Francouzská videoherní společnost Ubisoft oznámila, že ukončuje po necelých dvou letech od uvedení podporu pro svou hru Hyper Scape. Free-to-play battle royale FPS záležitost vyvinula pobočka Ubisoft Montréal a poprvé byla uvedena ve formě otevřené bety v červenci roku 2020. Již rok po vydání ovšem Ubisoft přestal vydávat hlavní aktualizace hry. Nyní končí celková podpora hry a servery má Ubisoft v plánu vypnout už 28. dubna.
Hra, určená pro 100 hráčů a zasazená do futuristického městského prostředí s názvem Neo-Arcadia, odstartovala svou poslední sezónu v březnu 2021. Během posledního veletrhu E3 však o hře od Ubisoftu nepadlo ani slovo. V aktualizaci zveřejněné ve čtvrtek Ubisoft potvrdil, že Hyper Scape v dubnu nadobro skončí. „Učinili jsme těžké rozhodnutí ukončit vývoj Hyper Scape a hru vypnout k 28. dubnu,“ uvedl v aktualizaci Ubisoft.
Společnost se k ukončení podpory vyjadřuje i dále. „Rozhodli jsme se vytvořit vertikální, rychlou střílečku na blízko a jsme nesmírně vděční naší komunitě, že se k nám na naší cestě přidala. Klíčové poznatky z této hry využijeme v budoucích produktech. Komunitě Hyper Scape děkujeme za vaši vášeň a oddanost světu Neo Arcadia ve hře i mimo ni. Vaší oddanosti hře, kterou jsme vybudovali, si budeme vždy vážit,“ vysvětluje se v aktualizaci.
Sázka na battle royale hru evidentně Ubisoftu nevyšla a těžko říci, jestli se někdy k takovému žánru ještě někdy vrátí. Pokud jde o budoucnost, Ubisoft sází na jiné projekty, jako je například remake Splinter Cell, který je na začátku vývoje a využívá vlastní engine Snowdrop. Dalším chystaným titulem může být například Avatar: Frontiers of Pandora.
Pri tejto firme uz cloveka nemoze nic prekvapit, jedine ze by vytvorili kvalitnu hru.
Pamatuju si, jak jsem to zkoušel a už tehdy jsem tušil, že hra nebude mít dlouhý život. Nakonec to bylo populární u streamerů cca týden a potom jsem od hry víc neviděl a neslyšel.
Každopádně by bylo super, aby se Ubisoft probral a začal opět vyvíjet kvalitní hry. V současnosti není jediná Ubi značka, která by za něco stála (podle mě aspoň). Kde jsou ty časy, kdy Ubisoft něco znamenal…
„Klíčové poznatky z této hry využijeme v budoucích produktech“ jednoduše řečeno, chtěli jsme, jako ostatní, vydělat snadno peníze ale bohužel jsou tu zábavnější alternativy…
Jsem ani netušil že tohle vyšlo.
Nejvtipnější je stejně jejich „Ubisoft Original“ branding, kterej začali používat zrovna když oznámili kupu trapnejch lacinejch kopií typu xdefiant, hyperscape, division battle royale atd.
Eliminated…
Vyloženě hrozný to nebylo, ale kdo by tohle čekal u 1001 BRoyale hry, s kterou to ubisoft vzdal už při vydání
A co další hity jako assassins infinite, xdefiant, ghost recon frontline, division homeland nebo jak…. No prostě zprzníme všechny značky a je vymalováno.
chvili sem to hral mozna to nebylo uplne nejhorsi ale ze by to bylo extra neco se rict taky neda .
Ještě dělají další propadák, ale nevím jestli to je battleroyal. XDefiants
Ubisoft je úplně mimo realitu, snad je to probere.
Plus ještě ten jejich Ghost Recon Frontile, který má být battleroyal. To je tak, když jejich nápady jsou tak slabé, že to musejí přiživit na jejich dlouholeté značce.