Elden Ring je bezesporu jedním z největších titulů tohoto roku. A podle všeho jím není pouze v očích novinářů, ale také hráčů. Hra totiž podle reportů zachycených magazínem Gamebiz během pouhých šesti měsíců prodala více než 16.6 milionu kopií a na prodejích díky tomu společnost vydělala 40.5 bilionů Yenů. Pokud to takhle půjde dál, klidně se může stát, že tento titul zastíní sérii Dark Souls, která vygenerovala dosud 27 milionů kusů, zatímco Sekiro: Shadows Die Twice jakožto svůj zásadní milník považuje pěkných 5 milionů kousků.
V případě Elden Ring lze pravděpodobně počítat s tím, že do konce roku překročí 17 milionů a možná začne atakovat další milníky. Značně by mu mohlo pomoci připravované DLC, jehož podoba prozatím není známá. Ale zrovna u takového titulu jsou dodatečné balíčky prakticky něčím nevyhnutelným.
A co vy? Už máte Elden Ring doma?
Naprosto mě to neudivuje. Zaslouženě! Pokud má potenciál nějaká hra v budoucnu atakovat tuhle hranici, tak naprosto božsky vypadající Black Myth – Wukong.
Souhlas, že Wukong vypadá skvěle, uvidíme jak se to bude hrát. Jinak trumfnout by ER mohl, pokud projde tím podivným čínským autorizačním systémem a zacílí mj. i na čínskej trh.
Vlastně ani nevím, jestli se ER dá v Čáně legálně koupit (možná přes Steam?)
Jinak ale v kontextu toho, že měl ER 12 milionů prodaných kusů asi 2 týdny po vydání, už to až tak moc neroste. Rozhodně ale obrovskej úspěch, srovnání s ostatníma soulsovkama je masakr.
Tak logicky se nejvíce kopií prodá v prvních dvou týdnech. Pak už to jde pomalu
Jj, jasně, jen tím chci říct, že třeba do top 50 nejlíp prodávaných her se ER asi nedostane, přestože prodeje v prvních dnech byly neskutečný – takovej start neměl ani Witcher 3, Skyrim, BOTW… Když se vezme v úvahu, že soulsovky nejsou úplně mainstream, je to skoro zázrak.
Soulsovky jsou mainstream a Elden Ring je toho důkazem
No… každým dalším dílem čím dál tím víc. Ale možná je to dobře protože se to alespoň někam posouvá. Konečně můžeme skákat…