V roce 2018 společnost Epic Games vypnula servery pro MOBA titul Paragon s tím, že následně volně ke stažení vydala i assety ze hry, které mohl kdokoliv využít ve svém videoherním projektu.
Těchto assetů se následně chopilo Omega Studios, které s jejich pomocí začalo tvořit 3D akční MOBU – Predecessor, jenž je takovou oživenou verzí právě zmíněného Paragonu, kdy díky Unreal Enginu vypadá skutečně k světu.
Ve hře tak již po vzoru ostatních titulů z tohoto subžánru budou proti sobě bojovat dva týmy, složené z unikátních dostupných hrdinů, kde každý z nich oplývá speciálními schopnostmi. Tyto hrdinové pak operují s rozličnými elementy (hmota, duše a prázdnota), jenž zde zastupují v podstatě takové herní role (útočník, tank a podpora).
Titul se 10. července ocitne v uzavřené alfě, do níž se můžete příhlásit zde. Plného vydání by se následně měli dočkat hráči na PC. Podle zájmu však není vyloučené, že se ho dočkají i jiné platformy (minimálně PlayStation je v možnostech).
Na tohle čekám do tý doby co zrušili Paragon, neskutečná hra, i když ke konci vývojáři něudělali zrovna nejlepší rozhodnutí, furt to bylo něco speciálního, nebýt podělanýho Fortnitu, mohlo to bejt jinde, tohle je moc dobrá zpráva.
Rozhodně lepší jak Smite, jenom poslední rozhodnutí, nová mapa a karty, zrychlení hratelnosti mi neseděli. Uvidíme jak tohle dopadne.