První díl série Half-Life z roku 1998 se díky práci moderské komunity dočkal přidání ray tracingu. Za modem s jednoduchým názvem Half-Life: Ray Traced stojí Sultim Tsyrendashiev, který v minulosti stejnou technologii přidal do her jako Series Sam 1, Doom, nebo Quake, takže má s touto činností již bohaté zkušenosti.
Hlavní změny oproti základní hře poznáte zejména na odrazech, stínech, různých světelných efektech i samotném nasvícení. Výše v náhledu se můžete podívat na trailer, který Half-Life 1 s ray tracingem ukazuje v akci. Samotný mod je ke stažení zde.
Vypadá to zajímavě a určitě zkusím, tedy za předpokladu, že to vůbec rozchodím na mém PC. Co se mi ale moc nelíbí, je ta mlha v exteriérech (???) a místy přehnané god rays efekty.
No, aspoň mám další důvod, přoč si HL zopakovat.
Stargat3 Teď jsem to hrál až do míst kde začíná „On rails“ a vypadá to slušně, jen mi přijde, že pořád spousta světel zůstalo původních a nejdou ovlivnit. Ven jsem se samozřejmě ještě nedostal, ale máš pravdu, že to vypadá dost přehnaně.
Nevím co máš za GPU, ale s 3090 ve 4K musím mít zaplé FSR (DLSS nejde zapnout), jinak je to zážitek jak z původní hry (tipl bych 25-35 fps). S FSR na auto pak většinou v pohodě, sem tam lokace kde jde poznat horší fps.
EDIT: Zapomněl jsem, že pro DLSS si musíš stáhnout další věci z Githubu, mají to někde napsané.