THQ Nordic nedávno oznámilo, že na předělávce prvního dílu kultovní RPG série Gothic bude pracovat španělské studio Alkimia Interactive.
Pár dní po tomto oznámení došlo na oficiální spuštění stránky hry na Steamu, kterou můžete navštívit na tomto odkazu.
Ta prozatím nabízí základní popis hry a velice strohé minimální požadavky, z nichž zjišťujeme, že bude potřeba alespoň 8 GB RAM a 30 GB místa na disku.
Navíc se zde nalézá i pětice obrázků ze hry (naleznete je v náhledu), která by mohla nejednoho fanouška potěšit, jelikož působí správně depresivně a daleko více věrněji původnímu dílu, než jak tomu bylo v případě hratelného teaseru.
Kromě toho nám byl nabídnut pohled na novou podobu Mrchožrouta.
Datum vydání je ovšem stále ve hvězdách.
Z pohledu platforem se nicméně mohou těšit majitelé PC i PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.
Podle neoficiální informace od THQ vývojáře by měl být finální produkt spíše REMAKE Gothicu, nikoliv reimaginace, kterou předvedl PlayableTeaser.
https://steamcommunity.com/app/1297900/discussions/0/4917340730757217324/#c4917340730757557799
Pokud je toto pravda a výsledek by byl něco ve stylu Final Fantasy VII Remake (tzn. s respektem k originálu, ale s určitou modernizací), pak by byl výsledek skvělý.
Pokud je tím myšleno něco na způsob Mafia DE (pokroucení původního díla a nerespektování originálu), pak výsledek nebude skvělý.
Uvidíme z trailerů a z gameplay videí, až budou k dispozici.
Jo, jestli se tohle povede, tak to budu velmi šťastný. Jsou to už célé věky a mnoho herních sestav, co jsem to prvně lupl do svého pc.
Gothic je s Warcraftem jedna z prvních mojich srdcovek.
Gothic bylo moje první RPG, které mě uvrhlo do hraní příběhových her a jednička zůstane navždy srdcovka, kterou můžu hrát kdykoliv. Tu ukázku remaku jsem hrál, nevypadalo to špatně, soubojový systém zvláštní, ale určitě počkám na finální verzi a držím palce, ať to vyjde.
Jo tak k tomuhle jsem se nikdy nedostal
Tak snad teď.
protože jsi moc mladý !!
No, uvidíme. Doufám, že se budou snažit co nejvíc držet originálu. A co se týče soubojovýho systému, tak tam jsem hodně zvědav, jak ho nakonec udělají. Jako ovládání meče na šipkách místo obyčejného klikání na myš bylo/je prostě super.
Jedničku i dvojku jsem dohrál celé bez použití myši a spoustu lidí se diví, jak je to vůbec možný
A doufám, že ten souboják zůstane věrný alespoň ve zdokonalování, kdy ses musel postupně se zbraněma naučit zacházet a učil se nový švihy a rychlost máchání.
Jo, je pravda, že si nepamatuju žádnou jinou hru u které to šlo. Teda krom úplného retra.
Ale jinak jak říkáš, nějaký postupný zdokonalování by bylo fajn.
Ten soubojový systém funguje v původní hře, ale v dnešní době by asi moc neobstál. To by museli nepřátelům nechat jejich prkenný pohyb, kdy se po provedení animace skoro vteřinu vlastně vůbec nehýbou atp.
Jinak taky doufám, že se budou co nejvíc držet originálu, ale nějaké změny určitě budou.
To je jasný, už takhle Gothic odrazuje některé nové hráče právě kvůli ovládání, ačkoliv se to dá na klávesnici v pohodě dohrát i dneska. Ale doufám v akčnější soubojový systém, hlavně když už opustili ten For Honor souboják z dema.
Snad to neprojde “konzolofikací“ a nedopadne to jak hloupá Mafia: Degradačni edice…