Na tiskové konferenci Microsoft nám byla detailněji představena skateboardingová hra Session, která chce být duchovním nástupce série Skate. Zároveň se vývojáři ze studia creā-ture inspirovali u zlaté éry skateboardingu, jež se datuje k počátkům 90. let a roku 2000. Session vnadí na otevřený svět a reálnou fyziku za využití technologie Unreal Engine 4. Těšit se máme na autentické a zábavné dovádění s „prknem na kolečkách.“
Hráče jistě potěší, že Session přinese ovládání každé nohy zvlášť, jinými slovy budeme moci určit, která noha se má, jak hýbat, abychom mohli na prkně jezdit rychleji, přesněji, a hlavně provádět různé povedené a občas i nepovedené kousky.
Hra se ještě pochlubí video editorem, aby si hráč mohl zaznamenat své triky a sdílet je na sociálních sítích.
Session nemá stanovené datum vydání, ve vývoji je ve verzích pro Xbox One a PC.
To asi nebude moc easy. Jen blbý flip snad bude do začátku výzva.
Dobrej byl chat kde všichni spamovali SKATE 4 a pak takový zklamání když ukázali jméno hry
Trailer toho moc nepředvedl. :/ Radši bych bral novýho Tony Hawka, který by si vzal to nejlepší ze starých dílů.
Nemohla…