Společnost Sony dnes zveřejnila své finanční výsledky za uplynulé čtvrtletí. Přehled nejdůležitějších informací včetně prodejních čísel PlayStationu 5 naleznete v samostatné novince.
Zástupci společnosti při hovoru s investory ale zmínili i prodané kusy některých vybraných titulů. Mezi nimi vyčnívá God of War z roku 2018, které dle nejnovějších dat prodalo 23 milionů kopií, čímž se řadí mezi vůbec nejúspěšnější tituly vydané pod hlavičkou Sony.
Do tohoto čísla jsou kromě kopí pro PS4/PS5 započítány i prodané kusy na PC, kde hra vyšla v lednu letošního roku. Letos v březnu přitom Sony prozradila, že hra prodala 20,4 milionu, což znamená, že v uplynulých šesti měsících prodejní čísla narostla o další necelé 3 miliony. Dá se předpokládat, že jde z větší části právě o prodané kusy PC verze.
Sony ve zprávě ohledně prodejů God of War dodává, že očekává podobný prodejní úspěch i od blížícího se God of War Ragnarök.
Jo ty lidi co v 2018 tvrdili jak je to film a nuda se můžou jít zahrabat XD
Nejhlasitější je vždycky ufňukaná menšina.
Vzhledem k tomu, jak je to stará hra a jaký byl marketing, 3 mega na PC jsou docela dost velký úspěch.
Je to ale škoda. GoW je série s velkým zájmem, zvlášť teď. Tak kdyby se vydaly obě verze Ragnaroku najednou, Sony by z toho vytěžilo maximum.
Maximum Sony vytěží z toho, že si spousta namlsaných hráčů co si hru koupila na PC řekne, že nechce čekat až portnou pokračování a koupí si raději Playstation…
To těm hrám moc fandíš. Navíc, jestli to ty 3 milióny, a více, hráčů neudělalo do teď, kdy na PS4 byla hromada exkluzivních titulů, tak to neudělají ani teď kvůli jednoho.
Nevím kde jsi vzal že mluvím o všech hráčích, ale už při vydání Horizon: Forbiden West se hromada PC hráčů zrovna namlsaných čerstvým portem předcházejícího dilu vyjádřila, že ta investice do nového Playstationu není zase taková darda aby jim bránila si zahrát nové pokračování a zbytečně čekat.
A je to pravda, protože investice do konzole za cenu grafické karty střední třídy není pro běžného PC hráče zase tak nemyslitelná. Navzdory uječeným skalním příznivcům jednoho ci druhého tábora, nemá většina lidí problém oba světy kombinovat.
Ty jo, zrovna HZD nepobralo tolik pozitivního ohlasu na PC, tak to asi nebude hromada lidí, která by šla později výrazně vidět na prodejích pokračování nebo samotné konzole.
Neříkám že to není možné, ale přijde mi to dost nepravděpodobné.
Neřeším tady jak ten nebo onen port oslovil hráče na PC, ale jaká je strategie Sony. A ta spočívá v tom, že uvolní na PC nějaký dříve exkluzivní titul, zrovna v době kdy se na konzole vydává pokračování, což nalomí spoustu lidí ke koupi konzole.
Ať se nám to líbí ne, o letošních vánocich se budou PS5 diky GoW:Ragnarok a konečně zlepšeným dodávkám samotných konzolí prodávat v bundlu jako rohlíky na krámě.
Pôvodnú God of War sériu som velebil, od decka som bol fascinovaný gréckou mytológiou a Santa Monica dokonale trafila zábavný gameplay s presne namixovaným pomerom akcie, hopsania a akurátne (ne)náročných hádaniek. Tomuto pokračovaniu však neviem prísť na chuť. Tá zmena prostredia, svojím spôsobom aj povahy Krata, dabéra a všetko, proste mi to nekliklo a aj keď je to kvalitná hra, nemôžem sa zbaviť pocitu, že je žmýkanie značky a Kratov príbeh sa uzavrel na PS3.
Mám to velmi podobně. Severský díl jsem dohrál a hra mě bavila, ale taky to není úplně ono. Asi nejvíc mi vadila přítomnost RPG prvků, vylepšování brnění a side questy a desítky různých komb, ze kterých si mužeš vybrat jen 2 a čekat na cooldown než to použiješ znova. A především boss fighty. Ty byly za mě docela zklamáním. Myslím, že kdyby se tohle osekalo, tak by to víc připomínalo ten původní GoW, ale zároveň nabídlo jiný combat, vyspělejšího Kratose a nové prostředí.