Ředitel Bethesdy Todd Howard se v rozhovoru pro IGN rozpovídal a poodhalil několik informací o chystaném sci-fi RPG Starfield, které před pár dny ukázalo první záběry z hraní.
Dle Howarda půjde hlavní příběhovou linku dohrát za přibližně 30 až 40 hodin. Jedním dechem však dodává, že Starfield takto rychle „dokončíte“ pouze v případě, že budete ignorovat velké množství vedlejších úkolů a aktivit. Šéf Bethesdy se vyjádřil rovněž k přímému srovnání s minulými tituly studia.
Konkrétně uvedl, že Starfield je co do délky příběhu a počtu hlavních úkolů zhruba o pětinu větší než The Elder Scrolls V: Skyrim nebo Fallout 4. Kromě ručně vytvořeného obsahu, kterého má být dle Bethesdy více než u předchozích her, nabídne Starfield i procedurálně generovaný obsah. Jeho výsledkem má být zhruba tisíc různých planet, které budete moci prozkoumávat.
Je však zřejmé, že zdaleka ne všechny planety budou pulzovat životem. Howard potvrdil, že se podíváte do celkem čtyř velkých měst. To největší s názvem Atlantida má být přitom tím nejrozsáhlejším městem, který kdy Bethesda vytvořila. Kromě pobytu na různých planetách hra nabídne i cestování vesmírem za pomoci vlastní lodi. Při přechodu z planet do vesmíru se ale nevyhnete načítací obrazovce.
Před pár dny jsme se také dozvěděli, že hra nabídne dialogy z pohledu první a hlavního hrdinu, který nebude mluvit. Starfield vyjde v průběhu příštího roku na PC a Xbox Series X/S.
Šéf Bethesdy zároveň krátce nastínil situaci u dalších projektů v podobě nového The Elder Scrolls a Falloutu, které budou následovat po vydání Starfieldu. Více se dozvíte v samostatné novince.
Procedurálně generovaný obsah, ah yes generické úkoly ze Skyrimu se vrací. Doufám že všechno bude hezky stejné jako copy paste draugr dungeony. Bethesda je ztracená. Obsidian, Piranha Bytes a některá menší AA studia dělají hry které jsou mnohem více RPG než ty akční adventury co vydává Todík. Dokonce v nich funguje i systém choices and consequences a questy jsou kvalitně napsané.
Méně je někdy více
Gamepass to jistí
Tell me lies, tell me sweet little lies Todd.
4 města?
Z tisícovky planet?
Hlavní dějová linka 30-40 hodin?
Ještěže je to v tom Game Passu.
It just works!
To víš, šance pro moddery vytvořit nějaký ten příběhový obsah na jedné x prázdnějších planet a vlastně z toho udělat lepší hru. Bethesda už ví, že komunita se u nich postará o zbytek.
Skyrim nebo fallout ve vesmíru 1000x planeta. Sladké malé lži Todda Howarda, věřím že ta hra bude mít své kvality, ale zázraky od toho nečekám…
Škoda těch načítacích obrazovek. V době kdy SSD dorazilo už i na konzole je to trochu retro. Každopádně to bude fajn i kdyby to byl jen Fallout ve vesmíru.
úplně vidím ty tří varianty vedlejších aktivit 2597x zkopírované napříč vesmírem, jak dungeny ve skyrimu…
ty mínusy za pravdu
Tixteen times the detail!
největší město co Bethesda udělala? No nevím jestli se do toho počítají třeba ruiny měst z Falloutů ale největší funkční město od nich bylo tak Imperial city? A tam se stejně do každého districtu muselo chodit přes loading tak co jiného? Naky města ve Skyrimu nebo Falloutu? Ta pointa je že Bethesda nedělá zrovna naky velký města a to tvrzení že udělali něco většiho nemusí znamenat že to bude nějak extra velký na dnešní poměry.
Tomu šaškovi může věřit jen uplnej zoufalec. Ještě mám v živé paměti to jeho epický představení Falloutu 76🤣
Vidíš… a aj po toľkých rokoch sa stále nájdu. Starfield ukážka bola nepresvedčivá nuda, nič čo by ma posadilo na zadok a potom si na internete čítam, že hype, hype, neviem sa dočkať. A to Bethesda značky mám veľmi rád, obzvlášť Fallout.
Já rád vzpomínám na Morrowind nebo Fallout new vegas,pro mě jedny z nejlepších RPG a je hodně smutný jakým směrem se Bethesda dala. Peníze až na prvním místě. Je potřeba ještě pořádně podojit hráče u Tes online a Fallout 76
Tak ja online nehrám, takže tie počiny idú úplne mimo mňa, ale Fallout 4 napriek tomu, že bol iný, som si užil. Stále to má tú správnu post-apo atmosféru aj keď RPG ide tvrdo do úzadia. Stavba osád a survival mode majú čosi do seba.