Z oficiálního webu hry:
HANGAR 13 ROZEBÍRÁ PROCES HLEDÁNÍ HLAVNÍHO HRDINY PRO HRU MAFIA: DEFINITIVE EDITION.
Série Mafia by bez Tommyho Angela nebyla tím, čím dnes je. Jakožto hlavní hrdina hry Mafia: The City of Lost Heaven z roku 2002 i chystaného remaku je to naše spojnice se zločineckým podsvětím Ameriky ze 30. let 20. století a je to takový ten sympatický antihrdina, kterého každé mafiánské drama potřebuje. Když studio Hangar 13 začalo pracovat na hře Mafia: Definitive Edition, kvůli rozměrům tohoto projektu muselo najít nové obsazení, které ztvární postavy tohoto nadčasového příběhu o organizovaném zločinu. A v srdci toho všeho je nový Tommy Angelo, se kterým se můžete seznámit v příběhovém traileru „Nové začátky“.
Níže je kompletní seznam herců, kteří ztvární Tommyho Angela ve hře Mafia: Definitive Edition s lokalizovaným dabingem. Andrew Bongiorno, anglický dabér Tommyho, rovněž posloužil jako základ pro Tommyho podobu a motion capture. Všechny podporované jazyky budou mít lokalizované titulky.
Angličtina: Andrew Bongiorno
Francouzština: Alexis Ballesteros
Italština: Valerio Amoruso
Němčina: Marcus Just
Španělština: Richard del Olmo
Ruština: Jurij Titov
Čeština Marek Vašut

HLEDÁNÍ ZCELA NOVÉHO OBSAZENÍ
Pakliže měla hra Mafia: Definitive Edition dostat tu nablýskanou, filmovou prezentaci, kterou si zaslouží, použití původního dabingu hry prostě nebylo možné. „Jelikož Mafia: Definitive Edition je kompletní remake, vybudovali jsme v podstatě všechno od základů,“ říká prezident a ředitel Hangar 13 Haden Blackman, který dohlížel na vývoj hry a rozšíření původního příběhu. „Do toho patří i filmové předěly, které byly přepracovány pomocí špičkové technologie motion capture a modelování výrazů. Jelikož naše filmečky zhusta využívají data z motion capture, bylo nezbytné obstarat hlasové i fyzické výkony. Hledali jsme herce, kteří nejenže zněli jako jejich role, ale navíc tak i vypadali a dokázali ji zahrát nejen v dabingu, ale i v rámci motion capture.
„Rozhodně jsem zkoumala i možnost obsadit původní herce,“ říká produkční Nicole Sandoval z Hangar 13, která měla na starost kompletní nahrávání mocap i dabingu s příběhovým týmem, jenž se staral o filmečky i dialogy. Jenže vrátit původní anglické obsazení prostě nebylo schůdné, nemluvě o tom, že od vydání původního dílu Mafia už navíc uběhlo skoro dvacet let. „Ničí hlas nezůstává stejný, zejména po tak dlouhé době,“ říká Sandoval.
„Haden a Alex [Cox, pomocný ředitel vývoje] a já jsme z toho opravdu chtěli udělat ansámbl,“ říká. „Někdo se může ptát: ‚No, a co takhle ponechat jen Tommyho?‘ Jasně, ale pak vlastně nemáte ansámbl od základů, který jste budovali pro rozšířenou verzi příběhu. A jelikož do toho příběhu investujeme tak moc, je pro nás v Hangar 13 opravdu důležité, abychom kolem příběhu dali dohromady herce, kteří podle nás dokážou postavám nejlépe vdechnout život, kteří budou spolupracovat a budou jako rodina.“
SEZNAMTE SE S NOVÝM TOMMYM ANGELEM
Najít dokonalého Tommyho Angela bylo samozřejmě nejtěžším a nejdůležitějším aspektem, aby přeobsazení hry Mafia: Definitive Edition fungovalo správně. „V mnoha ohledech jsme věděli, že zbytek obsazení musíme složit podle tohoto herce, abychom vyvolali pocit soudržnosti a rodiny,“ říká Blackman. Studio Hangar 13 našlo toho pravého v osobě italsko-amerického herce Andrewa Bongiorna. „Tommy musí být věrohodný jako mafián i jako člen rodiny,“ říká Blackman. „Jelikož ve hře zastupuje hráče, musí dobře fungovat i v tomto ohledu. Chtěli jsme někoho, kdo je občas ctižádostivý – někdo, kým chcete být –, ale kdo by zároveň dokázal předvést svou velmi lidskou slabost. Rovněž musí být schopen znázornit širokou škálu emocí. Když Andrew přišel na konkurz, dokázal tuto škálu poskytnout.“
Sandoval vzpomíná, že Bongiorno byl výrazně pohodový, díky čemuž na počátečním konkurzu vyčníval. „V dalším kole s hercem rádi řešíme různé varianty a dáváme mu komentáře přímo na místě,“ říká. „Tohle režírování přijal velmi dobře; když jsme na něj tlačili, byl ochotný nám vyhovět. A zároveň je plus, že vypadá tak, jak chceme, aby vypadal Tommy. Technologie v roce 2002 samozřejmě neumožňovala zachytit mimickou podobu… ale v případě hry Mafia: Definitive Edition jsme dokázali najít někoho, kdo by zněl a hrál tak, jak jsme chtěli, ale navíc do třetice všeho dobrého i vypadal tak, jak by podle nás vypadal Tommy, kdyby nebyl rozpixelovaný. A to je jedna z velkých výhod, když chceme pro hráče renovovat něco takového: díky technologii dnes můžeme mnohem víc určovat, jak bude postava vypadat.“
Zvláštní bylo, že na jednom aspektu musel Bongiorno opravdu pracovat, aby Tommyho vystihl. „Během přeobsazování jsme si rovněž chtěli najít čas na to, aby naši herci mohli jít na hlasové školení,“ vysvětluje Sandoval. Studio Hangar 13 opět povolalo hlasovou koučku Elizu Jane Schneiderovou, která odvedla spoustu práce na odlišných dialektech New Bordeaux ve hře Mafia III. „Opět jsme ji najali a ona pro nás udělala všechny ty různé zvuky z Chicaga 30. let“ pokračuje Sandoval. „Udělala si velký výzkum, posílala nám videa a vzorky a každý z našich herců s ní mohl soukromě pracovat, aby se ty různé zvuky naučil.“
„Opravdu jsme chtěli mít jistotu, že se lidé v této verzi dočkají autentického pojetí Chicaga 30. let 20. století [skutečné inspirace pro Lost Heaven]. Není to New York, je to Chicago – a spousta lidí, když si představí gangstery ze 30. let, pomyslí na klasické gangstery z New Yorku. Mezi zvuky Chicaga a New Yorku jsou výrazné rozdíly, přičemž ten největší je hláska „R“. Takže v New Yorku by slovo auto vyslovili jako „caw“, kdežto v Chicagu je to „car“ s ostrým „R“. Chtěla jsem si pořídit tričko s nápisem „Přestaňte vynechávat R!“ směje se Sandoval. „Na tomhle jsme kvůli hře pracovali opravdu usilovně, abychom přidali trochu víc autentičnosti.“
TEN PRAVÝ
Vynechané R stranou, Bongiorno se ukázal být dokonalým hercem pro dvojakou povahu Tommyho Angela jakožto upřímného, tvrdě pracujícího taxikáře, ze kterého se stal zásadový voják mafie. „Když jsme obsazovali Tommyho, chtěli jsme samozřejmě někoho, kdo vyvolává dojem, že se s ním lidi dokážou ztotožnit,“ říká Sandoval. „Musel dokázat předvést dvě různé stránky Tommyho, přičemž jedna je člen rodiny, který miluje svou manželku a dítě, a tou druhou stránkou Tommyho je mafián, který se stane naším hrdinou. Musí mít ten hrdinský rys, aby byl tím člověkem, kterým se chcete stát – chcete za něj hrát, chcete vidět, jak uspěje – a zároveň se s ním můžete ztotožnit i po té rodinné stránce. Potřebovali jsme někoho, kdo dokáže tyto dvě stránky Tommyho spojit.“ Bongiorno tomu odpovídal a v roli Tommyho Angela podal výkon, který hráče určitě uchvátí, až Mafia: Definitive Edition letos vyjde. „Andrew odvedl úžasnou práci a já už se vážně těším, až se fanoušci seznámí s jeho Tommym Angelem,“ říká Sandoval.
Pro Hangar 13 je důležitá i lokalizace a každý dabingový jazyk hry Mafia: Definitive Edition prošel vlastním castingovým procesem, jenž vyhodnotil, kteří herci nejlépe ztvární tento ansámbl postav ze 30. let. Například pro českou lokalizaci se podařilo zajistit většinu českých dabérů z původní hry, včetně Marka Vašuta, který si zopakuje roli Tommyho Angela – což jistě potěší fanoušky jeho původního výkonu.
Tommy Angelo je samozřejmě jen jedna část mozaiky mafiánů, kteří tvoří příběh hry Mafia: Definitive Edition – a my vám brzy přineseme další informace o vedlejších hercích, kteří pomáhali vdechnout život Tommyho příběhu. Počkejte si.
Za upozornění děkujeme komunitě M2Edit.
Hra vychází 28. srpna pro PC, PS4 a X1 s českým dabingem i titulky. Objednat si ji můžete na Xzone.
https://www.reddit.com/r/MafiaTheGame/comments/hik31a/mafia_definitive_edition_official_playstation/
Informace ohledně Mafia:DefinitiveEdition, které byly zveřejěny v oficiálním UK Playstation magazínu:
[1]
Původní Mafii (tehdy v roce 2002) prý vytvořilo studio Hangar 13.
[2]
Tommyho přítelkyně se jmenuje Maggie.
[3]
Hra neobsahuje multiplayer.
[4]
Přístup Hangar 13 k remaku je „vše zvětšit, rozšířit a vylepšit“.
[5]
V původní Mafii prý během pojížděk po městě nic nehrálo (prý to bylo „completely silent“).
[6]
Mise „Sára“ je nyní delší než v originálu a bitka s chuligány je vyřešena jako „filmová rváčská sekvence“ (cinematic melee encounter).
[7]
Střelecký systém je evolucí systému, který byl použit v Mafii III.
[8]
Střelecký systém v původní hře byl prý nejapně vtipný („comical“).
[9]
Hra je primárně vyvíjena pro konzole („console first“) a je koncipována tak, aby oslovila novou část hráčské obce.
[10]
Výchozí (doporučený) jízdní model je arkádový.
[11]
Je možno si dodatečně zvolit simulační jízdní model a eventuálně k němu zvolit ještě další úpravy, jako manuální řazení anebo „řízení spotřeby paliva“ (POZNÁMKA: asi možnost, že automobilům může dojít palivo???)
[12]
Nabídka vozidel byla mírně rozšířena (nové modely, nové variace, užitkové vozy atd).
[13]
Ve hře jsou nově motockyly.
[14]
V jedné z misí musí Tommy na motocyklu pronásledovat nepřátele kteří jedou v automobilu; nepřátelé na Tommyho za jízdy střílejí z Thompsonů a on musí na motocyklu jet tak, aby jej nezasáhla střelba.
[15]
Závodní mise byla přepracována tak, aby byla hratelnější, ale aby si stále udržela ducha automobilových závodů 30tých let.
[16]
Vzorem pro nové pojetí závodní mise je scéna se závody sci-fi kluzáků z filmu „Star Wars: Episode I The Phantom Menace“.
[17]
Některé mise se nyní odehrávají v jiných částech dne (ráno, poledne, večer atd.) než původně.
[18]
Většina misí již nebude mít narativní strukturu „Začátek v Salieriho baru —> mise —> Konec v Salieriho baru“.
[19]
Hra je nyní postavena tak, aby byl více hmatatelný tok času a vliv uplynulých událostí.
[20]
Nyní je možno interagovat s ostatními příběhovými postavami; postavy poskytují své komentáře a poznámky k aktuálnímu dění, potažmo mohou vyprávět své příběhy.
[21]
Hra má kompletně nový, orchestrem nahraný soundtrack, který je 3x delší než je soundtrack původní hry.
[22]
V remaku zůstala z původního soundtracku ikonická úvodní melodie.
[23]
Tommyho přítelkyně nedostala v původní hře příliš mnoho prostoru; v remaku tak má nyní mnohem více prostoru.
[24]
Jeden z cílů nového pojetí Tommyho přítelkyně je to, aby si vůči ní hráč vypěstoval určité emoce a tím aby lépe pochopil Tommyho motivace k jeho příběhovým rozhodnutím.
[25]
Každá mise hry má unikátní pojetí; mise jsou vesměs pojaty tak, aby představovaly „větší, lepší verzi originálu“.
[26]
V původní verzi hry prý byla mise, která se týkala baseballu (POZNÁMKA: To vzali kde???); tato mise byla přepracována a rozšířena tak, aby byla atmosferičtější a aby se v ní o chystaném velkém zápase daly například dočíst detaily v novinách nebo dozvědět střípky z rádia.
[27]
Nová verze hry má oproti té původní mohem větší dohled a nepotřebuje žádné schovávání vzdálené gemoetrie do mlhy.
[28]
Mise „Výlet do přírody“ má nyní hororový nádech a nepřátelé na Tommyho vyskakují z oken a ze všech stran; to má představovat oproti originálu výrazný posun ohledně atmosféričnosti a pojetí mise, aniž by tím utrpěl koncept této mise při porovnání s originálem.
Hodně zajímavé. Něco fajn, něco mi nahání prisernou hrůzu… Hlavně to jak chcou všechno zvětšit a vylepšit… Díky tomu je Mafie 3 taková hovadina….
Dost mě zklamala i ta hudba… V původním soundtracku je víc skvělých skladeb než jen ta úvodní.
Navíc nový soundtrack skládá naprostý blb co udělal nevýrazný do Mafie 3 a na svým Twitteru se jmenuje Black lives Matter xD takže to bude fakt paráda.
Najhoršie z toho celého je popis misie Výlet do prírody.Totálne nepochopenie zo strany autorov novej verzie.
Co to je za nesmysly? Že původní Mafii vytvářel Hangar 13? Že ve městě nehrála žádná hudba? A to s těmi závody ala Star Wars nebo uhýbání střelám na motorce při honičkách vypadá ve spojení s Mafií dost podivně. Nepřátelé vyskakující z oken, to se z Mafie stává Resident Evil 4? Mise o baseballu? A ten soundtrack ani nebudu komentovat. Soundtrack z původní hry mám radši než z druhého dílu a to doslova každou skladbu. Začínám se docela bát, co z toho nakonec vyleze.
Očekával jsem, že nahrají „generický“ dabing s běžnými „tuctovými“ herci jako je např.i B. Tůma, J. Maxián, F. Švarc atd. Tuctovými nechápejte jako špatnými, ale zkrátka oposlouchanými, jelikož účinkují … skoro ve všem. A že se na nějaké herecké „eso“ vykašlou. Když jsem viděl komentáře fanoušků, kteří vyhrožovali, že hru bez původních předních hlasů nepořídí, neměl jsem z toho dobrý pocit. Teď vidím že minálně Tom/Paulie a nejspíš i Sam budou mít původní hlasy, jsem si jist, že minimálně po příběhové stránce nebudeme zklamaní a doufám, že se hra povede a do budoucna dostaneme čtvrtý díl z podobné doby a opět v plné lokalizaci. Ještě by mohli představit sběratelskou edici :-).
Myslím že pokud Mafia bude úspěšná, jakože určitě bude, protože už teď víme že je to skvělá hra, tak by jsme se mohli dočkat 4. dílu kterej by jedničku připomínal. Jde totiž vidět že po třetím díle, kterej hráči nepřijali zrovna s otevřenou náručí, se snaží napravit reputaci a dát nám to co chceme.
Jen doufam, ze co nevidet ukazi nejaky gameplay, jsem na to uz hrozne nadrzenej
Tak to nedoufáš sám.
Jak tak slyším a čtu, tak za mě velká spokojenost s mafií. Snad to tedy dobře dopadne.
Ja len dúfam že tam bude dost nového príbehu a tý misie co už byli budú spravené ináč,no a toto je též skvelá správa bráška sme v cajku máme Vašuta bejbeeee ouujeee!!!

Lidi pokud se bojíte změny v hlasech dabérů po těch letech, tak zrovna herci jsou v tomto ohledu dost vytrénováni, aby uměli měnit svůj hlas pro postavu. Nezapomeňte, že takový Vlastimil Zavřel dabuje Homera Simpsona už asi 18 let a rozdílu v hlase při dabingu jsem si nevšiml
Jinak za mě úžasná zpráva. Na duo Vašut + Rychlý se neskutečně těším!
Tak to je nejlepsi zprava za tento rok.
Sen se stava slutecnosti. Doufam, ze to neposerou.
Já sem původní Mafii nehrál, takže si to dám v angličtině.
Jak to souvisí?
Preferuji ve hrách anglický dabing.
Ale jednička má i anglickej dabing, ne? Jestli ne, tak se omlouvám, moje blbost
.
Proč takový negace ? to jako skoro každej pc hráč má v hlavě nas*áno ? proberte se idioti a buďtě šťasný že máme konečně co chceme !!!
Jaké negace a z jakého důvodu se otíráš o PC hráče, konzolisto, co má v hlavě nas*áno? (abych se vyjadřoval jako ty)
A on je tu snad někdo neštastný, že Marek Vašut bude dabovat? Vždyť tu všichni jásají.
Já Vašuta rád nemám nebo zní jako robot a jede podle scénáře do posledního detailu. Když mluví, tak mi připomíná školáčka co se naučil řeč nazpaměť a vůbec neví o čem mluví. Absolutně žádné emoce a nejhorší snad herec, ale přeju Vám to když Vám to nevadí
Fajn, to beru, ale teď si první kdo tu vyjádřil nespokojenost.
Nikdo nedokáže uspokojit všechny, takže určitě jsou lidi, kteří Vašuta v téhle roli nemusí, ale já si tam zkrátka nedovedu představit nikoho jinýho. Podle mě se dobře držel své postavy. Tom není tak hlučný nebo tak „aktivní“ jako Paulie a často si udžuje svůj klid, ale když se třeba směje nebo je naštvaný, Vašut ty emoce dokáže zahrát. Nebudu říkat, že ze mě částečně nemluví nostalgie, ale zkrátka nemám u něj co vytknout. To spíš třeba Sam mi přišel poněkud bez života, ale taky v té hře dostal méně prostoru. Až na konci se trochu víc projevil.
Jo z té Mafie to beru! Já to bral teď všeobecně co se týče toho herce. V Mafii to může být ok, hlavně když jsou na něj lidi zvyklí
Jo, takhle.
Tak to nemůžu soudit, teď si honem žádný film, kde hraje/dabuje nevybavuju. 
Vidíš?
Možná právě i proto 
Možná, že jo, hele.
Český filmy jsou docela mimo mě, proto si ho více pamatuju v amerických filmech, ale to byly jen štěky. 
Jooooooooooooooooo !!!!! po pár letech ta nejlepší zpráva z videoher !!! já nevím co mám dělat todle je boží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! děkuji !!!!!!!
hlavně se nepos*at
We’re not worthy. Mám radost
Podle mě Marek Vašut bude znít podobně, otázka co Petr Rychlý, jestli bude Paulie stejně ztřeštěný… O Samovi ani jsem neslyšel ani slovo.
Tak snad to stihnou do konce srpna a nebudou odklady.
Těším se na Ra-Ra-Ra-Ralpha Ko-ko-koktavého.
jenze ted musi vsechno ladit s dobou takze nebude koktat ale bude to transka
Skvělá správa mooooc se těším jen doufám že datum vydání platí