Hra vychází 8. listopadu s českými titulky a můžete ji předobjednat z Xzone.cz, kde najdete také samostatně prodávanou knihu s artworky.
Hra vychází 8. listopadu s českými titulky a můžete ji předobjednat z Xzone.cz, kde najdete také samostatně prodávanou knihu s artworky.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Díky nechci!! Na nudný repetitivni simulátor chození a nose i zásob fakt nejsem zvědavý!
Je vidět že Japonce baví dělat kdejaký bizar a kor Konimu ( nudy a repetitivnosti a nudy už si člověk zažil dost u MGS5!!).
Inspirace sandboxu z Breath of the Wild je vidná. Elementy jako Dark Souls zprávy na zemi, ale mnohem více integrované ve hře. Planiny typu Shadow of the Colossus. A nakonec ten „strand systém“, který má být sociální a vypadá to jako Facebook ve hře a možná ještě jako MGSV plošiny, které si mohl člověk upgradovat. Jestli si pamatuji dobře, tak Kojima říkal, že si hráči budou moci pomoct stavěním. Např. v tomhle gameplayi byly mosty.
Už teď vím, že tohle nebude pro všechny lidičky, protože hra bude velmi pomalá (stejně jako si lidi stežovali u Red Dead 2), ale já víceméně asi vidím kam to spěje a docela se mi to i líbí.
Já to snad nebudu hrát jen kvůli té krabici na zádech.
Mé dojmy z gameplaye: ?!?!?!?!?!?!
Jinak to vypadá na mix MGS a Beyond: Two Souls s příměsí Breath of The Wild a chuťovým ocasem The Division; řekl bych ovšem, že příští, 30minutový gameplay bude dost možná mnohem stěžejnější pro to udělat si o hře obrázek- kdybych si mohl tipnout, řekl bych, že je nám prezentována úvodní pasáž hned za prologem a že se hratelnost v průběhu hry bude výrazně měnit. Zatím mám ze hry velmi rozporuplné pocity- nabízí úchvatné, dechberoucí momenty, stejně tak ovšem i pasáže přinejmenším nudné (které mi pomohla překlenout asi jen brzká večeře). Některé hratelnostní prvky mě lákají, jiné naopak odrazují. Zajímalo by mě, jak moc bude zakomponovaný asynchronní multiplayer důležitý pro dohrání hry, byl bych mnohem raději, kdyby hra šla hrát čistě sólo (beze stop ostatních hráčů ve světě), bohužel to ale vypadá, že spolupráce mezi hráči je ultimátním cílem hry. Shrnuto, podtrženo, hra je pro mě i po tolika ukázkách stále velkou neznámou, takže ji určitě nepoběžím koupit v den vydání, nýbrž nějaký ten pátek počkám. A kdo ví, třeba už tou dobou bude k dispozici i na jiné platformě.
Není o čem,koupě jasná a českou Sony podpořím rád 😊
Pro lidi s omezeným rozhledem co v tom vidí chodící simulátor,tak pro ně ta hra není 😃
Na ně by toho bylo moc 😃
Dnesni hry me prijdou vsechny pomalu stejne, nektere uz od sebe ani nerozeznate. Predevsim to plati o tech mp strileckach jako CoD a Battlefield. Nebo hry od Ubisoftu, ten sice vydava nekolik ruznych serii, ale vsechny se hrajou prakticky stejne. Za to Death Stranding na me pusobi opravdu sveze a zajimave, zrejme to nedokaze oslovit masu, ale uz jen pro tu atmosferu si to koupim. Ta hra bude hrace rozdelovat na dva tabory, jedni (hlavne mainstream) budou nadavat a druzi se zamiluji, opravdu tomu verim.
Hm, vypadá to jako nová forma survival hry nebo walking simulátoru, ale mnohem nudnější. Nějak se dostaň z bodu A do B a neumři při tom.
Nějak nechápu ten hype okolo toho.
Hype určitě jak pro koho, ale pro mě osobně kromě jiného třeba proto, že nikdy není dost promyšlených, dospělých, hardcore sci-fi příběhů (:
Příběh je popravdě jediná věc, ze které mám obavu, Kojima gameplay umí a tam věřím že to bude fungovat i když kdo ví, po takových 30-40 hodinách. Chce to prostě hlavně dost rozdílné prostředí a spoustu udělátek na hraní
Co se příběhu týče, jelikož ho Kojima píše víceméně sám, tak to může dopadnout všelijak stejně jako u MGS série, protože Kojima má tendence sklouzávat k různým magořinám, hloupostem a neuvěřitelnostem a důkazem je toho právě MGS. Dokud s ním psal scénář Tomokazu Fukushima, vše šlapalo a hezky na sebe navazovala, příběh celé série dával smysl ale poté co po trojce odešel, tak se stačí podívat co nastalo, spousta retconů, Meryl a komická postavička, katapulty, ožralý opice a to je jen 4 díl Co teprve PW, GZ a PP, kde konzistence technologie nedávala naprosto žádný smysl v rámci univerza a takový super moderní a pokrokový MG Rex nebo Ray působili jako nějaká amatérská hračka. Stejně tak nekonečné odkládání a omlouvání Big Bosse, ze kterého se nikdy nestal pořádně ten antagonista kterým měl být (a na konci MGS3 i měl důvod být, než se v tom zase začali hrabat) Prostě Kojima potřebuje u psaní dohled, někoho kdo tomu dá jasné mantinely což vlastně zastával Fukushima a má na sérii MGS stejné zásluhy, co se příběhu týče, jako Kojima.
Věřím tedy, že po stránce hratelnosti, detailu, nápadů a režisérského dohledu, netřeba moc pochybovat a příběh, tam malého broučka pochybnosti mám a teď se ukáže-
To je jako u filmů od Davida Lynche. Prostě jsme to nepochopili. Nebo nepochopili režiséra. Nebo to nepochopil režisér…
dvě slova
Hideo Kojima
Jestli je tohle jen první třetina hry, tak to jsem zvědav na ty pozdější šílenosti a hlavně běhání po měsíci.
Podobnost se Zeldou a Mariem je až zarážející, jakoby se Kojima snažil o evoluci plošinovky.
Tak rozhodně to má v sobě víc originality než všechny hry v roce.
No, zajímavé to bez debat je ale uvidíme jak to bude zábavný po takových 30 hodinách I tak ale jasná koupě, jako fanda jeho herní tvorby a hlavně MGS série je to skoro povinnost.
Kojima a jeho perfekcionismus ve sci-fi survival open worldu. Tohle bude neskutečná lahůdka pro hráče, kteří rádi prozkoumávají každý kout, pročítají si každý nalezený dokument a odhalují skryté indicie daného světa. A to vše s českými titulky.
Jako ta vec je uzasne podivna, asi to nebude zadny mainstream, ale ma to atmosferu a fakt se tesim.
Tak to… wow. Vypadá to zajímavě. Ale né moc zábavně.
Určitě jsem si všiml trochu té podobnosti s MGSV.
Co to sakra je ?
Nevím, ale dal bych si ještě, prosím
Trefné. Taky bych si dal