V pravidelném hovoru zástupců Electronic Arts s investory a analytiky mluvili CEO Andrew Wilson a finanční ředitel Chris Suh mimo jiné o rozložení portfolia společnosti. Singleplayerové hry jsou podle nich jeho „opravdu, opravdu důležitou součástí“.
„Způsob, jakým přemýšlíme, je ve skutečnosti méně o tom, jakou hru vydáme, ale spíše o motivacích, které hry naplňují. Víme, že naši hráči mají tyto základní motivace: inspiraci, únik, soutěžení s ostatními, sebezdokonalování a tvorbu. To jsou věci, které nás spojují jako hráče, a vytváření světů, postav a příběhů je při naplňování těchto motivací opravdu důležité,“ vysvětluje Wilson, „a když přemýšlíme o singleplayerových hrách pro jednoho hráče, myslíme si, že je to opravdu, opravdu důležitá součást celkového portfolia, kterým naplňujeme tyto základní motivace.“
Suh ale nezapomíná zmínit live service prvky, které se prokázaly jako „velmi spolehlivý a vysoce výnosný zdroj příjmů“. V současnosti mají zajišťovat přes 70 % výnosů EA. Electronic Arts se tak pochopitelně chystá do live service her i nadále investovat.
Mezi singleplayerové tituly vznikající v EA patří třeba dvojice RPG – Dragon Age: Dreadwolf a nový Mass Effect – od BioWare a Star Wars Jedi: Survivor od vývojářů z Respawn. Spekuluje se také, že nově založené studio EA pracuje na marvelovském Black Pantherovi.
Ve squadronech sem s helmou nechal přes 100h. Škoda tý mizerný podpory…
I přes mizernou podporu jste v tom nechal přes 100 hodin.
Kvůli platince
Chtěl tím říct, že s dobrou podporou bych jich tam nechal 300..
tak
Co jim taky zbývá, když jejich multiplayer hry za moc nestojí, že? Snad jen ten Apex je povedený za poslední dobu.
Zajímavý plot twist, neříkali nedávno přesný opak? Z těch jejich PR keců by šla napsat kniha tlustá jak Pán prstenů.
Raději žádnou hru než takovou, která absolutně postrádá kreativitu. EA neumí nic jiného, než skákat na poslední trendy. Všechny značky, které bývali průkopnické, stihli sedřít z kůže a přehodit na 20. kolej. To jim samozřejmě nebrání vysosat další peníze z fanoušků skrze remastery her ze sérií, které sami pohřbili.
Single player je pro asociály. Normální člověk chce sdílet zábavu s přáteli.
Proto se chodí ven.
Aha, takže v tom případě hráli před 30 lety hry jen asociálové, protože MP hry nebyly.
Ve více hráčích se hrálo dřív, než vůbec nějakej single player byl. První pong single player vůbec neměl, a i poté na atari a nintendu, velká část, ne-li většina, her měla nějakou formu hry více hráčů ať už split-screen nebo střídání.
Jo tak to máš pravdu, ale tak to bylo i cvrnkání kuliček multiplayer.
S přáteli ano, s debilama ne…
Singl je pro ty, kteří nemají zájem nechat si kazit hru kretény. Pro ty, kteří chtějí hrát svým tempem.
Tak to by mohlo EA přestat likvidovat studia, které se o to snaží. Lehce offtopic video, na které jsem narazil až nedávno. (8 minut) https://youtu.be/FKpDFIWK1DI