Cyberpunk 2077 brzy oslaví roční výročí od spuštění. Hra je momentálně na Steamu ve slevě, díky které která se hra posunula na první místo žebříčku nejprodávanějších her. Akční RPG od CD Projekt Red je momentálně ve slevě 50 %, takže mnoho hráčů využilo příležitosti a pořídilo si hru za necelých třicet dolarů.
Kromě prodejních úspěchů se jí však začalo dařit i na poli reakcí od hráčů. S nárůstem hráčů totiž začaly růst i recenze, možná trochu překvapivě se jedná o velmi pozitivní reakce. Všechny sesbíraná recenze dávaly dohromady status: „Spíše kladné“, skoro 23 tisíc nových recenzí už ho mění na „velmi pozitivní“.
CD Projekt Red sice již vydali několik aktualizací pro Cyberpunk 2077, ale hra má stále daleko k ideálnímu hernímu zážitku, protože je stále třeba opravit mnoho bugů, pádů a technických problémů. Je však nutné přiznat, že situace byla mnohem horší u konzolových verzí hry, PC hráči z toho vyšli ještě relativně dobře.
Situace na konzolích byla tak kritická, že během Black Friday se hra objevila v americkém obchodu Target v obrovské slevě – za 10 dolarů.
Nedávno jsme vás ale informovali o tom, že CD Projekt věří, že Cyberpunk 2077 bude v budoucnu skvělou hrou. Většina aktualizací, oprav a nový obsah v měla sice dorazit v průběhu tohoto roku, ale vše se nakonec přesunulo na nespecifikované datum příštího roku.
Každý ví, jak to na steamu chodí, špatně recenze a komentáře jsou odstraněny
10 hra to nebyla a už nebude . Čert vem sliby a lži vývojářů . Vždyť nakonec ta hra fungovala jen jako příběhové mise jinak to byl odpad ….
Vtipný jak je čím dál tím větší hloupost kupovat hry za plnou cenu
Mne zasa smutne ze robia testerov z hracov a obycajnych ludi ktori za to musia este platit aby im to testovali…
ti co si předobjednají hry jsou zaručeně testeři … xD
nejlepší je, když mají díky gold edici předběžný přístup ale ve skutečnosti to je beta test xDDD pak za týden vyjde patch a oni si to ani neuvědomí… xD
Tohle je ale díky tomu co se zmiňuje na Tartaru ve videu jenž má odkaz kousek níž (post od 1234) dnes je velká možnost digitální distribuce patchů a updatů proto vychází ty hry ve stavu v jakým vycházejí s tím že obdržujeme plno slibů že se to opraví… Je pravda, že tato distribuce před lety neměla takové možnosti a ti vývojáři se tudíž museli opravdu snažit hru vyladit co nejvíce to šlo…
Teď všichni co se pohybovali okolo gamingu aspoň v letech 90 – 2005 řekněme jen pro příklad…
Ať jste byli v té době hráči na PC, PS2, starém Xboxu schválně vycházeli hry v rozpracované podobě jako se děje dnes? Podle mé paměti NE.
Hry na kterých si studio nedalo záležet byli odpískané a ještě aspoň jednu si možná pamatuju na, které bylo vidět že péče neexistovala.
Tak ale pozitivní recenze teď přibyly u všech her kvůli odznakům… Jinak se CP se za rok prakticky nijak nezměnil, přidali asi 3 skiny a zvětšili radius, ve kterém se spawnuje policie. Spousta věcí, co slibovali, tam prostě není.
Je to smutny. https://www.youtube.com/watch?v=7Gh9TdBd0WA&t=48s
Kam se poděly Standardy Hráčů Videoher?
umřely spolu s hráči a herním průmyslem
dnes hrajou hry jen lidi co neviděly kvalitní hru ani z dálky
cyberbug 77 měla být nadčasová moderní hra ale je pravím opakem ale to nikdo nevidí a je z toho modla která určuje kvalitu her
ale napadlo někoho srovnat herní prvky z openworld městkých her a hru ohodnotit podle toho
mám pro vás bojoví úkol
srovnejte tyto hry
mafie, watch doks, saints row, gta 4, gta 5, red dead redemption 2
svět, chování npc, strělba, jízdní model, textury, efekty, atmosféra hry (to asi ani nevíte co je)
a mnoho dalších aspektů her a pak se uvidí jak je na tom ta moderní blbost co nic neumí
na následné komenty nebudu odpovídat
pokud někdo dá palec dolů tak ad napíše proč (to bych chtěl asi moc)
Tady mohu jen říct, že originál Mafia 1 od DV byla skutečně řekl bych revoluční na svou dobu díky chování NPC… když sáhnu velice hluboko do paměti, tak si vzpomínám jak sem na hodně misích vyhořel protože NPC nepřátel měnila své pozice a rozhodně se neopakovala naopak se chováním přizpůsobovala pohybu hráče a tudíž NEŠLO „campování“ na místě a čekat až dané NPC opět přijde na svou předchozí pozici aby jste jej snáze zabili.
Což myslím vysvětluje komplet téma chování NPC u všech zmíněných her.
Kdybych se měl vyjádřit k Cyberpunku ohledně NPC tak je to hrůza a děs.
Teď jen vyzdvihnu slib tvůrců jenž zněl: „Každé NPC bude mít v tomto světě své unikátní chování“
Za mě osobně ta NPC na chodníku je jak vystřižená davová scéna z filmu Krokodýl Dundee kde hlavní postava prvně navštívila New York…
Teď se ptám… Je opravdu tak drahé nechat si udělat nějaké záběry na Motion Capu?
Navíc pokud vím tak Česko má tuto technologii nejlépe zmáklou a Polsko tak daleko od nás přec není… tam by se dalo tak luxusně vyřádit s chováním postav za různých situací na nesčetné množství… a vypadalo by to v té hře o tolik uvěřitelněji a živěji…
No to bych úplně netvrdil , že motion capture má nejvíce zmaklou Česko , tady stále udává směr v animacích NG s R*. Někde jsem četl , že chtěli v CD RED udělat algoritmus, který by se o ty rutiny NPC staral a aby to nemuseli všechno ručně mapovat jako KDC nebo RDR2, ale očividně se jim to nepovedlo.
Mě jde o to že i kdyby se rozhodli jít touhle cestou furt by to působilo lépe než to co se tam děje teď v té hře.
Možná chtěli ,ale nakonec ve hře není stejně jako tři čtvrtiny z toho co CDPR nasliboval.
Cyberpunk2077 ve stávající podobě je Mafia v kartónovém openworldu …
Jediné „dobré“ hry/serie jsou mafie, gta 4, gta 5 a red dead redemption 2
ty další dvě jsou stejný odpad jako 77
Hru jménem Watch Doks neznám, ale znám Watch Dogs od Ubisoftu. To je z mého pohledu (hlavně poslední díl) hra rozhodně horší než CP2077. Takže o nějakých standardech bych zrovna u téhle Ubislátaniny pomlčel. Saints Row sem nikdy nehrál, nebudu hodnotit. U ostatních to nemá cenu zmiňovat, to jsou zrovna pecky.
Není pravda. Hrál jsem hned od vydání na series x a kromě pár pádů na plochu a nějakých těch grafických bugů co jsou v každé hře jsem se luxusně bavil. Ten kdo nedohrál příběh ví hovno. Já udělal i vedlejšáky především ty větší jsou taky super. Jo atmosféra pro mě jako milovníka deus ex naprosto skvělá. Takže asi tak.
Lidi maji evidentne hodne spatnou pamet a zapomeli na vysechny ty lzi jeste par dni pred vydanim co vsechno v Night City jde delat. Vypichnu asi tu nejzasadnejsi vec ve ktere celou dobu lhali… a to, ze pribeh se bude vyvijet nekolika smery na zaklade vasich rozhodnuti. Proto byla tolik zminovana znovuhratelnost, protoze kazdy pruchod muze byt jiny. Realita? I kdyz hru projdete 50x tak bude porad stejna. Tech par rozhodnuti, ktere ve hre jsou nemaji na vyvoj hry absolutne zadny vliv. A tak bych mohl jeste dlouho pokracovat. Pak se lidi divi, ze cely herni prumysl smeruje ke dnu, kdyz se nechaji ovlivnovat libivymi marketingovymi zvasty.
Chceš moralizovat a prezentovat svá hodnocení? Tak přestaň dělat ostudu češtině a nauč se psát.
Nedočetl jsem to – názor člověka co neumí psát má předpoklady k tomu být špatným názorem
A podle me clovek, ktery soudi na zaklade predsudku je peknej curak. Takze asi tak.
jsem dyslektik a dysgrafik
Josefe, vždyť ani vy to nemáte bez chyby. 😉
Proti tomuto videu nelze nic namítat rozhodně by si ho každý měl skouknout.
Presne. Kazdej, kdo hraje hry by to mel videt.
Já myslím že recenze na PC byly vždy převážně dobré ne? Tam to šlapalo jak mělo. Pořídil jsem si i preview verzi pro PS4 abych se kouknul jestli je to tak špatný jak lidi dělali a celkem to šlo až na to doskakování textur a modelů. Ale už si to tam nezahraju protože po posledním updatu toho krámu mě to nechce nechat hrát nepatchované hry takže už tak pro mě zbytečná věc je teď doslova k ničemu – už ani na chatu se nehodí. Nejspíš to má co dělat s tou dírou za 10 000 dolarů v zabezpečení která nedávno vyplavala tak to pro jistotu takhle brickujou.
Nene to není kramem ale hrou , 77 nezapneš bez one day patche a neslo to ani v den vydání ,ale třeba spidyho zapneš, příště nešířit hoaxy
Jelikož jsem jí hrál tak vím že to šlo. Jinou verzi na PS4 nemám než tohle promo a jelikož už to nejde spustit a z nějaké verze 7 a něco jsem teď na 9 tak to muselo být updatem systému.
Tak možný to je, třeba bezpečnostní opatření aby si člověk neublížil , když by něco takhle nedomrdleho chtěl hrát , každopádně to nic nezmění na tom, že ostatní hry v pohodě jdou bez one day patche, RE8, Exodus dokonce i hrozně optimalizovaný Days gone. Tak že asi tak.
Nejsou náhodou některé preview verze vázány na účet nebo nějak licencovaný .?? Třeba to by mohl být ten důvod . Mě teď nedávno šlo spustit RdR 2 bez ona day patche.
Dnes už to asi není jen tím, že PC verze šlape lépe (i když to má z většiny velký vliv) ale i díky tomu poprasku to nejspíš lidi, jenž s tím ještě třeba neměli co dočinění a jen slyšeli o těch problémech tak to pořizovali třeba s nulovým očekáváním a nakonec byli překvapeni…
Nebo lidi hodnotící aspoň to co jim hra mohla nabídnout byť hra jako taková není kompletní (dokončená jako projekt což mě mrzí).
Nebo jsou prostě jen fanoušci Johna Silverhanda. (Což byla dle mě báječná postava a Keanu byl bezvadný… Tohle myslím je dokonce první role kde hrál takového anarchistu a role se prostě povedla. Osobně blížením se ke konci hry jsem z něj měl fakt fakt na krajíčku, protože ty momenty byli bezva)
Zkrátka, důvodů k pozitivnímu hodnocení téhle hry mohlo být ovlivněno mnoha aspekty na které lidi zareagovali.
Jinak co se týká mé zkušenosti z hraní, což bylo tak nějak ze začátku zhruba co to vyšlo…
) jinak problémy jsem nijak zvlášť opravdu neměl.
Tak ohledně toho technického stavu co se bugů týče a fakt mě sralo, tak to bylo to resetování nastavení po ukončení a opětovném zapnutí hry, pak sem narazil na problém co se týče HUD, když vám volal nějakej kontakt a poslední co si pamatuju, že byl jeden buglej vedlejšák co nešel dokončit (to mě jakožto člověka co rád dělal mapu Zaklínače 3 mnohokrát na 100% fakt triggrovalo
Hodně lidí mělo taky problém s tím, co vývojáři před vydáním tvrdili a tak. Já tyhle zprávy v 99% ignoroval a viděl snad jenom kousek gameplaye, takže jsem do hry šel víceméně naslepo bez přehnanýho očekávání s tím, že je to moje oblíbený téma a dělá ho studio, který umí dělat kvalitní hry. A to přispělo k tomu, že jsem v Nightcity strávil okolo 130 hodin a je to rozhodně jedna z her, který jsou v dnešní době nadprůměrný. Samozřejmě pak zamrzí, když jsem zpětně četl zprávy o tom, co tam mělo být a jak to nakonec dopadlo (a verze na starý konzole, to byla fakt hrůza oproti PC) a naprosto chápu, že to někoho sere, ale nemám potřebu na studio nadávat, jenom můžu doufat v to, že se někdo na důležitých postech poučil a stejnou chybu nebude opakovat v budoucnu. Jinak hru znova zapnu až s dalším obsahem.
Co se dá dělat 130h ve městě které má 0 interakci ? Já měl hlavní mise a velké vedlejší hotové za cca 50 zbytek je jen nastavovaná kaše….
Jen tak se toulat po nádherně zpracované mapě, která musela dát hromadu práce, hledat easter eaggy, fotit fotky, vysbírávat nastavovanou kaši (stejně jako otazníčky u W3), číst si různý zápisky. Já u hraní nikam nespěchám a rozhodně nepotřebuju pořád nějakej seznam questů, abych se bavil. Nadruhou stranu, prakticky nulových interakcí je škoda a je to jedna z věcí, který mi na hře vadí. Třeba jenom absence různých miniher (nějaýho velkýho casina, herny, který by tam perfektně zapadlo). Uvidíme, jakým směrem se vydají u přidanýho obsahu a snad nezůstane jen u kosmetických věcí.