Společnost Warner Bros. Games prozradila nejnovější prodejní čísla akčního RPG Hogwarts Legacy. Za první dva týdny od svého vydání hra dokázala napříč platformami prodat více než 12 milionů kopií, což z pohledu tržeb představuje částku přesahující 850 milionů dolarů. V obou případech by pro známé vydavatelství mělo jít o rekord.
Hogwarts Legacy zaznamenalo značkou pozornosti i na streamovací platformě Twitch. Těsně po vydání sledovalo různá živá vysílání hry v jeden čas přes 1,28 milionu diváků. Na takový počet souběžných diváků dosud na Twitchi nedosáhla žádná jiná singleplayerová hra.
Bližší informace o Hogwarts Legacy můžete načerpat prostřednictvím naší recenze.
Tahle hra je skvělej příklad toho, jak by měla vypadat transformace knižních či filmových značek do her. Jenom samotný námět hry je dream come true pro hromadu lidí co běžně hry nehrají, pokud je tedy samotná hra kvalitní, což platí v tomto případě, tak je prodejní úspěch jasně zaručený. Mě osobně moc mile překvapili především souboje od kterých sem moc neočekával, ale nakonec jsou mojí nejoblíbenější částí hry. Doufám, že si z úspěchu Hogwartz Legacy vezmou ponaučení i další velké filmové zábavní značky, tady se jasně ukázalo, že pokud si vývojáři dají na hře záležet, tak z toho můžou profitovat jak hráči tak vydavatel.
Hra není špatná, ale celkově mě bavilo hodně věcí kolem školy, nikoliv samotný hlavní příběh. Vážně bychs i přál spíše zaměření an tu školu, mluvení se studenty, něco i ve společenské místnosti.
jsem rád že i přes cancer culture má hra úspěch, zaslouží si to
chybka „jeden čas přes 1,28 diváků.“
To tu bylo keců od jednoho šašuli jak tohle studio ještě nic nedokázalo a ze to bude propadák.. 😃😂
Myslel jsem si to samý ale jsem sakra rád že jsem se mýlil.
Ta hra nemohla byt financni propadak i kdyby to bylo v horsi kvalite nez Cyberpunk. Samozrejme diky jmenu.
Odehral jsem asi 4 hodiny cracknute verze a nemuzu rict, ze by ta hra byla nejak razantne dobra. Je to cisty prumer. Nejvice mi vadil lehci Ubisoft open world template a strasne zjednodusena tvorba postavy, to si jako opravdu nemuzu vytvorit praveho belocha? Hlavne, ze tam je cca 15 ruznych stylu afra(taky tam je strasne moc fr fr zoomer stylu vlasu) a vetsina preset tvari ma rysy asiata nebo africana. Nejbelejsi kuze co se tam da zvolit porad vypada jako by ten clovek byl opalen.
Přirovnaš to k ubi hře a řešíš tu tvorbu postavy tak ty jsi taky dobrej 🧑🎨🧑🏿🎨
Nevim jestli si retard, ale budu pracovat s tim, ze neumis vubec cist. Zminil jsem 2 veci co mi na te hre vadi nejvice. To znamena 1. lehci Ubisoft open world template a 2. tvorba postavy na zacatku hry. Nevim co ti na tom komentari prijde tak divne, ze me musis nazvat „dobrym“.
Prirovnal jsem to k Ubisoft open world hram, protoze to tak je. Mas tunu veci po svete, ktere muzes/musis plnit ala nove AC hry. To ze jsem zminil tvorbu postavy je uplne jina vec. Kdyz uz to nejaka hra ma, tak by to melo aspon dobre zpracovane. Tady to je horsi nez napriklad Cyberpunk.
Včera jsem to dohrál. Trochu zlobilo padání hry ale snad se to spraví. Dneska myslím začnu hrát znova za jinou kolej a asi za ženskou uvidím. Hra mě hodně chytla a těch 70 hodin uteklo jako voda.
Ja čistím mapu a pak to dám k ledu na pár měsíců, rád bych počkal, jestli bude něco na způsob NG+ a mít Alohomoru lvl3 od začátku
Mě se nechce běhat po mapě a vybírat jeskyně a pak zboží prodávat když penize moc nepotřebuju. Kromě par pruvodcu a těch stylu boje nebo jak to tam je mám vše na 100%. NG+ by bylo super. To by byla jiná.
mam v tom skoro 50 hodin hra mi nespadla ani jednou
To bud rád.
Snad je ty obrovské příjmy motivují k nějakému pořádnému DLC. Potenciál na vylepšení je tam opravdu velký
DLC prý nechystají žádné.
Jsem rád, že se hra povedla. Měl jsem lehké obavy.