Death Stranding je unikátním projektem, který rozhodně není pro každého. Hernímu průmysl nabídl nový pohled na to, jak se dají dělat hry a především, jakým způsobem může vypadat samotná hratelnost. Je proto velmi příjemným překvapením, že se mu podle nejnovější tiskové zprávy podařilo překročit více než 10 milionů prodaných kopií, jež hra prodala jak na PlayStation 4 a PlayStation 5, tak i na PC.
Milník je to zásadní a pro samotné tvůrce Death Stranding představuje důkaz toho, že komunita touží po originálních projektech, které se nebojí světu prezentovat inovace, jichž se většina obávala, nebo je prostě ignorovala. Je dobře, že se jim podařilo uspět. Už se nemůžeme dočkat na to, až nám Hideo Kojima představí svůj další projekt.
As of November 8th, 2022, "DEATH STRANDING" has connected with over 10 million Porters worldwide across PlayStation 4, PlayStation 5 and PC.
Thank you everyone for all of your support!
🌈🦀🐟🐋☔🌱👻🌪️💀👶👍https://t.co/HCOGJQ7XOI#DS_3rd#KojimaProductions #DeathStranding pic.twitter.com/CZqYLxQUGc— KOJIMA PRODUCTIONS (Eng) (@KojiPro2015_EN) November 8, 2022
Pokud bych hodnotil hru jako celek, tak bych dal za repetičnost tak 8/10, pokud jen main story, tak klidně 9/10. U této hry bych doporučil jet pouze hl. příběh, i ten je strašně dlouhý a plno lidí bude mít problém jako já to vůbec dohrát, navíc když si do toho nabalí vedlejší questy, tak tím tuplnem ne.
Nedohrál po 20h jsem umíral nudou přenášet náklad autem motorkou robotem kdyby to mělo tak o 50% míň přenášení a Fokus jen na story bylo by to lepší ( grafika a hudba to zachraňovali)
Přišlo mi, že ve třetí kapitole (což by mohlo být něco pod těch 20h) tempo trochu pokulhávalo. Pak se to ale zase zlepší a je to skvělý až do konce. Mě hodně bavil i samotnej gameplay, ale i přesto jsem si v téhle fázi říkala, že se příběh zbytečně dlouho neposouvá…. (a mikrospoiler: později bude nutný zase přenášet náklad i pěšky – což mě osobně bavilo nejvíc a vlastně mě trochu mrzelo, že motorky aspol. přišly na scénu moc brzo)
Death Stranding samozřejmě neprodalo 10 milionů kopií, proto tu zprávu napsali tak jak jí napsali. To číslo zahrnuje i gamepass.
Já to řeknu asi tak, 10M je super, nejvíc si vždycky vzpomenu na ten neuvěřitelný soundtrack, ten si pouštím i dávno po dohrání hry, každopádně zpět ke hře. Já osobně jsem typ člověka, co se snaží projít každou píť hry, vedlejší úkoly atp, jenomže tady se ta časem stalo tak generičné a opakující utrpení, že jsem poté měl s ročním odkladem dohrát i hlavní příběh. Takže za mě pokud člověk pojede jen main story, tak rozhodně můžu doporučit, pokud by to byl člověk, co potřebuje vyčistit celou mapu, tak můžu spadnou do takového stereotypu, jako by hrál jakoukoliv hru od Ubisoftum, potom by se mu mohla hra dost zhnusit a mohl by mít problém dohrát i main story jako já.
A přitom taková blbost, u které to dohání jen audiovizuál že ? :)) Nebavilo mě to ani když jsem obdržel kopii z gamepassu v podstatě zadara. Nainstalováno, spuštěno a během 30 minut uninstall
A?
Jaképak A? Od toho tu ta diskuze snad je, aby lidi vyjádřili svůj názor. A to i takový, který se nám nemusí líbit.
Osobně musím říct, že to je jedna z mála her, u které mě zlákaly recenze, které se ve výsledku nakonec neshosovaly se zážitkem, který jsem si ze hry odnesl já, což se většinou nestává. Nadšení recenzentů bylo jaksi mnohem větší než to moje.
Ja se na tu hru tesil a bohuzel me nenadchla. Kdyz jsem pak uz po nekolikate mel prenaset naklad, tak jsem to vypnul a pribeh jsem „dohral“ na youtube.
V podstatě říká že když se mu nelíbí menu tak hru nehraje.
Bravo, jsi fakt hustej.