The Last of Us Part II dokázalo v roce 2020 získat nespočet ocenění. Šlo sice o poměrně kontroverzní titul, ale rozhodně úspěšný, a není tedy divu, že Sony nemá v plánu se značkou jen tak skončit. Přímé pokračování nejspíš v nejbližších letech nedorazí, ale zato se chystá hned několik menších projektů. O tom prvním promluvil poprvé novinář Jason Schreier v jednom ze svých loňských článků. Jedná se o remake prvního dílu na PlayStation 5, který údajně vzniká v samotném studiu Naughty Dog, jež stojí za původní hrou.
Je opravdu zvláštní vidět remake hry, která vyšla ani ne před 10 lety a navíc dostala remaster, ze strany Sony je to ale poměrně logický krok. Letos má totiž vyjít očekávaný seriál od HBO, což by mohlo výrazně navýšit prodeje her. A tím se dostáváme k nové zprávě, kterou včera přinesl známý insider Tom Henderson. Ten totiž na svém Twitteru napsal, že podle několika jeho zdrojů je remake The Last of Us téměř dokončen a vyjít by mohl v druhé polovině letošního roku.
Heard from multiple people now that the TLOU remake is nearly finished and could release during the latter half of 2022🧐 pic.twitter.com/ZxmNU7zS9k
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) January 5, 2022
To ale není zdaleka všechno, Henderson dál informuje o tom, že je v přípravě také multiplayer pro druhý díl (což už je víceméně veřejná informace), u něhož stále není jisté, jestli půjde o rozšíření, nebo samostatnou hru. A kromě toho se prý chystá také director’s cut verze, kterou si zřejmě Sony poměrně oblíbila, protože loni jsme se dočkali režisérského sestřihu her Ghost of Tsushima a Death Stranding. Ohledně data vydání těchto projektů zatím Henderson nic neví, ale osobně si myslí, že by mohly vyjít společně s remakem jedničky, a pořádně tak nakopnout podzimní sezónu.
But I think the overall goal here is to drum up hype for the HBO show, so we'll see what happens – And to be honest, Q3/Q4 2022 for Sony looks a little lackluster at the moment. So we'll see what happens!
Exciting times ahead! 😀
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) January 5, 2022
PC PC PC PC !!!!!!
PC u jedničky věřím.
Z PC verze by vydělali dost na to, aby se stala skutečností, ale zase je to jejich nejsilnější značka, která ještě pokračuje, takže je to spíš 50/50.
GoW taky pokračuje a na pc už je za rohem
To jo, ale druhý díl bude dost možná poslední. Celkem nedávno vyšel článek, že se téhle značce věnují dost dlouho (cca 20 let) a chtěli by přejít na něco jiného.
A taky kolují šumy o Egyptě, takže uvidíme
Tak ono se o Egyptu mluvilo jako původní zasazení než přešli na severskou mytologii, ne? A upřímně, už by mi to přišlo moc uměle natažené a trochu ve stylu AC. Za mě je Kratova linka již dostatečně využita a mohlo by se jít dál.
https://www.gamingbible.co.uk/news/the-last-of-us-remake-release-date-leaked-20220608
Teď už tomu věřím na 98 %
TLOU Part II Director’s Cut bude obsahovat MP, vylepšení pro PS5 a možná nějaké drobnosti navíc. Standartní verze půjde rozšířit po vzoru GOT – za 10$ upgrade na PS5, za 20$ MP jako DLC a možná půjde za 20-30$ koupit MP samostatně. A teď jen počkat, jak moc mimo můj odhad je
Na ten remake se těším, snad to nepokazí.
Doufám že to bude Next-gen only, jinak nechápu smysl..
Ano, už přímo Schreier psal, že by mělo jít o remake pro PS5.
Uff, tak to bude jiná písnička
Director’s cut do dvojky? Vždyť už teď je to nesnesitelně natahovaný. Ale je fakt že ten konec je zase rushnutý jako B – „cyka“. Tam by mohli něco přidat aby to nebylo jako pěst na oko.
Pravda, že je to místy extrémně utahané, ale možná to zkrátí
Ja sem si dvojku koupil minulej mesic.
No co rict, su v 3/4 a do hrani se musim nutit.
Prekvapive me nevadi hrat za Abby, jako spis samotny gameplay, nudny, utahany, s hromadou hluchych mist.
Pribeh: Tolik nelogicnosti a nesmyslu, der v pribehu.
Jediny co tu hru tahle je vizual a souboje.
Jinak 7/10
Pro me po jednicce, obrovsky zklamani.
Máš pravdu že je to šíleně utahaný. Asi to mělo navodit pocit že svět je mrtvý ale pořád je stejně velký a tak dvacet hodin chození je realistický. Jen se to moc nepovedlo a převrátilo se to v nudu. I ten design je divný. Často se mi stalo že jsem vlezl do lokace a cestu jsem viděl na první pohled a věděl jsem které dveře nebo cestu ani nemá cenu zkoušet protože to tudy nepůjde. Jako by ty lokace dělal jeden člověk a používal stejný trik pořád dokola. Abby je dobrá postava. V tomhle světě je jedna z mála těch kladných. Trochu smutný je že mě na hře asi nejvíce bavilo otevírání trezorů bez kódů. To je mechanika co jinde moc není a tady byla dobře zpracovaná.
„které dveře nebo cestu ani nemá cenu zkoušet protože to tudy nepůjde. Jako by ty lokace dělal jeden člověk a používal stejný trik pořád dokola“ z pohledu designu je to ovšem správně. Levely se dělají tak, aby hráč ideálně hned věděl, kudy to půjde a kudy ne . Výzva rozhodně nemá být v tom, že zkouší všechny dveře a bloumá.
No jo ale když jsi v nákupním centru kde je jediný vchod a ty už víš jen co tam vlezeš že ho ani nemá cenu zkoušet a rovnou to vezmeš k té díře o kus vedle bez nutnosti jakéhokoliv prozkoumávání tak je asi něco špatně. Natož v postapo světě – tam málokdy všechno šlape jako hodinky a jdeš na jistotu že se ta cesta nějak přizpůsobí a ty musíš jen držet páčku dopředu.
On hlavně nedává smysl ten post-apo svět. Lidé se navzájem vyvražďují. Ale proč? O jaké zdroje a suroviny bojují? Historie nám ukazuje, že lidé spolu masívně bojovali jen když jich bylo relativně hodně na relativně malém prostoru. Podle hry to ale neplatí. Lidí je tam málo, naopak prostoru je hodně. Hodně luk, hodně polí, hodně zvěře. Dokonce i zombíku už je málo. Navíc by nebyl problém je systematicky vyvraždit za pomocí větší organizované skupiny. Už v jedničce jsem se divil tomu, proč se vojáci soustředí na střílení civilistů ve městě, místo toho aby systematicky pročesávali a stříleli zombíky uvnitř i venku za hradbami. Jestli to dělali, tak o tom ve hře nebyla ani zmínka. Rozhodně to hráč neviděl.
Ten svět je zase jen vytvořené pískoviště pro potřeby hry – nic víc.
To si nemyslím. Vraždění máme ve své podstatě a jediné co nás od ní drží je domestikace. Když za vraždu ale nebude následovat trest ani strach z toho co o nás řeknou ostatní protože vybočujeme z kodexu tak všichni velmi rychle zvlčíme. Všechno co známe a máme na dosah ruky ze dne na den zmizí z obchodů a postupem času se to začne vytrácet i z okolí. V té době kdy se to bude dít bude všude plno zombíků a v tomhle případě tedy spíš spór z houbiček a napadených lidí. Mnohem snazší je to vzít sousedovi který musí spát než to jít hledat někam kde bloudí desítky nemrtvých. V té době většina lidí prolomí tabu vraždy. Radši zabiješ souseda a vezmeš si jeho jídlo než on to samé udělá tobě protože ani jeden z vás ho tomu druhému nedá dobrovolně a ani jeden z vás pro něj radši nepůjde do světa na vrcholu epidemie když to co potřebujete je jen o dům vedle. Když tohle uděláš párkrát tak už vražda není problém. A když se parta vrahů (tedy přeživších) sejde v táboře tak je jasné že nebudou brát sobě. Jsem přesvědčený že se naopak objeví mnohem více kanibalů a bude to běžná záležitost. Samotný problém konceptu zombies je že jsou mrtví a hnijí takže je to otázka času kdy problém prostě vyhnije. Proto je ideální být v tropické oblasti kde rozklad bude rychlí. V případě těchto houbiček to ale nebude tak snadné. I když systematické čištění je samozřejmě lepší možnost než se jim vyhýbat a nechávat tak jejich počty vysoké.
Studio Naughty Dog už moc dlouho pracuje jen na jedné značce(Last of Us). Je to sice dobrá hra ale už by to chtělo něco nového. Hru kde by byli další neokoukané světy a příběhy. Přijde mi že nových značek ubývá a to je velká škoda. Nemluvě o velkém množství předělávek. Což mi v případě LoU1 přijde úplně zbytečné. Ale Sony si tím přijde na velké peníze. A o tom to je x)
Jenže oni takhle víceméně pracují od Crashe, přece jen 4 díly Jacka a Dextera, pak 3 díly Uncharted, a teprve až teď to začali nějak střídat, kdy jsme dostali TLoU, pak čtvrté Učko s Lost Legacy a nakonec TLoU2.
Osobně si myslím že oni jsou ti, co si radši vytvoří svět a pak ho prozkoumávají a využívají než že by ho měli jen na jedno použití. Třeba zrovna u TLoU očekávám, že bude dost dlouhá série protože v tom světě můžeš prakticky odvyprávět hromadu různorodých příběhu a i měnit výrazně hratelnost.
Je to Jak & Daxter, nechápu proč 80% lidí nedokáže správně napsat název téhle hry. Nic ve zlým, jenom mě to strašně deprimuje. Stejně jako když má hra v názvu 3 a půl písmena a každej ten název musí psát zkratkou. To pak pochop co tím myslí za hru když jich je tolik a dost jich má stejný iniciály.
Ja zas nechapu, jak dospelej chlap (predpokladam) muze lizat zadek velky korporaci, ktera si s nim jeste navic ten zadek vytira.
Vyjádři se konkrétněji a nebo ještě v lepším případě na mě vůbec nereaguj. V poslední době jsem nějak háklivej na…jak to napsat slušně…no prostě na lidi jako jseš ty.
Vzhledem k tomu, že se bavíme o hrách od ND, tak myslím že není asi moc her na který pasuje zkratka TLoU nebo Učko A ne každý má celou herní databázi v hlavě aby si pamatoval vše bezchybně, bohužel většina z nás jsou stále jen obyčejné lidské bytosti a Jak nebo Jack, Dexter nebo Daxter, prkotina.
To s těma zkratkama jsem myslel obecně. Tvůj koment jsem samozřejmě pochopil.
Nemusíš mít v hlavě celou herní databázi, jde o to že všichni pletou název zrovna téhle konkrétní hry.
Pokud to znamená, že TLOU I bude v enginu TLOU II, je to skvělá zpráva. Navíc bych ubral množství munice, TLOU I je na nejtěžší obtížnost na jeden život výrazně lehčí než II.
Hlavně ta nejtěžší obtížnost u LoU 1 je neskutečně zabugovaná sračka. Vydržel jsem to do toho hotelu, pak jsem se na to vybodl, protože abych byl 2 metry od Clickera a spustil se script, který ho portne ke mě a zajebe mě, bylo už prostě moc i na mě.
Kdyby radši udělali další díly. Ale v dnešní době jsou v módě remaky a remastery… Dokud to ale budou hráči kupovat, tak to jiné nebude.
Jsem zvědavý, kolik her ještě dostane „Directors Cut“
ten vývoj trvá, to že vydaju remaster, remake a podobne (kto nechce kupovať to nemusi) je len drobnosť medzi tým kým pracujú na novom dieli, ktorý často trvá spraviť aj 5-8 rokov, to že niekto chce častejšie nove diely je jedno keď to nieje možne v kvalite akej robia naughty dog hry, príkladom je ubisoft, ktorý vydáva nove diely každé 2 roky niekedy aj rok a tak to aj vypadá
ja bych chtel remake kde by byla vylepsena jiz existujci grafika bez vedlejsich uprav jako pridavani nebo ubirani objektu, plus rozsireni pribehu o nejake vedlejsi mise nebo treba hodka hrani pred zacatkem pribehu jednicky, ale jestli budou upravovat existujci pribeh atd tak nadsenej pravdepodobne nebudu
Tak tomu by se říkalo remaster, to by bylo lepší, ale bohužel, takže z Ellie bude lesba hned od začátku a Joel bude černoch nebo aspoň hispánec.
A místo nakažených budou anivaxeři.
To spíš nakažení budou z očkovaných, to by dávalo větší smysl.
Právě že ne, antivaxeři pijí ocet, bělidla apod. šmakulády. Jako „zombie“ se chovají už teď a navzájem si požírají zbytky mozků.
chapu, uz mas datum na 4 davku zazraku proti viru co tu uz rok a pul neni ? boze ja se budu smat jestli prijde ADE nebo neco podobneho a vetsina ockovaneych behem par tydnu popada jak mouchy
Zjisti si co přesně znamená výraz „antivaxer“ a možná ti dojde jakou si napsal neskutečnou hloupost. Další co uvěřil že udělá tečku za covidem a teď si nechce přiznat že se nechal obelhat.
tak ellie je lesba vpodstate od zacatku coz me osobne nevadi, co se tyce serialu tak se mi moc nelibi volba pedra do role serialoveho joela no a co se tyce te krasavice co ma hrat ellie tak to uz me spis znechucuje a zrochu se bojim ze po vzoru serialu dohnoji i remake
ja bych chtel na vafle teplej banan
The Last of Us jsem dohrál na ps3/ps4/ps5 dohromady asi 20x + bůh ví jak dlouho multiplayer..
Jak výjde Remake kupuju a budu ho hrát asi do smrti..
Neuvěřitelně mě tenhle počin ovlivnil..
Tak to nechápu, já bych to po druhý už nehrál. Jako jo, není to špatný, ale herně nic moc a je spousty a spousty mnohem lepších her, u kterých se dá trávit čas. Je to maximálně přehypovaný, protože PS exklusivka, ale jinak obyčejná tuctová hra na 7/10 max. Když se budem bavit čistě o PS exklusivkách (ať už bývalých), tak takovej Horizon zero dawn je o 2 levely výše ve všem.
100 lidi 100 chutí. Ale u mě to bude hlavně tím, že jsem to hrál od vydání cca 8 let zpět na ps3. Za tu dobu se toho hodně událo a u téhle hry jsem se dokázal vždy uvolnit. Hrál jsem ji na všechny způsoby (bez výstřelu, jen pěstma, speedrun atd.) + ty postavy za tu dobu ke mně tak přilnuli jako v žádné jiné hře.. A teďka jednou za čas si to moc rád zopakuju. Pro mě prostě topovka
Dobrá, chtěl jsem si to celé ťuknout znovu, tak počkám na remake a directors cut. Jen mám celkem obavy, že nás s tím vším kolem Last of Us hodně překrmí (seroš, mulťák….) Mno uvidíme
Logický krok je to pro ždímání další peněz, jiný důvod to nemá.
Ano, stejně jako každá další značka na světě.
Upravit konec článku „podzemní sezónu“ (aneb když se změní jedno písmenko)
Remake The Last of Us asi bude slušně undergroundová záležitost.
Děkujeme za upozornění, opraveno.