Hra F1 2021 od britského studia Codemasters, které nově patří společnosti EA, vyšla už letos v červenci a z naší recenze si odnesla pěkných 8 bodů z 10. Vývojáři už tehdy slíbili, že do hry později přidají nový obsah v podobě dalších tří okruhů a aktuální sezóny F2. Nyní jsme se prostřednictvím nového traileru dozvěděli podrobnosti.
Studio Codemasters fanoušky mile překvapilo a oznámilo, že nový obsah do hry dorazil už dnes. Hráči si ode dneška mohou vyzkoušet okruh Portimao v Portugalsku a nově je také k dispozici Safety Car od Aston Martinu, který letos vídáme i v reálné F1.
Zbytek slibovaného obsahu dorazí v průběhu letošního roku. V říjnu se můžeme těšit na nové zbarvení a italský okruh Imola. V listopadu nás pak čeká aktuální sezóna F2 a trať Jeddah v Saúdské Arábii.
F1 2021 je dostupná na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series.
Zakoupit si ji můžete v obchodě Xzone.
🇵🇹 Strap yourselves in! Patch 1.10, which includes Portimao, the Aston Martin Safety Car, performance update and more, is now live on #F12021game on ALL PLATFORMS
Read the patch notes: https://t.co/MNSsCPtBuY
Explore everything you can play today: https://t.co/BEEEKqDoN6 pic.twitter.com/i89vdXjKji
— Formula 1® Game (@Formula1game) September 13, 2021
Mám aktualizováno na 1 10 ale jezdi safety stále Mercedes.
Aston Martin nenahradil Mercedes všude. Fungují oba dva a sice podle toho na jaké trati byl reálně. Jestli si to dobře pamatuju, tak Aston Martin byl v Bahrajnu, Monaku, Francii, Británii a Nizozemsku. Zbytek Mercedes.
Aston Martin jezdí pouze na násedujících tratích: Bahrain, Monaco, Canada, France, Great Britain, Netherlands, Singapore, Russia, Japan, Australia, Saudi Arabia (when added in game), Abu Dhabi
Kazdopadne me zajima, jestli ty liny vemena pridaj i turecko.
Nepřidají, protože Turecko nebylo původně v F1 kalendáři vůbec plánované.
Jak psal maryunder, Turecko do F1 2021 nepřidají, protože se Codemasters drží prvního oficiálního kalendáře, stejně jako loni u F1 2020. A tam Turecko nebylo.
To původně mělo letos nahradit Kanadu, pak bylo zrušeno kvůli Covidu a pak zase vráceno jako náhrada Singapuru. Dokud nebude standardní trati v kalendáři, nedočkáme se jí ani příští rok. Nezbývá, než si ji zajezdit v jiných hrách. Viz můj článek https://www.zing.cz/platforma/pc/96210920/chybejici-trate-v-f1-2020/
Ja vim, jen jsem je chtel trochu „pohejtit“, protoze je fakt nemam rad za to, jak jsou hrozne liny. Oni uz tu trat maji hotovou z let 2010 a 2011, ale stejne to nepridaj Ja uz hraju jen assetto corsa a tam je na istanbul park mod.
Nejde o lenost. Modelování nové tratě včetně cest pro AI a nastavení kamer je práce na půl roku minimálně. Tudíž to stojí docela dost peněz. Proto plány se musí dělat co nejdříve a proto to všedělají podle prvního oficiálního kalendáře. Turecko bylo loni anomálie a nečekalo se, že se někdy zopakuje. Ale má se letos opakovat. Tudíž možná už na Turecku pracují do zásoby, kdyby se objevilo přístí rok v oficiálním kalendáři. Ale to jde teď těžko odhadnout. Rozhodně ho nevydají letos, protože se to tak jako tak nestihne. Ostatně sám jste kritizoval drobné ochylky u Zandvoort, který je laser scanned. V případě Turecka nemohou teď nic scanovat a musli by to modelovat celé ručně znova. Starý model z roku 2009 použitý v F1 2010 a F1 2011 již nelze nějak zrecyklovat.
Neví někdo, jestli bude F1 2021 v EA Play? 2020 a 2019 tam už je.
No samozřejmě, že nejspíš bude. Ale až ta hra nebude novinka, takže hádám, že to bude chvilku před tím, než vyjde F1 22, nebo až vyjde F1 22.
Dotaz: je tam okruh Circuit Zandvoort? Předpokládám, že ne, když se tam jelo letos v F1 po 37 letech… Díky za info.
již byl ve F1 2020
Díky za info a za mínus k otázce Jako kdyby mi na tom záleželo. LOL.
Bohuzel jak je u codemasters zvykem, ta trat ma v jejich podani zprznenou 13. zatacku.
V čem je zprzněná? Krom chybějícího retardéru v zatáčce 14 osobně nevidím moc rozdílu oproti realitě: https://www.youtube.com/watch?v=LD8GWchP4c8
V tom videu jsou ty zatacky nejak divne ocislovany. Kazdopadne podle toho videa je to zatacka 12. V realu je mnohem vic klopena.
Číslování je podle oficiálního číslovaní majitele tratě (a je tak i na Wikipedia).
Jelikož se jedná o jedinou laserem scanovanou trať ve hře, tak bych řekl, že klopení je v pořádku a nahrávka z reálu je lehce zavádějící kvůli sférického zkreslení čočky kamery.
Marek má pravdu, na to jak všechny tratě v té hře jsou někdy divně udělané, tak Zandvoort je jediný dělaný laserem.
Vim, ze to bylo udajne delany laserem, ale furt mi to nesedi. Vsak i ty obrubniky jsou nekde jiny.
Použil se pouze scan asfaltu. Mám pocit, že scan probíhal v době, kdy se ještě stavělo a tudíž na mnoha místěch retardéry nebyly ve formě, jak je vidíme dneska v závodě.
Bohužel Codemasters se obecně k aktualizaci již hotových tratí moc nemá. Po velké kritice Lando Norrise opravili do F1 2020 sklon zatáčky 14 na španělském okruhu v Katalánsku (viz můj článek https://www.zing.cz/novinky/96137685/piloti-ovlivnili-hru-f1-2020/ ). To není nějaké ovlivnění EA. Tohle Codemasters dělají bohužel dlouhodobě.
Performance update byl potřeba…na 3070 to místy škubalo…
Yay! Za chvilku zacnu stahovat. Nechci být nevděčný, ale doufal jsem, ze Imola bude první (byla to i drivejsi GP). Nevadí, jde se zkoušet. Asi je součástí i novy Podium pass, tak snad bude lepší než ten první, který jsem ani nedohrál, jak tam nebylo nic zajímavého.
No mě teda dost zaskočilo že přidali zatím jen Portimao. Čekal jsem že dají rovnou i Imolu a Jeddah. Ale jak začali na twitteru teasovat, tak jsem se přesně bál toho že to bude jen Portimao… No a zklamání je pro mě že sezona F2 bude až v listopadu. Přitom u F2 nedošlo k žádný změně vozu jako takovýho, takže jde „jen“ o skiny týmů, pilotů atp.
Jinak je ale Portimao super a jsem rád že když už to je jak to je, tak že je první. Imolu znám jak svý boty z jiných her, Portimao jen z Project Cars serie. Druhej bych bral Jeddah, ale tam chápu proč je jako třetí.
Jelikož na Jeddah se pojede v prosinci a stále není hotový, tak se spíše divím, že ho dají do hry tak brzy. Přidání Imoly o měsíc později je spíše z marketingových důvodu, aby se po přidání každé trati o hře více mluvilo a tudíž se zvýšila šance na prodej dalších kopií.