Poslední dobou se se streamovacími službami doslova roztrhl pytel a jak to tak vypadá, tak se vedle Nvidie, Googlu a Microsoftu zařadí i Amazon se svou připravovanou streamovací službou. Společnost se zatím necítí připravena na odhalení jednotlivých funkcionalit a dostupného obsahu, který bude služba nabízet. Jisté však je, že je služba pojmenována Project Tempo a měla by být spuštěna již v letošním roce.
Amazon již na letošní rok chystá své první dvě vysokorozpočtové hry, přičemž tou první je MMORPG New World, který vypadá opravdu zajímavě a pokud si hru předobjednáte, tak se dostanete i do uzavřené betaverze, která se uskuteční koncem tohoto měsíce. Tou druhou je pak střílečka Crucible, která by měla být vydána již v květnu a určitě by se měla na tuto službu podívat.
No však jo….hráči určitě potřebujou 20 různých streamovacích služeb, na každé jiné hry….jako by nestačilo, že jsou rozvětvení už klienti.
ale nic kvalitního furt na ty programy pěkně serou .. pokud pujde i o to…
Ne diky. Mam doma PS4 a PC v pracovne. Oboje napojene pres kabel. Streamuji z PS4 do PC a ze by odezva byla nejak slavna to se rict neda lehoucce to znat je, obcas nejaka ztrata paketu tudiz zasek ci v lepsim pripade rozmazani.
A to je lokalni sit bez ruseni a limitu. Nedovedu si predstavit jak tohle muze fungovat byt na 100/100Mbitu a v datacentru blahove umistenem v Praze. Staci jak funguje a vypada google stadia
Tohle je scifi na dalsich 15-20 let. Max pro casual hrace a ty tuhle sluzbu fakt platit nebudou. Hardcore hraci urcite ne a ten stred si radsi zahraje na tom blbem xboxu/psku za par kacek obcas.
Film a hudba je na streamovani logicka a bozi, ale hry ne tam se neda proste 10vterin bufferovat a vyresit tak lagovani a kolisani kvalitu netu a i tak obcas se proste stane ze ten netflix zakucka
EDIT: Jsem vyvojar mobilnich multiplayer her, takze vim jak zhruba takove sitovani funguje a kdyz se na strane kloienta neporesi predikce a interpolace aby to odolalo lagum a postava se obcas nezasekavala ci nebylo prave opozdene ovladani pri stiku napr chuze do predu tak je to fakt nekonforntni to hrani a spousta hracu takove hry rychle vypina, protos e investuje hodne do predikce a interpolacnich technik na strane klineta. V pripade streamovani obrazu ze serveru je toho skoro nemozne u dnesnich konvecnich her. Fakt me stvou ty firmy s tema stremmovacima hernima platformama.
Takove CS:GO ma na to primo od valve hodne zajimave clanek jak cela tahle technika funguje: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Multiplayer_Networking
A nevsiml bych se ze inovativni valve se hrne do streamovani her ci modernizuje svoje lokalni steam streamovani.