přijdete o hodně zkušenostních bodů, což jistě zamrzí. Krom toho si odemknete kosmetické předměty, půjdou použít Combined Arms i v multiplayeru.
„Rota jako herní prvek dá vašemu hernímu zážitku osobnější i taktičtější rozměr. Na bojiště budete vstupovat v roli svých vojáků a můžete si navolit vzhled svých vozidel. Podobu svých mužských či ženských postav můžete měnit výběrem tváře, uniformy a maskování na obličej a jejich herní styl určíte herní třídou, archetypem a výzbrojí,“ upřesňuje Gustavsson.
Pokud jste si navíc mysleli, že mód Operations je velký, tak si máte počkat na to, co uvidíte v letošním díle. Jde o Grand Operations, což má být hlavní a údajně dokonalý zážitek ve hře více hráčů, prostřednictvím něhož se zúčastníte obrovských historických bitev na různých mapách v různých režimech. DICE tvrdí, že Grand Operations přinese dynamický a neustále se měnící koncept. Další módy jsou vcelku tradiční, některé z nich byly v předešlých dílech: Breakthrough, Conquest, Frontlines, Team Deathmatch a Domination.
Zlákat hráče má vylepšený squad v podobě The Company. Umožní vám přizpůsobit vzhled a schopnosti vaší skupiny a připravit jí na boj. Jen mějte na paměti, že vše si musíte nejprve zasloužit. Postupně budete odemykat nové možnosti a položky pro přizpůsobení. To vše a mnohem víc vám umožní si de facto vytvořit vlastní frakci skládající se z několika vojáků, vozidel a letadel. Vše půjde přizpůsobit a pokud se vám nebude chtít čekat, budou k mání mikrotransakce, abyste si za skutečné peníze mohli koupit všelijaké kosmetické předměty. Za peníze nebude možné pořídit předměty, které vás v bitvě nějakým způsobem zvýhodní.
Svou „armádu“ využijete v multiplayeru nebo kooperaci, kde budete získávat zkušenosti atd. Zapomenout nemůžeme ani na vylepšení obrany, budovu budete moci opevnit a postavit různé zábrany, namontovat zbraně atd.
V samotných bitvách, hlavně v těch multiplayerových, budou hrát svou roli letadla. DICE si od jejich pokusu v Battlefieldu 1 dost věří a tvrdí, že zážitek z létání bude tentokrát mnohem lepší. Vývojáři vozidla a letadla vytvořili tak, že se od sebe liší, ale zároveň není určeno nejlepší vybavení. To se týká i zbraní.
„Chceme, aby byl Battlefield V odrazem známých i neznámých tváří druhé světové války. Staví nás to před úkol najít rovnováhu mezi dosud neviděným a kultovním, což se obzvlášť týká zbraní a vozidel. Ponořili jsme se do historie zbraňové techniky druhé světové války s cílem najít čerstvou perspektivu a širokou škálu zbraní, které budou mít vliv na hratelnost a zároveň zůstanou autentické. Do ruky se vám samozřejmě dostanou klasické zbraně té doby, ale zažijete třeba i devastující efekt dopadu rakety V1,“ pokračuje vývojář.
„Nouze je matkou vynalézavosti, jak se říká – a toto rčení přesně vystihuje nebývalý technologický rozmach během druhé světové války. Příkladem může být tankový podvozek, který dlouho zůstával beze změny, zatímco se nad ním odehrávala celá řada změn, vylepšování a specializací. Výsledek uvidíte i v Battlefieldu V v podobě lehkého tanku s podvozkem mobilní protiletadlové zbraně.“
„Nechceme přinášet další stereotypní obrazy známých vozidel na pozadí všem známých míst. Chceme přinášet vozidla, zbraně a vojáky s příběhem, s vlastní hodnotou a historií, která vás přiměje zamyslet se nad tím, co mají za sebou. Vozidla často sloužila i jako mobilní útočiště a jizvy z nejrůznějších bitev by na nich měly být jasně patrné. Nejrůznější modifikace a osobní úpravy byly také za války běžné. Tento fakt jsme implementovali do hry tak, abyste mohli novými způsoby vizuálně vyjádřit svoji osobitost i herní styl.“
Do Battlefieldu V se vrací i třídy. Na výběr mají být čtyři: Assault, Support, Medic a Scout.
S Tides of War bude Battlefield V žít bez placených map
Prostřednictvím Tides of War s novými bitvami, frontou a odměnami má postupně Battlefield V růst a hlavně žít delší dobu. Podle DICE půjde o zážitek, který jsme dosud neviděli, odlišný od předchozích dílů. Těšit se máme na nejznámější a nečekané lokality druhé světové války, počínaje pádem Evropy a pokračováním toho, co je považováno za největší konflikt v historii lidstva. To je ostatně důvod, proč nebude žádný Premium Pass, všechny mapy budou zdarma.
Electronic Arts v tiskové zprávě píšou, že se Battlefield V vrací ke kořenům, ovšem způsobem, kterým ještě nebyl největší konflikt lidstva prezentován. Takhle jsme prý dosud druhou světovou válku neviděli. Samozřejmě nechybí známé věty, že jde o nejambicióznější Battlefield, nejintenzivnější atd. Podívat se máme na bojiště, která jsme dosud neviděli a zažít druhou světovou válku z temnějšího pohledu. Jisté je, že se podíváme na ledové vrcholky arktických hor i do pouště, polí, močálů, kanálů a trosek zničených měst. Nejprve se má Battlefield V zaměřit na Norsko, Rotterdam, Severní Afriku nebo Francii. Postupně ale má počet map růst.
Battle Royale ve stylu PUBG a Fortnite (bude ho mít i letošní Call of Duty: Black Ops 4) zatím Battlefield V mít nebude, ale v budoucnu se to může změnit a může být klidně součástí dodatečné podpory. Pokud by šlo jen o vedlejší mód, tak by asi nikdo neměl nic proti.
Battlefield V vyjde 19. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. S předobjednávkou si zajistíte dřívější přístup do plánované bety, která bude poté pro všechny. S Deluxe edicí budete moci hrát plnou verzi od 16. října s Origin Access a EA Access od 11. října, ale v omezeném provedení, v tzv. trialu.
Vidím,že každý je tady chytrý a už viděl gameplay záběry Prostě debilní trailer a hotovo. Každý čekal nějaký ten wow moment a ono hovno..ukázali směs všech módů v jednom jediném chaotickém traileru a lidi se najednou můžou zesrat,že německé tanky jezdí po boku těch britských.Že nejdou poznat uniformy,kdo proti komu bojuje.Že je tam žena s robotickou rukou.Že je tam brit s katanou na zádech.Řekl snad někdo,že tohle bude v Conquest módu? v Rush módu? v Grand Operations módu? Ne Suďte až uvidíte něco ze hry EA Play máme za chvíli
Přesně tak. Já nemám důvod si myslet, že to kvůli traileru bude špatnej Battlefield. Nikdo nic pořádně neviděl ale to je keců jak v parlamentu. Všichni se můžou zesrat Asi vás ty hry už moc nebaví ale nevíte co jiného byste tak trolíte blbosti do diskuzí od rána do večera nad každým trailerem
Myslel jsem, že CoD nastavilo laťku v mrvení historie tak vysoko, že to jen tak nikdo nepřekoná. Mýlil jsem se. Battlefield V prdeli dokázal tuto laťku překonat už jenom svým trailerem. Tank Churchil jedoucí 80kou? Proč ne… Děti a chudí naduchu nám to budou žrát a stanou se z nich ještě tupější zvířata než jsou teď. Vojanda v britské jednotce? S barvama na xichtě (jak zde již bylo párkrát velice trefně poznamenáno) jako ze Statečného srdce? Určitě. MG 42? V pohodě… vemu do jedný ruky a od boku s nim budu pálit a vystřílím z něj jenom 4 náboje a poté to za 2 vteřiny přebiju jen tak za pochodu. Dobře. Všichni vojáci tam nemají uniformy, dle kterých by bylo poznat kdo proti komu bojuje. Aby měl britský voják na zádech katanu tak to je další….. a samozřejmě nesmíme zapomenout na silnou ženu, která zachrání našeho slabého mužského vojáka pálkou na kriket. A takhle milé děti se přetváří historie aby si mohli jistí lidé odůvodňovat, proč cpou všude černé.
Ps.: Jejich jediné štěstí je, že to zatím byla ukázka mulťáckýho módu. Ale vsaďte se o cokoliv chcete, že přesně takovýhle sranec bude i ve hře pro jednoho hráče. Úsťová brzda na MG 42? Forgrip na MG 42? A spoustu dalších sranců se dočkáme v následujícím Battlefield V prdeli.
Nechápu proč tu hodně lidí už hejtí to jaká to bude sračka co tam dělá tohle a co tam dělá tohle.
Nevím mě se trailer líbil prostě akce jak to je v každém BF a ten nikdy nebyl nějak historicky přesný takže nevím proč tu řešíte co tam má dělat a co nemá a není tu pravidlo že to je druhá světová tak to musí být tak jak to bylo. Jsou tu jiný hry s válečnou tématikou který jsou přesnější a reálnější tak nevím proč tohle chcete zrovna po BF. Těším se na to a věřím že to bude stejná zábava jako každý Bf co jsem hrál.
A další hňup. Kdyby ses koukal na celý záznam z Twitche, tak bys tenhle výblitek nenapsal. Koneckonců už jenom fakt, že ti nevadí takovýhle znásilnění hisotrie i poté co bylo stejně jako v případě COD svorně tvrzeno, že je to autentické a jak je pro ně autenticita důležitá, dokazuje, že jsi stejný ignorant jako ti milovníci čokolády v DICE. Pak tam kydnou ženskou, co nemá vůbec co dělat na frontě v britské jednotce s ortézou, se kterou by byla normálně dávno poslána někam do továrny a ne na bojiště.
máš pravdu na záznam jsem se nekoukal viděl jsem jenom trailer nějak mě to víc nezajímalo ale proč jsem ignorant ? historii mám rád ale asi jsem jenom více tolerantní člověk který když bude chtít něco vědět o historii nebudu se jí učit ve hře ale mrknu na dokument nebo si něco přečtu prostě holt beru BF jako zábavu a nechci v tom hrotit co tam být má a co nemá to je celý.
Co tam sakra v té úpoutávce dělali Churchilli a Tigři a nebo to MG 42. Diť má rok výroby dokonce v názvu. O té V-1 se raději nebudu ani vyjadřovat. Není trošku blbost se chlubit že hráčům představíte málo známé momenty z drůhé světové války ale udělate to podle svého protože autentičnost by mohla hráče odradit, nudit. Tohle mě v poslední době na DICE mrzí. Kašle na autentičnost a přitom ji vždy slíbí ale nakonec je to jen vylepšené call of duty. Je mi jasné že né vždy jde udělat hru 100% autentickou ale nemusí se to hnát až do extremu jak to DICE umí.
Další co z traileru dělá závěr jak bude hra vypadat..
A ono by se ti vlastně lépe hrálo, kdyby tam nebyli černoši.. Nebo v tomto případě protéza ruky, která má být pouze jako customization do coop režimu.. Ale zase chápu, pokud něco řeknou a pak to tak není tak, je to k zamyšlení.. Stejně ale většina z remcajících, zná jen vylodění v Normandii, bitvu o Stalingrad,..
Ono zase proč ne. Jen mi to přijde zbytečné. Ono mi to „prznění historie“ vadí jen z toho důvodu že jsem vojenskou historii studoval. Nemluvím o tom že tam jsou černoši a ženy. Válečný konflikt se dotknévždy celé populace bez rozdílů a pokud někdo chce bránit svoji zemi se zbraní v ruce, tak je jedno jestli je to žena nebo člen menšinové skupiny. Přijde mi škoda domíšlet si už u tak dost zajímavého období lidských dějin.
Trailer je z módu Combined Arms – Odhalující trailer nám ukázal dechberoucí filmový pohled na nový, speciální režim Combined Arms, což je kooperativní zážitek pro čtyři hráče s procedurálně generovanými misemi. Navržen má být tak, aby dokázal zabavit i nováčky a šlo pro ně o takové přemostění mezi singleplayerem a multiplayerem. Je to zeštíhlená verze otevřeného hřiště z Battlefieldu, s menšími jednotkami (klidně to však ale můžete zkusit i osamoceně) a stanovenými úkoly. Opět s chaosem typickým pro tuto sérii, při zachování věrnosti filozofii, která definuje každý prvek Battlefield V.
Klíčem k úspěchu zde má být týmová souhra, což je evidentní od prvního momentu, co jste se svým týmem vrženi do multiplayerového zápasu. Schopnosti jednotlivých postav jsou hodnotnější než dříve, protože na bojišti nenajdete moc zásob. Krom toho budete disponovat méně střelivem než v předešlých dílech, ani se nebudete moci sami uzdravit (resp. nepůjde to bez medika zpět na 100 procent), jedině pokud se medik vyskytuje někde poblíž. A když zemřete, namísto přenesení do pohledu na mapu z ptačí perspektivy tentokrát budete mít kameru za ramenem svých týmových parťáků. To abyste viděli, jestli jsou právě v nebezpečí či v pohodě, což má také posílit vaše pouto s nimi v bitvě. citace z jiných stránek
Zase pokud to bude zábavné, znovu hratelné a nebudou tam frustrující momenty jako v BF1. Tak proč ne. Musím DICE pochválit že se vydalí směrem bez loot boxu, bez VIP a placených map. Pokud tam budou jen bedičky na skiny pro srandu tak proč ne.
Co takhle dát Britovi na záda katanu? To už mluví za vše…
No nic zpátky ke Call of Duty 1 . Ten Sturmtiger jakožto odpalovač raket bude jezdit v první linii ?
A já si řikal, kde už jsem takovou parodii na druhou světovou viděl… https://youtu.be/IK2s982TzxQ
Jo, jenomže tady bylo aspoň od začátku jasný že to nebudou brát vážně
To se tu zase vyrojilo rychlokvaškových komentářů.. A ne jen tady. Všude..
Všichni už po prvním traileru, ve kterým se nám dice snaží ukázat co nejvíc, ví, že to bude odpad, že to nebude ta druhá světová, kterou si představuje.. Ještě k tomu hashtag #NotmyBattlefield..
Jakože ta jednoruká žena na mě působí zvláštním dojmem.. Doufám, že to bude pouze skin, jinak nechápu, proč tam něco takovýho dávat..
Akční trailer a hned už tu je slyšet, že to bude WW2 ve stylu Michaela Baye.. Neříkám, že bych raději nějaký pomalejší trailer.. Protože to lítání s bezrukou ženskou a mg42 je trošku jinde.. Padání aut, letadel jako v posledním codku… Jakože trošku přestřelili, ale nemůžu říct, že bych se netěšil..
Kazdej ma pravo na nazor, vocotide? Predvedli pekny hovno, hra pro deticky bez mozku
tady jeste „pár“ novinek z battlefield fora,
: Ozivovani bude provazet delsi animace, takze uz to nebude instantni jako driv, bude moct ozivovat i squad leader, ale bude mu to trvat dele a neuzdravi vas na 100%(navic co se tyka zdravi, uz se automaticky nebude uzdravovat do 100% ale zdravi bude rozdeleno na jakysi zachytne body, treba 40%, 60% a na 100% vas dostane jen medik nebo nejake med kity co naleznete), bude zde vetsi duraz na squad hrani, budou se zde sbirat jakysi body a squad leader je bude moct utratit: napriklad zavola nalet na danou pozici, nebo si zavola o kourovou clonu ci zasoby. Pohyb byl rozsiren o jakousi sprint verzi skrceni, navic budete moct skakat do vsech 4 smeru s tim, ze pokud dopadnete na zem muzete se volne otacet a strilet(max payne3 system ?), pripadne nejak jinak plynule pokracovat v pohybu. Navic proskocenim zavrenym oknem bude mozne podobne jako v BF1 slo prolitnou zavrenymi dvermi kdy jste je ve sprintu rozrazili(driv jste okno museli otevrit/rozstrilet a az pak jste mohli prolezt). Trochu to s pohybem prirovnavali k rainbow six siege. Dale bude prej mozne pripoutat stacionarni zbrane jako AA guny ci kulomety, houfnice k vozidlum a dovezt je kdekoli po bojisti. Kazda zbran by mela mit svuj recoil vzorec chovani – bude to vice o skillu a nebude to tolik predvidatelne, kazdou zbran si musite osahat a sami si prijit na to, jak se s ni strili(zbrane si nebudou se zpetnym razem podobne). System updatu by mel byt vice plynuly, melo by se updatovat za chodu a nebude se na male patche/opravy cekat mesice ci tydny, ale treba jen par dni. Kazda frakce bude mit specialni stroje, ktere bude mit jen dana frakce, mysleno spise po statisticke strance, napriklad nemecky tiger bude pomaly, tezky a silny, zatimco sherman bude mensi, hbitejsi ale slabsi(nepujde jen o reskin tanku). Demolice by mela vice reagovat na zpusob zniceni: pokud se streli do baraku(a bouchne to uvnitr domu), steny se rozleti ven, pokud to projedete tankem, tak uvidite jak dum praska a cihly vam padaji na tank,…Granaty jde hazet zpet, muzete je chytnou i ve vzduchu nebo je ve vzduchu rozstrelit jak ukazal trailer. Pribude system penetrace, kdy rozdilne zbrane budou mit rozdilnou pruraznost, napriklad Mg42 rozstrilite chajdu na kusy zatimco puskou to nebude mozne, bude se vic koukat na typ strely. K tomu ozivovani hrace – kdyz lezite na zemi, tak se muzete rozhlizet a muzet zvednout ruku a hledat pomoc, nebudete jen tak pasivne lezet. Navic tela budou mit i nejakou lepsi fyziku, kdy mrtve tela budou po vybuchu reagovat tim ze odleti, po zabiti hrace telo muze spadnout ze svahu pritom bude reagovat na kazdou nerovnost terenu, pokud spadne do kaluze, znazorni se to splouchnutim vody, blbinka, ale potesi(v BF1 je tusim to, ze pokud padnete na zem, telo se muzet pohybovat dal, ale vas kit lezi stacionarne na jednom miste)
černocha vymenili za žensku přistě to bude transka XD
A třídy povolaní budou female, gay, trans a color power. Nehledejte v tom nic rasistického. Tak třeba moje manželka je poloviční Vietnamka…
Co je špatnýho na normální WWII? Přiletí granát odletěj nohy a ruce.. když už to byla jedna z nejbrutálnějších válek proč ji tak prezentujou jen ve filmu a nedaj tomu trochu realnosti i ve hře?
nebo aspoň jak je možný se s kulometem plazit a zároveň střílet.. to musej udělat všechno pro to aby tam byla jen akce a akce…o těch dalších věcech co tu zmínil už každej raději psát nebudu
Čekal jsem podání alespoň takové jako měl BF1, ale bohužel jsme se dočkali hry která je také ovlivněná dnešní nesmyslnou liberální politikou jako bylo CoD WW2. Věřím že hratelnost a grafika bude na vysoké úrovni, ale s druhou světovou to bohužel moc společného mít nebude. Jako hráče který hrál všechny hry série Battlefield mě to opravdu mrzí kam se série dostala. Aspoň můžu dát palec nahoru za free DLC…
Orgasmický grafický bordel plný přehnané akce odehrávající se na krásně zelené louce kdesi ve Francii.Slečna bez ruky patrně nesmrtelná a z nebe padá všemožný bordel včetně vlaků,aut,mesršmitů.Vypadá,že se to nebude brát příliš vážně,ale na druhou stranu mi chybí třeba pacifické bojiště nebo Afrika.
třeba budou dodatečně
Na včerejším streamu zmiňovali, že severní afrika bude.
normalně Rusky bojovali v 2.sv
rika ti neco respawn?,je to ukazka z coop modu
Neboj, Pearl Harbor uvidíš
Ty vlaky tam padají, protože je nahoře most. Prostě akčárna ve stylu Michaela Baye. (Mohlo to být pomalejší, ale chtějí v záplavě Destiny, Fortnite apod. uspět. Proto je to i stejně barevné – protože frčí Fortnite. Ale já DICE věřím. Také po traileru BF1 spousta lidí nadávalo a hra přitom byla úspěšná…
Jako snad ta hra bude vypadat jinak… ale ten trailer je fakt hnus velebnosti…
(to už vůbec nemluvím o té hendikepované ženě v první linii)
Teda tady se nám vyrojilo „sračkařů“ a jim podobnejch megaexpertu, co už znají hry před vydáním! Vy jelita, jak to můžete vědět??? Výhodou BF série obecně je, že tuhle serii právě tak hloupý tupci, co jen vše zkritizuji a dávají každýmu hlavně záporný lajky, většinou nehrajou a často se pohybují v hrozně dokola stejný COD sérii… Žádná jiná hra se takovým obsahem a velikosti vůbec nerovná BF plus parádní servis hry, jako právě u BF1, z toho si může kazdej vzít příklad! Tak, a teď můžete, vy kritickodutý hlavy, pro zasmání zase červeně lajkovat ?☕☕☕☕☕
HloupÝ tupci. Ok. Už máš jinak předobjednáno?
Podle vyjadřování bude ta 7 ve tvém nicku totožná s tvým věkem, že
Tak jestli je toto tvůj výstup z mýho komentu, tak jsem se s mým názorem dokonale trefil….
To je tak zbytečnej a nadutej komentář, že nemám potřebu se v něm pitvat. Chápu, že si milovník BFka (a na tom neni nic špatnýho, přeju ti ať si hru užiješ), ale nemůžeš takhle házet všechny do jednoho pytle. Neznamená, že se nám ta hra nelíbí, že jsme nějaký hateři a fanboyové CODka. Možná si to nechceš jako fanoušek přiznat, ale v hloubi duši jsi taky zklamanej. Právě proto máš takovou potřebu tady tu hru obhajovat. Jinak bys to přešel
Ne, vůbec to není o obhajobě jednoho a haneni druhyho, zaráží mě ta drsná kritika na velkou válečnou hru, která nabídne singl, coop, mega multiplayer, žádný premium a jde vstříc hráčům a stejně se tady řve a nadává! Tohle není přece normální a o to jde….
To žádný premium zní hezky, ale ten háček nám EA neřeknou:-) Čím nahraděj výpadek peněz z prodeje premium passů a DLC ???? Něčím mnohem abysmálnějším viz Battlefront? Pokud je všechno poníkovsky růžovoučky, proč nám kromě „A“ takky neřeknou to „B“
Activision,Blizzard,VALVE jsou svině to i EA ale ma např. SW BF2 který dopadl skvěle dokonce lepši přiběh nez v SW 7,8
Davam ti minus! Jen abys vedel
Cajk???