Chystané velké rozšíření pro Final Fantasy XIV Online s názvem Endwalker se už poměrně rychle blíží, tudíž tvůrci své fanoušky chtějí seznámit s různými změnami, které se s ním chystají.
Kromě dodatečného příběhového obsahu, zvýšení maximálního levelu a nových dungeonů či raidu se totiž dočkáme také poměrně velkých úprav v dalších aspektech, kdy třeba změnami projdou i aktuální herní povolání a bojový systém.
Na tyto změny se zaměřil speciální vývojářský stream, který můžete zhlédnout níže.
Ale vzhledem k jeho délce je jasné, že to není úplně ideální volbou, pročež si o nejdůležitějších změnách můžete přečíst v tomto příspěvku na Redditu. Kromě toho je možné zhlédnout zkrácené speciální video, jenž naleznete v náhledu či zde.
Úpravy se pohybují od menších po větší, kdy třeba Scholar nabídne novou schopnost pro rychlejší běh (jeho i ostatních členů skupiny), Machinists využije brokovnici pro AoE poškození a Summoner byl významně přepracován, aby mohl vyvolávat tzv. Primals (Garudu, Titana a Ifrit).
Expanze vyjde 23. listopadu na PC, PlayStation 4 a PlayStation 5.
jsem zvedavy na sebe, jak se naucim a preucim jednotlive joby ale to se nejak podda. spis se vic tesim na ten Island Sanctuary, i kdyz nemam prehled v jakym patchi by to melo vyjit.
Pokud se nepletu, tak Island Sanctuary by mělo být dostupné společně při vydání Endwalker.
Ta grafika je otřesná, to vypadá jak 15 let stará hra (většina zón vypadá hůře než ve wow vanilla) a ani z poloviny nadabované postavy to nemá, takže custcény vypadají divně. Měli by zapracovat na tom, když už teď mají peněz dost oproti dřívějšku. Hra měla výročí a jediné, co tam bylo, byla děkovná cutscéna od vývojáře. Jako obsahu to má hodně, ale ještě aby nn, když ta hra je stará cca 10 let. Pochválit mohu ale příběh, ten je o dost lepší než ve wowku. Ve wowku jeden datadisk bojuje aliance proti hordě, v dalším datadisku se udobří a bojijí proti legii a old gods/ voidům a tak je to furt dokola teď od legionu pořád všude cpou Sylvanas.